Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

2018 Avrupa Mustang Tanıtıldı


Yakup Ç. A.

Önerilen Mesajlar

Yeni Mustang, daha atletik tasarım, net LED aydınlatması, cesur yeni renkler ve alaşım jant seçenekleri ile dikkat çekiyor. Lüks iç mekan, yumuşak dokunuşlu malzemeler ve alüminyum kaplamalar sunuyor.

 

Ocak ayında burada konuşmuştuk: https://www.focusclubtr.com/topic/13593-2018-makyajlı-mustang-tanıtıldı-2018-new-ford-mustang/

 

 

Gelişmiş Ford 5.0 litrelik V8, 450 PS sunarken, Mustang’ı daha hızlı, daha hassas ve yakıt verimliliği yüksek yeni 10 vitesli otomatik şanzıman ile birleştiriyor.

Yeni Mustang 2.3 litrelik EcoBoost, 290 PS sunuyor evet eskisi 317 PS. 10 vitesli otomatik şanzıman ve geçici overboost fonksiyonu sayesinde daha duyarlı ve çekici bir sürüş deneyimi sunuyor.

 

Avrupa için fazlası: https://anasayfa.focusclubtr.com/2018-avrupa-ford-mustang-tanitildi-2018de-turkiyede/

 

Ford_Mustang_Avrupa_IAA_1.jpg

 

 

Ford_Mustang_Avrupa_IAA_3.jpg

Ford_Mustang_Avrupa_IAA_4.jpg

Ford_Mustang_Avrupa_IAA_11.jpg

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • Yakup Ç. A., başlığı 2018 Avrupa Mustang Tanıtıldı olarak değiştirdi

bknz bir arabanın nasıl içine edilir :( 

yani bunu beğenip beğenmemek zevk meselesi ona laf etmem tabi ki ama önceki eskisine benziyordu, efsanenin yeniden gelmesiydi. bunda tekrar sapmış çizgisinden, önceden de alakasız kötü modelleri vardı ilerde tekrar düzelir umarım :) 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Ben LEDlere takıldım. 

Bir önceki versiyonda niye yoktu şimdi niye var. Bir öncekinde olmaması FORDun beceriksizliği mi? Çünkü baksana far yıkama hala yok.Demek ki sistemde köklü değişiklik yok.

Ben o kadar katı değilim yakından görmek lazım.  

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bir saat önce, H. Cenk yazdı:

Ben LEDlere takıldım. 

Bir önceki versiyonda niye yoktu şimdi niye var. Bir öncekinde olmaması FORDun beceriksizliği mi? Çünkü baksana far yıkama hala yok.Demek ki sistemde köklü değişiklik yok.

Ben o kadar katı değilim yakından görmek lazım.  

 

Abi normal farı şimdi LED önceden Xenon'du, yenisinde yıkama şart değil malum. Gündüz LED'i eskiden yoktu şimdi var ben onu anlamadım eskisinde niye yoktu (EU) bu üç parça ayrı led olayı yanlış sanırım.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Viper havası vermişler, on numara olmuş.. ??

--1 dakika sonra eklendi--
Şu far gurubu focusda olsa vhu hu huuuuu içim ürperdi:rocks:


Yeni jenerasyonlarda bu mustang dan esintiler görebiliriz. Genelde öyle oluyor.. [emoji4]
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

1 saat önce, Yakup Çağatay yazdı:

 

Abi normal farı şimdi LED önceden Xenon'du, yenisinde yıkama şart değil malum. Gündüz LED'i eskiden yoktu şimdi var ben onu anlamadım eskisinde niye yoktu (EU) bu üç parça ayrı led olayı yanlış sanırım.

LED dediğim o işte gündüz farı. Eskisinde niye yoktu. Bize üç parça olduğu için dediler demek ki yalanmış..

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 4 hafta sonra...

2.3 Ecoboost motorlularda %3'e varan aerodinamik iyileştirme varmış.

Ön uç tasarım değişiklikleri, alçalan bir burun, bastırma kuvveti ekleyen ve ön ucun yere basmasına yardımcı olan daha büyük bir ön dağıtıcı içeriyormuş ve havanın arabanın altında daha iyi akmasını sağlayan bir kalkan varmış. Haliyle yol tutuş ve yakıt verimliliği artmış.

