Jump to content

Fotoğraf Yarışması:

Haziran katılım burada
Mayıs anketi burada

  • Welcome!

    Register now to access all features. After registering, you can post topics, reply topics, like users content, send private messages.
    This message will be deleted after you register.

Sign in to follow this  
Muzaffer Karaman

Focus 2 100Ps A/t Vs B-Max 105Ps Powershift

Recommended Posts

Öncelikle merhaba.

Benim 2009 Focus Titanium otomatik aracım var. B-Max fiyat ve tasarım olarak hoşuma gitti. Ama merak ettiğim acaba benim aracımda ki gibi düşük performanslı mı olur, powershift 105ps.

Yokuşda sağda kamyonlarla gidip, ayrıca bir de aşırı benzin parası vereceksem bu aracı almamın hiçbir anlamı yok benim için.

Teşekkürler.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Atmosferik benzinli + otomatik vites hemen her zaman mağlup tarafta olacaktır.

Yakın olur...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mevcut arabamdan iyi olacağını tahmin ediyorum ama ne kadar iyi acaba :)

Yani yine beni tatmin etmeyecekse hiç gerek yok. Bu araç eve ikinci araç olarak düşünülüyor ama bu daha iyiyse bunu kullanırım. Tasarım falan güzel ama işte performans ve yakıt tüketimi asıl sorun.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yani yine beni tatmin etmeyecekse hiç gerek yok. Bu araç eve ikinci araç olarak düşünülüyor ama bu daha iyiyse bunu kullanırım. Tasarım falan güzel ama işte performans ve yakıt tüketimi asıl sorun.

B-Max hele ki benzinli ve otomatik performans için alınacak bir araç değil.

Focus mutsuz ediyorsa bu da eder...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hocam peki otomatik olarak ne önerirsin Ford ailesinden. Malum dizel araç yok...

Önerecek bir şey yok, performanslı otomatik arıyorsan 2.0 Mondeo'lara bakacaksın....

Share this post


Link to post
Share on other sites

merhaba aranıza yeni katıldım.

bir ay önce b-max p/s titanium modelini satın aldım,araçtan genel olarak memnunum,bundan önce otomatik olarak 99 model bmw 5.20 kullanıyordum,vites geçişlerini hissettirmesi bakımından hemen hemen aynı diyebilirim,fakat şöyle bir durum söz konusu;düşük süratte seyir halinde iken vites geçiş seslerini duyuyorsunuz,birde yine düşük süratte arnavut kaldırımı gibi yollarda şıngırtı sesi geliyor.

bununla ilgili aracı satın almış olduğum yetkili servise gittim,aracımın iki gün kalması gerektiğini söylediler,bu sırada talebim üzerine emanet araç verdiler,testin sonucunda mekanikten çevrilme bir şanzıman olduğunu ve bu şanzımanın karekteristik özelliği olduğunu söylediler.powershift şanzımanlı araç kullanan varsa buna benzer problem yaşıyormusunuz.

 

cevaplarınız ve görüşleriniz için şimdiden teşekkür ederim.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  


  • Similar Content

    • By Eren Tan
      2022 Model Kompakt Sınıf Araçlar Bazlı (Focus - Escape - Bronco Sport) Ford kompakt kamyoneti hakkında ne kadar bildiğim varsa yazacağım. Üstelik "Ford Authority" tarafından hazırlanan hayali taslak resmi eşliğinde...
       
      Hepimiz biliyorsunuz ki Maverick ismin kökeni 1970'li yıllara dayanmakta... 70'li yılların Maverick'i, aslında kompakt sınıf Coupé modelinden başka bir şey değil idi... Daha sonra o isim 1993 ile 2000 yılı arasında (yanılmadıysam Nissan Terrano II bazlı olarak) Avrupa'ya yerleşir. Son olarak Ford Maverick, 2001 ile 2006 yılları arasında üretilen Amerikalı Ford Escape bazlı olarak Avrupa'da satılır. Böylece Avrupa'da yerini Ford Kuga'ya devretmesiyle Maverick dönemi sona erir. Taa ki Maverick ismi, bu sene yeniden dirilinceye dek... 
       
