Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Ecoboost sen nelere kadirsin...! Bu da Ken Block yorumu...


Cem Boneval

Önerilen Mesajlar

Hmmmmmmmm, o zaman iptal oluyor... Sizden ricam kullanım klavuzunu okurmusunuz ? Focus 3 sahipleri, Çekiş kontrol iptal seÇeneğinde ''esp de kapanır'' yazıyor mu ?

Kadranda işaret belirmesi kapanmasına işaret ediyor..Peki bir tane daha yanıyor mu ?

ESP ve Çekiş kontrol sistemi tek ışıkla simgeleniyor, sarı kayan araba...

Bu düz yolda hızlı kalkış yaptığında tekerlek patinaja düştüğünde de yanıyor, haddini aşan viraj dönüşlerinde de.

Bilgisayardan Ayarlar > Sürücü desteği menüsünde de Çekiş kontrol sistemi kaldırılabiliyor ve haliyle sarı kayan araba OFF diye ayrı bir ışık beliriyor.

SonuÇta ESP'ye ne olduğunu söylemek mümkün değil. Ancak Çekiş kontrol sistemi ile viraj denge sistemi prensipte aynı Çalıştığını düşündüğüm iÇin (tork düşürme, seÇici frenleme) ESP de devre dışı kalıyor olabilir.

Kullanıcı kılavuz ise maalesef bu konuya bir aÇıklık getirmiyor, üÇ dilde inceledim, denge denetiminin kaldırılması diyerek bilgisayar menülerine götürüyor, ama hemen öündeki başlık da römork denge denetimi (devenin dans pabucu).

Ford'u bu belirsizliği nedeniyle kınıyorum... :alsaa:

Hafta sonu Çekiş kontrolunu kapatıp bir yanlamayı deneyeyim fırsat bulursam o zaman belli olur artık...

Cem Boneval tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

ESP ve Çekiş kontrol sistemi tek ışıkla simgeleniyor, sarı kayan araba...

Bu düz yolda hızlı kalkış yaptığında tekerlek patinaja düştüğünde de yanıyor, haddini aşan viraj dönüşlerinde de.

Bilgisayardan Ayarlar > Sürücü desteği menüsünde de Çekiş kontrol sistemi kaldırılabiliyor ve haliyle sarı kayan araba OFF diye ayrı bir ışık beliriyor.

SonuÇta ESP'ye ne olduğunu söylemek mümkün değil. Ancak Çekiş kontrol sistemi ile viraj denge sistemi prensipte aynı Çalıştığını düşündüğüm iÇin (tork düşürme, seÇici frenleme) ESP de devre dışı kalıyor olabilir.

Kullanıcı kılavuz ise maalesef bu konuya bir aÇıklık getirmiyor, üÇ dilde inceledim, denge denetiminin kaldırılması diyerek bilgisayar menülerine götürüyor, ama hemen öündeki başlık da römork denge denetimi (devenin dans pabucu).

Ford'u bu belirsizliği nedeniyle kınıyorum... :)

Hafta sonu Çekiş kontrolunu kapatıp bir yanlamayı deneyeyim fırsat bulursam o zaman belli olur artık...

Bunu bugün Çektim Serdar Abinin tdci'ndan...

Çekiş.SeÇeneği ile Esp'yi kapatınca bir deneme sonrası araba kaymış yani esp bununla kapatılabiliyor..Yarım olmalı :D

Tehlike anında tekrar devreye giriyor diye bliyorum

img1627n.jpg

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 5 ay sonra...

bu kuzu 2.0 Ecoboost ve 600 beygir gücünde, yaklaşık DOKUZYÜZ Nm çıkartan bu motor 90,000 Sterlin değerinde SMG (sequential manual gearbox) şanzuman ile birlikte iş çıkarıyor. tek sürüşlük karbon debriyaj balata setinin fiyatı 3.500 Sterlin, isterseniz renklerini seçebileceğiniz (siyah - beyaz - portakal ve kırmızı) aksların tanesi 2.800 strerlin. araç 11 kişilik mühendis ve mekaniker kadrosu tarafınca destekleniyor (ekipte beslenme uzmanı bile var) , yedekler ve ekipman ile birlikte toplam 4 TIR ile yolculuk ediyorlar ve ekibin yıllık bütçesi 11.milyon USD.

sonu: bunu evde denemeyin derler ya ... işte öyle bir şey. bunları kendi arabanız ile yapmayın. (ya da yapın biz para kazanalım)

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.