 

mustang-chart.png

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

12.09.2017 - 07:40 tarihinde, Murat Kavuk yazdı:

Sanırım tampona dikine siyah parçalar koymak ford'un yeni stili olacak. Açıkcası ben de sevemedim. Hani nasıl derler, akmıyor bu tampon tasarımı ile ..

 

:zha: ben buna çok katıldım.

 

-Yeni aracınızı bize anlatır mısınız?

-Ya işte tampona dikine bi takım plastik parçalar filan koyduk

-Hmmm dahiyane!

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 2 hafta sonra...

Makyajlı siparişleri geçilmeye başlamış :) Mayıs gibi ülkemize gelmeye başlayacaklar.

Hayalet gösterge vs standart, yine dolu gelecekler. MagneRide süspansiyon, Recaro koltuk opsiyonu alanlara hediye edilecek! :D 

 

 

Ford_Mustang_Avrupa_IAA_3.jpg

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 1 ay sonra...

Biraz teknik verileri kıyaslayalım eskisi ile... (Hepsi EU)

Hepsi Fastback.

 

İlk  - 2.3 EcoBoost 317 ps (5600rpm), 432 Nm (3000rpm) 6 ileri manuel; 0-100: 5.8 sn / Tüketim 10.1 - 6.8 - 8.0L / Vmax: 233 km/h

Mca- 2.3 EcoBoost 290 ps (5400rpm)440 Nm (3000rpm)  6 ileri manuel; 0-100: 5.8 sn / Tüketim 12.2 - 7.2 - 9.0L / Vmax: 233 km/h

 

İlk  - 2.3 EcoBoost 317 ps (5700rpm), 432 Nm (3000rpm) 6 ileri otomatik0-100: 5.8 sn / Tüketim 14.3 - 7.2 - 9.8L / Vmax: 233 km/h

Mca- 2.3 EcoBoost 290 ps (5400rpm)440 Nm (3000rpm) 10 ileri otomatik0-100: 5.5 sn / Tüketim 13.4 - 6.8 - 9.2L / Vmax: 233 km/h

 

İlk  - 5.0 V8 421 ps (6500rpm), 530 Nm (4250rpm) 6 ileri manuel; 0-100: 4.8 sn / Tüketim 20.1 - 9.6 - 13.5L / Vmax: 250 km/h

Mca- 5.0 V8 450 ps (7000rpm)529 Nm (4600rpm) 6 ileri manuel; 0-100: 4.6 sn / Tüketim 16.6 - 8.8 - 12.4L / Vmax: 250 km/h

 

İlk  - 5.0 V8 421 ps (6500rpm), 530 Nm (4250rpm) 6 ileri otomatik; 0-100: 4.8 sn / Tüketim 18.6 - 8.2 - 12.0L / Vmax: 250 km/h

Mca- 5.0 V8 450 ps (7000rpm)529 Nm (4600rpm) 10 ileri otomatik; 0-100: 4.3 sn / Tüketim 19.0 - 8.2 - 12.1L / Vmax: 250 km/h

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • Yakup Ç. A. bu konuyu sabitlemiş ve öne çıkarılmış
  • 3 ay sonra...

Bugün Mustang'ın diğer detayları verildi. Yukardaki tüketim ve hızlanma detayları NEDC ile hesaplanmış yani eskisi ile karşılaştırılabilir değerlere sahip, WLTP değelerini 1 Eylül 2018'den sonra göreceğiz. 

 

Valve diameter/lift (mm) dışında farklılık bulamadım.

2.3 EcoBoost  //// 2.3 EcoBoost MCA

Giriş 31/8.31 //// 32.5/8.31

Çıkış 30/7.42 //// 30/7.42

 

5.0 V8  //// 5.0 V8 MCA

Giriş 37.3/13 //// 37.7/13

Çıkış 31.8/13 //// 32/13

 

2.3 ile 5.0'da kullanılan otomatik vites oranları birebir aynı.

 

Vites Oranları 6 ileri manuel 10 ileri otomatik
1.vites 4.236 4.70
2.vites 2.538 2.99
3.vites 1.665 2.15
4.vites 1.238 1.77
5.vites 1.00 1.52
6.vites 0.834 1.28
7.vites yok 1.00
8.vites yok 0.85
9.vites yok 0.69
10.vites yok 0.64
Son dişli 3.31 3.35

 

 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.