Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×

Yakup Ç. A.

Yönetim
  • Toplam İleti

    55.604
  • Katılım

  • Son ziyaret

  • Kazandığı Gün

    584

Yakup Ç. A. tarafından yazılan her şey

  1. Ki zaten yeter veya yetmez kelimesi eksik.Kimse için verdiği hizmet yetmez kapasitesi neyse hepsini kullanmak ister
  2. Silinmesi gereken konu olursa baştan gider zaten, bir sakıncası yok. LÜTFEN bana söylemeyin bunları konuları RAPOR ediniz. Bu sistem bunlar için var.
  3. Bilgiler için teşekkür ederiz, yüreğine sağlık
  4. Otomatik Mesaj Bu konu, "Ortak Alan - Sosyal → Konu Dışı Paylaşımlar " kategorisinden "Otomobiller Hakkında → Lastik ve Jant Seçimleri" kategorisine taşınmıştır. Lütfen konu açmadan önce uygun yeri bulmaya çalışalım. Saygılarımızla, Focus Club Tr Yönetimi
  5. Fotoğraflı anlatım olaydı keşke hayırlı olsun
  6. Est. yanlış anlaşılmayalım da Trabzon'da beslendim ben 3 yıl
  7. Hocam zırt pırt sıfırlarsanız olmaz zaten. 1 defa yapmanız yeterliydi Trabzon çok pimpirik yahu eheheh Kadran'da bu tür hata olmamalı. Düzelir
  8. Yeni Style bu Şuan satılan style üzerine eklemeler yapmış.
  9. Parayı verene hepsi var. Alçak olması avantajdır. Yüksek olması dezavantaj, uzun boylu kişileri düşünelim
  10. Bence sonuç garip değil. Olağan. Geçmiş olsun ikisine de
  11. Turboya değil de hortumuna bakın birde.
  12. Yeni Video ve Fotoğraflar ile devam etmek istiyorum. Ford firması tarafından çekilmediği için daha iyi inceleyebiliriz içini.. Video Fotoğraflar
  13. Hmmm niye öyle kullanıyorsun ki ya..Rahat basabilme adına sanırım..
  14. Bağlantı iyide onu yaparken ne yapcam bilemedim iphone mi o Türkçe klavye'de değil mi zamanla akıllanması gerekiyor belli kelimelerde
  15. Böyle bir beklentiye girmeyin lütfen... Ülkemizde oldukça donanımlı satılmakta focus'lar. İlk etapta talep yoğunluğu sebebiyle 2. sınıf ülkemize dee geç geldi bazı şeyler, fakat geldi ve gelmesi de isteniyor Türk dist. tarafından. Aynı şekilde aldığımız bilgilere göre yine beklentiler karşılanacak. Sitemizde bulunan 2012 temmuz aracı Bu da Avrupa için tanıtılan focus.. (2011 mart'dı sanırım.)
  16. Sanırım yazarak derdimi anlatamıyorum.. Ön kısım veya iç kısım gibi major değişiklik yok demek istiyorum.2 çizginin 2 cm gözükmemesi algıda çok değişiklik yaratmadı bende.. Canlısını görmeyi bekliyorum umarım haksız olurum ve beğenebilirim
  17. Ozan arka kelimesinin anlamı aşağıdaki gibidir. Şimdi al telefonunu eline arabanın arkasına geç canlı canlı bak bakalım .
  18. Arkadan bakınca far da aynı tamponda aynı. Bagaj kapağı da biraz oynamış da sen bunu hiç bilmeyen kişilere göster yan yana tutmadan ne diyecek bakalım
  19. Abi arkada bişey değişmemiş ki zaten eskisi de kötü bu da kötü bence olgunluktan zıpkınlığa dönüş yapılmaya çalışılmış ki makyaj ile burası değişemez . Öndeki 3 parça ablak bakış olmaması yeter bu arabayı yakışıklı yapmak için. Focus 1 hb'den sonra hepsi vasat. Aerodinami sağ olsun. Sabri'yi ben anlamadım zaten plastik Focus 3 nerede metal veya başka bişey var kaplamalar bunda da var sadece daha zarif gözüne girmiyor. Ayrıca açıklamalara göre kaliteli malzeme kullanılmış. Belli zaten.
  20. Akıllı şarj sistemi de varmış işte artık bunları ya 1 hafta içinde yada aylar sonra öğreneceğiz
  21. Abi öyle de bu işin diğer kısmı da var ben navigasyon veya farkı bir cihaz taktığımda USB ile şarj edebiliyorum ve biçimsiz yerlerden kablo çıkmamış oluyor. Fiesta ile 2000 km bu şekilde şarj da gittim hiç zorlanmadan
  22. Cenk abi araba olamayanlar da albeni sağlamak zorunda. Yoksa hiç satamayacaklar. Kıstas örneğine fiesta cuk oturuyor mesela ondan dokunmatik yok hatta otomatik bile yokken top noktada kalabiliyor . Neyse ekran iyidir ama şart sözü bence oturmuyor
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.