      Kompakt sınıf kamyonet olarak geri dönecek olan yeni Ford Maverick; Focus, Escape (Kuga), kaba SUV kardeş Bronco Sport ve Escape'in Lincoln süslüsü Corsair ile aynı platformu paylaşacak. Yani kısacası, Ford C2 tabanına sahip olacak. Maverick, stil ve tasarım öğeleri konusunda yeni Bronco Sport ile paylaşacak. Hatta "Bronco Sport'un Pick-Up Versiyonu" olarak anmasak bayağı ayıp olabilir yani... 🙂
       
      Bilindik Escape (Kuga) tarzı araç tabanına ve yekpare şasesine rağmen, yumuşak hat ve köşelerle donatılmış kaba bir kamyonet olacak. Yani açıkçası, dik bir ön uç ve nispeten kutulu bir gövde gibi sağlam, erkeksi stiline sahip olacak. Ancak Pick-Up fanatiklerin kırıcı yanı yok da değil... Mesela Ranger ile F-150 ağabeyleri, üç farklı gövde (Tek kabin, 1.5 kabin ve çift kabin) seçeneklerine sahip. Fakat Maverick Pick-Up, ağabey kamyonetlerin aksine sadece çift kabin gövdesine sahip olacak. 
       
      Motor seçeneklerine geldiğimizde, iki farklı EcoBoost turbo benzinli seçeneklerine sahip olacak. Biri 3 silindirli 1.5 litrelik 182 HP gücüne sahip motor, diğeri ise 4 silindirli 2 litrelik 250 HP gücüne sahip motor... İki motora da sekiz ileri otomatik vites eşlik edecek iken; önden çeker sisteminin standart, akıllı dört çeker sisteminin isteğe bağlı olarak sunulması planlanıyor. 
       
      Zamanlama ile ilgili olarak, Ford Maverick'in 2021 yılının ikinci yarısında 2022 model olarak piyasaya sürülmesi bekleniyor. Muhtemelen Meksika'daki Ford Hermosillo tesislerinde Bronco Sport ile birlikte üretilecek. Olur da Kuzey Amerikalı Pick-Up fanatiklerin bir Ranger alacak kadar gücü olamayanlar varsa, Ford Maverick Pick-Up modeli aslında mantıklı bir seçenek... Şimdi o hayali taslak fotoğrafını da paylaşıyorum... 
       

       
      Bu tamamen hayali taslak çizimine sahip olsa da, bu taslaktan gerçekten hoşlandığımı itiraf etmeliyim. Ama tek ya da 1.5 kabinli Ranger'a yetişemeyenler için de Maverick tek ya da 1.5 kabinli versiyonlar üretilseydi... Abartmam gerekirse, belki 8 - 10 sene sonra o seçenekleri de üretirler. Ama öbür kabinli seçenekleri beklemek yerine Avrupa'ya gelişinin hayalini kurmaktayım. Çünkü Avrupalılar ne zaman çift kabinli Ranger'a ihtiyaçları duysa, aralarında maddi durumlardan ötürü yetişemeyenler de var. İşte bütün Dünya'da çift kabinli Ranger'a yetişemeyenler için harika bir seçenek olabilir! Umarım Maverick kamyonet Avrupa pazarlarına gelebilir ve o motorlara ilave olarak düşük güç bazlı 2 litrelik EcoBlue dizel motor da dahil olabilir... 
       
      Kaynak: FordAuthority
    • By Hakan güler
      Arkadaşlar merhaba, 2012 1.6 benzin otomatik vites aracım var. Kavrama yeni değişti fakat EDC beyin sıkıntısı yaşıyorum 80 km düz yolda giderken devir 2000 de gaza basıyorum 2.500 devire çıkıyor ve araç 2500 de yeni gitmeye başlıyor.SIFIR BEYİN TAKILDI FAKAT KODLAMAYİ KABUL ETMİYOR.NE YAPMAM GEREKİYOR. TEŞEKKÜRLER
    • By Kerem Bozdoğan
      Selamlar,
       
      Babamın 99 model vişne çürüğü Focus’unda bol miktarda vernik atması mevcut. Artık müdahale etmek gerektiğini düşünüyoruz ama tek çare komple boya mı olur? Alternatif metod var mı? Bununla ilgili tavsiyelerinizi paylaşırsanız sevinirim.
       
