Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Bmw Showroom'unu Gezelim - Bmw 1 - 3 - 5 - 6 - X6 - Z4 - M3


Yakup Ç. A.

Önerilen Mesajlar

Yakup teşekkürler...

Arada galeri gezmekte de yarar var.

Ancak bu araçları o kadar putlaştırıp kendi araçlarınızı da kötülemeyin.

BMW'nin motor teknolojisini ve sürüş dinamiklerini her zaman başarılı buldum, çok yoğun ve iyi düşünülmüş bir mühendislik ürünüdür, verimlilik, kullanılabilirlik, hacme göre güç ve ekonomi hep en üst düzeydedir.

Tasarım konusunda modernleşirken biraz ruhunu kaybetmiş olabilir ama yine kendi karakterini yansıtıyor.

İç tasarımda ise son yılda dikkat çekmeyen, minimalist bir yaklaşım sergiliyorlar, i-Drive'a toplanmış fonksiyonlar, az düğme, utanmasalar kapak arkasına saklayacakları ince küçük kumanda grupları, ve sade göstergeler, kokpiti unutun yola yuğunlaşın düşüncesini yansıtıyor adeta. Şık olmadığı kesin ama işlevsellikte ödün vermiyor.

Seçkin bir markadır, 1 serisi ve X6 dışında hepsini beğeniyorum.

10 yıl öncesine kadar M3 favorim iken artık M5'e terfi ettim. MP'de çıkarsa hemen alacağım, tek problem hiç MP almıyorum...

Bu arada fotoğraflardaki M3 Borusan'ın tur arabaları şampiyonasında kullandığı modifiye araç.

  • Beğen 6
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Yakup teşekkürler...

Arada galeri gezmekte de yarar var.

Ancak bu araçları o kadar putlaştırıp kendi araçlarınızı da kötülemeyin.

BMW'nin motor teknolojisini ve sürüş dinamiklerini her zaman başarılı buldum, çok yoğun ve iyi düşünülmüş bir mühendislik ürünüdür, verimlilik, kullanılabilirlik, hacme göre güç ve ekonomi hep en üst düzeydedir.

Tasarım konusunda modernleşirken biraz ruhunu kaybetmiş olabilir ama yine kendi karakterini yansıtıyor.

İç tasarımda ise son yılda dikkat çekmeyen, minimalist bir yaklaşım sergiliyorlar, i-Drive'a toplanmış fonksiyonlar, az düğme, utanmasalar kapak arkasına saklayacakları ince küçük kumanda grupları, ve sade göstergeler, kokpiti unutun yola yuğunlaşın düşüncesini yansıtıyor adeta. Şık olmadığı kesin ama işlevsellikte ödün vermiyor.

Seçkin bir markadır, 1 serisi ve X6 dışında hepsini beğeniyorum.

10 yıl öncesine kadar M3 favorim iken artık M5'e terfi ettim. MP'de çıkarsa hemen alacağım, tek problem hiç MP almıyorum...

Bu arada fotoğraflardaki M3 Borusan'ın tur arabaları şampiyonasında kullandığı modifiye araç.

Bu acıklama postmodern olmuş bari....neydi o kıçıbaşı farklı içime su serpildi..... :P

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Ya bu direksiz araçlarda camın kendiliğinden açılıp kapanması yeni bi olay değil orası tamam da, Yakup burda camdan ziyade kapı tam kapanmadıysa aracın kapıyı kendiliğinden kapattığını ve bunu ilk kez gördüğünü söylüyor. Keza bende ilk kez gördüm :D Bahsettiğiniz o araçlarda aynı bu şekilde kapı yarım örtüldüyse, tam oturmasını sağlıyormuydu onu merak ettim ben ?

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Ya bu direksiz araçlarda camın kendiliğinden açılıp kapanması yeni bi olay değil orası tamam da, Yakup burda camdan ziyade kapı tam kapanmadıysa aracın kapıyı kendiliğinden kapattığını ve bunu ilk kez gördüğünü söylüyor. Keza bende ilk kez gördüm :D Bahsettiğiniz o araçlarda aynı bu şekilde kapı yarım örtüldüyse, tam oturmasını sağlıyormuydu onu merak ettim ben ?

O sisteme vakumlu kapı diyolar.96 model Mercedes S serisinde vardı o sistem.Daha öncelerde hangi araçlarda kullanıldı bilmiyorum.Bmw e92 e93 kasalarında bagaj kapağında kullanıyordu standart olarak.Bagaj kapağı vakumluydu yani...

