Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

  • 0

Focus 3 Sedan Görüntüsü


Faruk Çevik

Soru

Focus 3 sedanların arkası önüne göre çok kalkık görünüyor.Acaba bunun belirli bir sebebi var mı ?Yoksa sadece şekil amaçlı mı bu şekilde yapılmış ?

 

 

 

 

 

 

                                                    post-4490-0-53932700-1374110727.jpg

Faruk Çevik tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bu soruda 14 cevap bulunuyor

Önerilen Mesajlar

  • 0

Bu sadece Focus'a özgü bir durum değil.

İki nedeni var:

Genel olarak çağdaş tasarım olarak araçlar önden arkaya üçgen bir kama şeklindeler, nedeni de aerodinami, yani hava direncini olabildiğince düşürmek.

İşlevsel olarak da arkaya yük bindiğinde aracın düz konumda kalabilmesini sağlamak.

Ayeıca bu fotoğrafta optik bir yanılsama var, gerçekte bu kadar belirgin bir fark yok.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Farları farklı biliyorum :) 1.6 dizelde satılmıyor. Amerikadaki Focusun ön takım aksamını bir kullanıcı fotoğraflayıp paylaşmıştı. Bizdekiler ile aynı direksiyon kutusu bile. İzalasyonu nasıldır bilmiyorum. Ama bizdekilerin arka kosmından çok ses geliyor(sedanlarda). Onlarda öyle olacağını pek düşünmüyorum. Yol sesi sevmezler.

Bu arada arka koltuğa 100 kg lık iki insan oturtunca kısa yay takmış gibi yere yapışıyor araba :)

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Geçenlerde babamlarla 2 araba onlar arkada ben önde bir turlayalım dedik.Annem senin arabanın arkadan bakınca bütün organları görünüyor dedi.

ufuk özdemir tarafından düzenlendi
  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Amerika' da Focus kullandım, büyük motorundan dolayı önü daha ağır geldi, bizdeki dizel gibi.

Bunun dışında belirgin bir fark hissetmedim. Kalite konusunda bir fark olacağını da sanmıyorum.

Otomotivde, malzeme ve işçilik beklentileri herzaman Avrupa>ABD olmuştur.

ABD' deki avrupalılaşan Focus 3' ün genel kalitesi, ABD' li tüketicinin o segmentten beklediğinin üzerinde diyebilirim, ama aynı kalite ölçütü, Avrupa'lı tüketici için ancak yeterli seviyede.

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

motor seçenekleri dışında çok ciddi fark olacağını sanmıyorum. tek fark eminim kitapçığı daha kalındır.

transit c ler abd ye satılmaya başlanınca kılavuzu burada 200 sf ise oraya giden araçlarda olmuş atıyorum 300 sf ve aracın her yerine uyarı sticker ları yapıştırmışlar,

tüketicileri uyarıp, mahkemelerde papaz olmamak için. şuna elleme çarpar, buraya yaklaşma kafanı vurursun :D

 

arkasının yüksekliğine gelince ben farklı açıdan yaklaşacağım; bence, özellikle virajlardaki yol tutuşunu arttırmak için yapıyor olabilirler. (focus 2 de öyleydi) arka tekerden sonra dar kafes, az ağırlık, az merkez kaç demektir. ford da biliyordur arka tekerin hemen gerisinden 5, tampondan 10 cm aşağı çekip bagaj hacmini 500 litre yapmayı. jetta ya baksanıza yada fluence a, kocaman arka kasa var. arkadan bakınca, cam lı bölmeleri küçük kasa geniş ve bagjaları min 500 lt.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

arkasının yüksekliğine gelince ben farklı açıdan yaklaşacağım; bence, özellikle virajlardaki yol tutuşunu arttırmak için yapıyor olabilirler. (focus 2 de öyleydi) arka tekerden sonra dar kafes, az ağırlık, az merkez kaç demektir. ford da biliyordur arka tekerin hemen gerisinden 5, tampondan 10 cm aşağı çekip bagaj hacmini 500 litre yapmayı. jetta ya baksanıza yada fluence a, kocaman arka kasa var. arkadan bakınca, cam lı bölmeleri küçük kasa geniş ve bagjaları min 500 lt.

Yok hocam bu tamamen estetik kaygıdandır. Emin olun en bagaj meraklısı kişi bile böyle bir hilkat garibesine yüz vermezdi. Yol tutuşa gelince uzun akstaki ağırlık merkezinin yerleşimi değişse bile süspansiyon özellikleri ile oynanarak gene aynı yol tutuşu sağlanabilir önemli ölçüde.

ABD modellerne gelince bizdeki gibi donanım paketleri var, S, SE, Titanium ve ST.

Standart motor 2.0 Flex Fuel.

En alt donanm bizdeki gibi boş, ama en üst donanım bizim en doludan dolu.

Ama en bir dolusunun fiyatı 23 - 24.000 $ civarında. ;)

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Yok hocam bu tamamen estetik kaygıdandır. Emin olun en bagaj meraklısı kişi bile böyle bir hilkat garibesine yüz vermezdi. Yol tutuşa gelince uzun akstaki ağırlık merkezinin yerleşimi değişse bile süspansiyon özellikleri ile oynanarak gene aynı yol tutuşu sağlanabilir önemli ölçüde.

ABD modellerne gelince bizdeki gibi donanım paketleri var, S, SE, Titanium ve ST.

Standart motor 2.0 Flex Fuel.

En alt donanm bizdeki gibi boş, ama en üst donanım bizim en doludan dolu.

Ama en bir dolusunun fiyatı 23 - 24.000 $ civarında. ;)

Bizim araçlar hilkat garibesi oldu iyi mi?:)

ufuk özdemir tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

motor seçenekleri dışında çok ciddi fark olacağını sanmıyorum. tek fark eminim kitapçığı daha kalındır.

transit c ler abd ye satılmaya başlanınca kılavuzu burada 200 sf ise oraya giden araçlarda olmuş atıyorum 300 sf ve aracın her yerine uyarı sticker ları yapıştırmışlar,

tüketicileri uyarıp, mahkemelerde papaz olmamak için. şuna elleme çarpar, buraya yaklaşma kafanı vurursun :D

 

arkasının yüksekliğine gelince ben farklı açıdan yaklaşacağım; bence, özellikle virajlardaki yol tutuşunu arttırmak için yapıyor olabilirler. (focus 2 de öyleydi) arka tekerden sonra dar kafes, az ağırlık, az merkez kaç demektir. ford da biliyordur arka tekerin hemen gerisinden 5, tampondan 10 cm aşağı çekip bagaj hacmini 500 litre yapmayı. jetta ya baksanıza yada fluence a, kocaman arka kasa var. arkadan bakınca, cam lı bölmeleri küçük kasa geniş ve bagjaları min 500 lt.

 

Ben o araçlardan birini Amerikaya gitmeden önce görmüştüm. Çakmak girişinde parmağınızı sokmayınız yazıyordu :) Onlarca uyarı yazısı vardı ama en çok ona gülmüştüm. :)

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.