      Araç şu an 190bin km’de. Babamın 3. Ford aracı. (Sıfır alınan 88 taunus ve 93 taunus sonrası yine sıfır alınan focus) Direk boyaya girişilmeden önce fikirlerinizi almak istedim.
    • By Turgut Reis Doğan
      Merhaba focus 3 stayle 2012 aracıma xeon led taktım ilk taktığımda farlar bir sure yanıp motor çalışınca söndü els27 ile alternative hıd moduna aldım bu sefer farlar hep yanıyor ama kısa far hatası geliyor bir de durduk yere fren lambası arızası verdi ama hepsi duzgunce calısıyor ne yapmam gerek arıza hatası almamak için
      bu arıza sistemini kapatmak gibi veya başka bir yolu var mıdır ?
    • By Yakup Çağatay
      Geçen yıl bu sistemin devreye alınacağını yazmıştım sanırım diye hatırlıyorum, işte karşınızda 😄  Bir tane de çektiğim fotoyu ekleyeceğim alta, bu mekanda aracı gösterecekler. Bunun bir sonraki adımı da online satın alım, şimdiden söylemiş olayım. 
       
      https://www.ford.com.tr/formlar/dijital-studyo

      "Dilediğiniz Ford'u (Şu an EcoSport ve Focus) bilgisayarınızdan, telefonunuzdan ya da tabletinizden inceleyebilir,
      size özel satış danışmanımıza istediğiniz soruyu sorabilirsiniz."
      * Mekan oldukça geniş yarın birçok aracı oraya koyabilirler.
       
      "Ford Dijital Stüdyo ile satış danışmanınız gözünden, hayalinizdeki Ford modelinin tüm detaylarını keşfedebilirsiniz. Tek yapmanız gereken randevu almak."
       

       

       
      Ford Dijital Stüdyo'ya nasıl bağlanabilirim?
      İnternet bağlantısı olan tüm cihazlardan www.ford.com.tr/arastir/satin-alin/dijital-studyo bağlantısına tıklayıp, formu doldurmanız ve randevunuzu oluşturmanız gerekmekte. Randevu oluşturduğunuzda size SMS ve e-posta ile bir bağlantı linki gelecektir. Randevu saatinizde bağlantı linkine tıklayarak Ford Dijital Stüdyo’ya bağlanabilirsiniz.
      Ford Dijital Stüdyo nedir?
      İstediğiniz Ford’u, istediğiniz yerden ve tüm cihazlardan, marka danışmanlarımızla canlı olarak inceleyebileceğiniz bir platform.
       
      Ford Dijital Stüdyo'ya bağlanmak için herhangi bir uygulama indirmem gerekiyor mu? Ücretli mi?
      Ford Dijital Stüdyoya bağlanmak için hiç bir uygulama indirmenize gerek yoktur ve tamamen ücretsizdir.

      Görüntülü görüşme yapacağım Ford marka danışmanı beni görebilecek mi?
      Ford Dijital Stüdyo’ya bağlandığınız an sizler ilgilendiğiniz Ford otomobilini en ince ayrıntılarına kadar görüp, inceleyebileceksiniz. Ama canlı marka danışmanlarımız hiçbir şekilde sizi görmeyeceklerdir.

      İstediğim her saatte görüşme yapabilir miyim?
      Ford Dijital Stüdyo hafta içi her gün saat 12:00 – 22:00 arası, Cumartesi günleri saat 12:00-18:00 arası hizmetinizde.

      Ford Dijital Stüdyo ile görüşürken bağlantım koparsa veya cihazım kapanırsa ne yapmam gerekir?
      Bu durumda, Ford Dijital Stüdyo danışmanımız müsaitse hemen yeniden bağlanmanızı sağlayacağız veya yeni bir randevu oluşturmanız için size yeni bir bağlantı linki göndereceğiz.

      Ford Dijital Stüdyo'ya bağlanamazsam, randevu saatimi kaçırırsam veya daha sonra bağlanmak istersem ne yapmam gerekir?
      Dilediğiniz zaman tekrar randevu oluşturabilir ve randevu saatiniz geldiğinde Ford Dijital Stüdyo deneyimine başlayabilirsiniz.

      Ford Dijital Stüdyo'da görüşme kayıtları tutuluyor mu? Başkaları ile paylaşılıyor mu?
      Ford Dijital Stüdyo ile yapacağınız görüşmeler hizmet standartları gereği kayıt altına alınacaktır. Ford Otomotiv San. A.Ş. dışında herhangi bir üçüncü parti ile paylaşılmayacaktır.
       
      Mekandan fotoğraf
       

       

Focus Club Türkiye

Bu sitenin işleticisi, bu sitede yer alan bilgi, yazı ve makalelerin doğrudan veya dolaylı olarak kullanılmasından dolayı oluşacak zararlardan sorumlu tutulamaz. Kaynak gösterme kuralına uymak şartıyla, bu sitede yer alan yazı ve makalelerin belirli bir kısmına atıf yapılmasına, link verilmesine izin verilmektedir. Kaynak (canlı link) gösterilmeden yapılan alıntılara ise izin verilmemektedir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy Policy.