Siz kapıyı son sürat iterek,çekerek kapasanız bile belirli bir düzeye kadar geliyor.Sonrasında kendisi çekiyor.Böylece kapı kapanma esnasındaki ses minimuma indirgenmiş oluyor ilaveten kapanmadı gibi bir dertte olmuyor.Çektiysen kapanıyor :D

Premium araçlarda opsiyon olarak veya standart olarak sunuluyor.

Eminim birkaç sene sonra Vw ve Fordun opsiyon listelerinde göreceğiz...

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

25 yıldan fazladır Mercedes S serisi araçlarda vakumlu kapı teknolojisi kullanılır.

Tam kapanmayan kapı kendini içe çekerek kapının tam kapanmasını sağlar.

Hatta park sensörü olmadan önce boynuz denilen bagaj kapağının yanlarında ufak antenler çıkardı. Mercedes sevdalıları bu teknolojiden haberdardır.

Alttaki videoda 90 küsür model S serisini görebilirsiniz. Bagaj kapağı bile vakumlu.

Sevgili yönetim Site bağlantılarına yönetim izin vermiyor. mesajı geliyor Sorun bendemi bilemedim.

Birde mercedes için özlü sözlerden bir kaçı.

"GöktEki yıldızı Allah yerdekini biz yarattık"

"Bundan daha iyisini tanrı yapar"

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

25 yıldan fazladır Mercedes S serisi araçlarda vakumlu kapı teknolojisi kullanılır.

Tam kapanmayan kapı kendini içe çekerek kapının tam kapanmasını sağlar.

Hatta park sensörü olmadan önce boynuz denilen bagaj kapağının yanlarında ufak antenler çıkardı. Mercedes sevdalıları bu teknolojiden haberdardır.

Alttaki videoda 90 küsür model S serisini görebilirsiniz. Bagaj kapağı bile vakumlu.

Sevgili yönetim Site bağlantılarına yönetim izin vermiyor. mesajı geliyor Sorun bendemi bilemedim.

Birde mercedes için özlü sözlerden bir kaçı.

"GöktEki yıldızı Allah yerdekini biz yarattık"

"Bundan daha iyisini tanrı yapar"

alıntı yaptığınız sitelerde smile tarzı şeyler varsa yani link barındıran..Bunlara izin vermez veya yasakladığımız linkler..

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

alıntı yaptığınız sitelerde smile tarzı şeyler varsa yani link barındıran..Bunlara izin vermez veya yasakladığımız linkler..

eklemeye çalıştığım Youtube linki. tarif ettiğin şekilde yaptım.

Şimdi oldu :)

Y.Tunc tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

eklemeye çalıştığım Youtube linki. tarif ettiğin şekilde yaptım.

Şimdi oldu :)

görüntünün arasına parça mı girmiş neydi o bi kasisli yol görüntüsü vardı? :muha:

Bu arada bu vakumlu kapı ile yakupun bahsettiği kapı arasında fark var.. Mercedes'in bu kapıları, kapı çarpmasını, küt diye kapanmasını engellemek için, şuan mobilya sektöründeki stoplu çekmeceler dolap kapıları gibi bir sistem. yani siz ne kadar sert iterseniz iti kapıyı, kapı küüüt diye kapanmıyor, yavaşlıyor ve vakumla kilitleniyor.. ama yokupun bahsettiği, kapı tam kapanmadığı zaman devreye giren bir sistem. kapının yarım açık kalmasını engellemek için kapıyı içe çekiyor..

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

görüntünün arasına parça mı girmiş neydi o bi kasisli yol görüntüsü vardı? :muha:

Bu arada bu vakumlu kapı ile yakupun bahsettiği kapı arasında fark var.. Mercedes'in bu kapıları, kapı çarpmasını, küt diye kapanmasını engellemek için, şuan mobilya sektöründeki stoplu çekmeceler dolap kapıları gibi bir sistem. yani siz ne kadar sert iterseniz iti kapıyı, kapı küüüt diye kapanmıyor, yavaşlıyor ve vakumla kilitleniyor.. ama yokupun bahsettiği, kapı tam kapanmadığı zaman devreye giren bir sistem. kapının yarım açık kalmasını engellemek için kapıyı içe çekiyor..

çalışma mantığı aynı aslında. Amaç farklı olabilir. Birde bu teknoloji 25 yıl önceki hali bunu göz ardı etmeyelim.

Velhasıl elin alamanı yıllar önce yapmış. Bizede bunun tartışması kalıyor :)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

çalışma mantığı aynı aslında. Amaç farklı olabilir. Birde bu teknoloji 25 yıl önceki hali bunu göz ardı etmeyelim.

Velhasıl elin alamanı yıllar önce yapmış. Bizede bunun tartışması kalıyor :)

O kadar parayı bana ver bende yapayım :zha:

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.