Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×

Olcay Sert

Üye
  • Toplam İleti

    3.359
  • Katılım

  • Son ziyaret

  • Kazandığı Gün

    29

Olcay Sert tarafından yazılan her şey

  1. claymore %1 devfee alıyorum ben diyor ama gün içersinde giden paylaşımlara baktığımızda %10-13 civarını buluyor. elemanın devfee döngüsünü bypass ettim. aylık ne kadar kazanılırsa %1 eth olarak yollayacağım sonuçta emek var işin içinde
  2. kuru tip 2012 focusdakiler yani yok
  3. bende de aynısını dedi. kesin bi hinlik var bakalım ilk fırsatta gideceğim
  4. Olcay Sert

    Android Uygulamaları

    iyi biriktirmişin abi
  5. --2 dakika sonra eklendi-- şunuda hemen ardından ekliyeyim
  6. şu şarkı da bende aynı duyguları uyandırdı.
  7. Olcay Sert

    Günün filmi

    Aci duymayan ve hissi olmayan insan neler yapabilir?
  8. geçen bi tanıdık duster aldı, dedim neden? az yakıyor dağ tepe çıkıyor alıcısıda çok dedi. sustum oturdum... peki diyebildim
  9. eğer ne kadar yaktığını takıntı haline getirirseniz araçtaki keyf unsurunu azaltmış olursunuz. şahsen ne kadar yaktığını en ince detayına kadar hesap ederim (bknz:spritmonitor) ama iş sürüşe gelince az yaktırmaya çalışmadan yoluma giderim, uzun yollar hariç. şehirlerarası 140 sabit ile gitmek güzel oluyor. çok sık dur kalk yapıyorsanız trafikten çıkmıyorsanız 10lt bence normal. anadolu yakasında güzergahımda metro çalışması var. çalışma öncesi 10-11 litre civarında gezen ortalamam çalışma ile 14-15lt gezmeye başladı hatta bazen 17-18lt
  10. pistin tüm detaylarını sizinle yaşamak okumak çok eğlenceliydi hocam, çok teşekkürler
  11. @okan ali bi çayını iç derim yada yemek yeyin
  12. sıradan rutin, 50 liralık alınca zam olmuyormuş öyle diyorlar
  13. bu konuda şunuda unutma @Teoman S. abi viafo bölümlemeyi 32kb olarak istiyor. eğer karttan şüphen varsa https://www.heise.de/download/product/h2testw-50539 bununla bi test et. samsung'un verdiği değerleri yakalıyormu. bu arada @Gürkan Çakıroğlu cebimde sd kart ile geziyorum sana vereceğim
  14. yorumsuzzzzzzz..... Ypg Ne İse Bitcoin De Odur 59saniye [www.59saniye.com - 20180122225807-6509_480] (null) (via Skyload).mp4
  15. geçmiş olsun, euro5 motorların kaderi bu lpg ile kullanımda ama ne zaman olacağı belli değil. aracınız kaç kilometredir lpg kullanımdaydı
  16. araç lpg li ise, kullanılan kötü yakıtlardan benzer durumlar olabiliyor.
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.