Jump to content
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

“ER-OL
  • 0
MuratÖzçelik

Focus MK2.5 2000-3000 Devir Arası Gelen Değişik Ses

Soru

Herkese Merhaba:

2010 model 1.6 tdci Focus'a sahibim.Aracın 2000-3000 devir arasında değişik bir ses geliyor.Sesin videosunu ek olarak ekledim.Bu ses hakkında bilgisi olan var mı?

Teşekkürler..

 

 

devir sesi 2.mp4

MuratÖzçelik tarafından düzenlendi

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bu soruda 4 cevap bulunuyor

Önerilen Mesajlar

  • 0

Bana sanki egzozdan gibi geldi yada bir yerlerde bir parça devir aldıkça diğer metal parçaya değiyor. Bence lifte alıp bir kontrol etmek lazım. Aynısı fluence te başıma geldi belirli devrin üstünde bu şekilde  ses yapıyordu. Servise götürdüm , egzozun üstündeki koruma sacı hafif bükülmüş  devir artınca egzoza temas ederek ses yapıyordu. Aracın altını farkında olmadan bir yerlere sürtmüş olabilirsiniz.

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
  • 0
2 saat önce, Öztunç Ünal yazdı:

Bana sanki egzozdan gibi geldi yada bir yerlerde bir parça devir aldıkça diğer metal parçaya değiyor. Bence lifte alıp bir kontrol etmek lazım. Aynısı fluence te başıma geldi belirli devrin üstünde bu şekilde  ses yapıyordu. Servise götürdüm , egzozun üstündeki koruma sacı hafif bükülmüş  devir artınca egzoza temas ederek ses yapıyordu. Aracın altını farkında olmadan bir yerlere sürtmüş olabilirsiniz.

İlginiz için teşekkürler,bakıma gittiğimde sorayım en iyisi.

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap


  • Benzer İçerikler

    • Yazan: Yakup Çağatay
      Yeni 2018 Ford Focus Mk4 Boyut - Performans - Tüketim Değerleri
       
      Tüm bilgiler-> https://anasayfa.focusclubtr.com/yeni-2018-ford-focus-mk4-boyut-performans-ve-tuketim-degerleri/
       
      Motor karşılaştırmasında daha mantıklı bir kıyaslama olması adına Mk3’ün makyajlı (MCA) versiyonlarını yazdım. Ayrıca Mk4’ün tüketim değerleri WLTP olarak verilmiştir bu sebeple birebir karşılaştırma yanıltacaktır. Mk3 Mca’nın tüketim değeri ise NEDC standardındadır. Mk4’ün NEDC değerleri -motora göre değişken- %10-15 arasında daha düşüktür.
       

       
      Not: Linkteki tablolar günceldir, buradakiler eski. Dikkat.
      Ağırlık konusunda sadece genel bir bilgi mevcut olduğu için, değerler en iyimser şekilde hesaplanıp tabloya eklenmiştir. Bazı modeller biraz daha ağır olacaktır. Bu güncellemeler için de biraz bekleyeceğiz. Hafiflik, hızlanmaya katkı sağlamış ayrıca tüketimde de yaklaşık %10’luk iyileştirme mevcut.
       

       

       

       
    • Yazan: Emre.Demir
      Merhaba.. 2006 model aracımda rolantide çalışırken ses geliyor. Rolanti haricinde ses kesiliyor. Problem neden olabilir.Araba.m4a
    • Yazan: Korhan Balcı
      merhaba arkadaşlar 2006 model yarı otomatik ford focus ghia hatcback kullanıyorum. sorunum şu aracı normal çalıştırıyorum araç Pde görünüyor vites geçişi yaparken takılma zorlama olmuyor ama P den  N R D  herhangi birine alırken ekranda çıkmıyor  sadece P ye aldıgım zaman ekranda görünüyor, dolayısıyla aracı hareket ettiremiyorum sorunu yaşayan arkadaşlar yada problemin ne oldugunu çözen varsa yardım bekliyorum tesekkürler
    • Yazan: İsmail Vural
      Uzun zamandan beridir canımı sıkan bir eksik özellik olarak algıladığım aracımın içerisinden anahtar olmadiğında bagajı açamıyordum çunku icerisinde oyle bir dugme koymamışlar yapmayı düşünüyordum ve bugün yaptım çok kolay oldu hali hazırda sistem sadece iki kablo ve bir buton ihtiyacımız olan bagajdaki kablolara ek yapıp ön torpidoya kadar gizleyerek çekeceğiz. Öncelikle bagajımızı açıyoruz bagaj kapağından gelen kablolar sol alt tarafta desteli şekilde dir ayırtalım içinde sadece iki kablo 1. Sarı çizgili siyah kabli 2. Tamamen siyah dikkat edelim sadece siyah olan kabloyu bulalim ve her iki kabloyu ayırtıp cakmakla yakarak koparmadan soyalım ve 3 veya 4 mt lik o boyutlarda bir kablo bulalım ve ayırıp soyduğumuz kablolara ek yapalım ve test olarak soyduğumuz kablolar birbirine temas ettirelim bagaj açılıyor sa sorun yoktur devam edebiliriz, kablolarin baglantisini yapip elektrik bandiyla sardıysak gizleyerek döşemenin altından aracin sol tarafından ön tarafa doğru çekelim ve kablolarin ucuna herhangi bir buton bağlayalım ve nereye yerleştireceğiniz size kalmış Bu kadar Bagaj açma düğmeniz hayırlı olsun artık Sizinde bir bagaj açma düğmeniz var😎😎😎



    • Yazan: Yakup Çağatay
      8 Mayıs'ta seri üretim başlamış oldu. 
       
      Tamamı: https://anasayfa.focusclubtr.com/2018-ford-focus-mk4-seri-uretimi-basladi/
       
      Video: 
       
       

       

       
      Fabrikadan kare, buradan da arka camın tamamen inebildiğini görebiliyoruz beklendiği üzere.

       

Focus Club Türkiye

Bu sitenin işleticisi, bu sitede yer alan bilgi, yazı ve makalelerin doğrudan veya dolaylı olarak kullanılmasından dolayı oluşacak zararlardan sorumlu tutulamaz. Kaynak gösterme kuralına uymak şartıyla, bu sitede yer alan yazı ve makalelerin belirli bir kısmına atıf yapılmasına, link verilmesine izin verilmektedir. Kaynak (canlı link) gösterilmeden yapılan alıntılara ise izin verilmemektedir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir.
×

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.