Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×

Semih O.

Yönetim
  • Toplam İleti

    3.606
  • Katılım

  • Son ziyaret

  • Kazandığı Gün

    80

Semih O. tarafından yazılan her şey

  1. Tahmin ediyorum abi, zırt pırt rahatsız etmek istemiyorum kusura bakma.
  2. @Kaan Yagizer abi farlara baktırma şansın oldu mu?
  3. Titanium'un multimedyası elbette yedek parça olarak satılıyor Türkiye'de ancak tüm modüller ıvır zıvırlarla bunu toplamaya çalışsanız 4000-5000 TL gibi maliyetler çıkıyor. Tak-çalıştır kadar kolay olmaz yani bu süreç.
  4. Benim kullandığım dönemde Win 8 daha yoktu ama dokunmatik ile sorun yaratması ilginçmiş. Şu adreste 5.1 win 8 64 bit versiyonu var. Kurulum videosu da var. Ama senin soruna çözüm olur mu, hangi modüller yüklüdür bilemiyorum. http://www.haritaciyim.com/windows-8-1-netcad-5-1-full-64-bit/
  5. Hangi versiyonu kullanacaksın peki?
  6. Ben sorunu çok anlayamadım abi Netcad 6 Win 8'de sorunsuz çalışıyordu. Sen 5.1 mi kullanıyorsun?
  7. Ben de rapor vereyim. Snoways 3'ü 1 haftadır kullanıyorum. Genelde aracı havanın 0-10 C civarında olduğu sabah ve akşam saatlerinde 90-100 km/h ortalamayla kullanıyorum. Konfor ve ses olarak beni pek memnun etmedi (basınçlar biraz fazla gibi büyük ihtimalle onun da etkisi var) ancak yakıt ve sürüş olarak gayet iyi gidiyor.
  8. Canlı göremedim henüz ama, C sütunun konuşulduğu gibi gerçekten sorunlu bir görüntüsü var. Füme renk ve o iğrenç jantlar yüzünden olsa gerek araba iyice sıkıştırılmış gibi geldi gözümü. Hele arka yandan bakınca Fiat Punto diye ittirsen gider. İç tasarım olarak da öyle C sınıfından ziyade B sınıfı bir araç sıkış tepiş sığdırılmış gibi herşey. Belki de videodan öyle geldi...
  9. 5 yılda 30 bin yapmak niye şüpheli oluyor anlamadım. Babamın son 15 senede iki arabasında yaptığı km 55-60 bin km. Herkes kırbaç vurayım diye araba almıyor. Hayırlı olsun, kazasız belasız, güle güle kullanın.
  10. Semih O.

    sinyaldaki kamera

    Kaan abi artık boyutlar çok ufaldı, demode bir fikir. Hellfire'dan feragat etmek şartıyla şöyle daha sevimli bir şey olabilir. Füze gibi gereksiz ağırlık taşımaktansa, bir sesli komutla ICBM, taktik nükleer füze gibi opsiyonları düşünmek lazım.
  11. Bir de sisteme girilen tutanakların doğruşanması işlemi var bildiğim kadarıyla ve bu iş için de gönüllüler lazım. Eğer sandığa gidip destek olamadıysanız bilgisayar başından böyle bir katkı da sağlayabilirsiniz. http://t3.oyveotesi.org
  12. Yufff. O ne yav. Bunu dokuyan paspasçı kör olmuş.
  13. Sağol abi. Yalnız SW 2 ve Era'nın ıslak zemin performansından epey şikayet vardı. Düzelttik diyorlar ama bakalım, detaylı bir inceleme bulamadım.
  14. UG9 için 250-260 civarında fiyat söylüyorlar. Bayide alternatif Bridgstone Blizzak vardı 240 dediler. Bu söylediklerim 205 55 16 91H
  15. Elbette haklısınız ama kusurlu araç kullanmak ile bu saydıklarınızın bir alakası yok. Kaskonun varlığı sizin de saydığınız beklenmedik durumlara karşı güvence altına alıyor evet de buna güvenip de maceralara atılıyor değiliz. Aksine hasarsızlık için yırtınıyoruz. Saydığınız şeyler de günlük hayatta, özellikle Türkiye koşullarında herhangi bir zamanda ne yazık ki başınıza gelebilir. Insignia'yı teslim almaya giderken kafamıza kiremit düşüp ölebiliriz mesela. Hayat sigortamız var diye koşa koşa inşaat altına girmediğimiz gibi, sigortam yok diye de sokağa çıkmıyor değiliz. Bu durum normaldir yani. Kendi arabamıza bu kadar canım, cicim yaparken adamın arabasını alıp parçalayacak halimiz yok. Ama bunu yapacak olan da vardır ben eminim. Diğer tarafta en ufak kusuru itelemeye çalışacak bayi/ çalışan da vardır.
  16. Teşekkürler Heh doğru valla unutmuşum. 225'den 900 TL'ye mal oldu. 2 yıl garanti ve 1 yıl ücretsiz yol yardım var.
  17. Kusur varsa sorumlu olma kısmı son derece normal değil mi? Niye şaşırılıyor ki buna? Kaskoya güvenip mi kusurlu araç kullanıyoruz?
  18. Ben de bugün 205 55 16 91H Lassa Snowways 3 ile işi sonlandırdım. UG9'a niyetlenmiştim ama satıcıya biraz tav oldum diyelim. 2 senedir lastiklerini burada değiştiren bir arkadaş var, ben de hep onunla gidiyorum. Gerek çalışanlar gerek satıcı ilgili, bilgili ve son derece kibarlar Lastikleri de zamanla göreceğiz.
  19. Epey geç bir cevap olacak ama bu Eskişehir'in suyu olan Kalabak değil. Kabalak diye bir marka. Zamanında çok geyiğini yapmıştık. Arıtma suyu kullananların da sudan alacakları mineralleri maden suyu gibi kaynaklarla dengelemelerini tavsiye ederim. Arıtma cihazları genelde bir filtre sistemi ve aktif karbondan oluşan bir adsorbant kullanıyor. Bu yalnızca suyun içindeki iri partikül ve iyonları yakalar. Ayrıca mikrobik, bakteriyel açıdan bir faydaları yoktur ( bildiğim kadarıyla) Şişeleme sular genelde bu işlem için ozonloma ya da klolarlama kullanırlar. Biz arıtma suyu kaynatarak kullanıyoruz genelde. Bir de laboratuvarda de-iyonize su olarak.
  20. Tahmin ettim senden beklerdim zaten ama ruhsat muhabbetine yazılanları görünce ses etmedim Neyse belki bir "babayiğit" çıkar. Ben de denemek isterim ama bu aralar iş o kadar yoğunki anca git gel yaparım. Bizim Opel bayinin triplerini çekmeye değmez.
  21. Detaylı bir inceleme, video, bol fotoğraf paylaşan, arabanın her yanını kurcuklayan hayırsever birileri de çıkar umarım
  22. W sınıfı bir lastik maliyet artışından başka ne katkı sağlar orası tartışılır. Bu konu zaten uzun uzun tartışıldı açıklamalar da mevcut, 205 kış için son derece yeterli bence. http://www.focusclubtr.com/topic/5880-kış-lastiği-için-önerileriniz-nelerdir/ edit: kışlık değilmiş pardon ama lastik konusunda bir çok bilgi bulabilirsiniz fikir vermesi açısından. Yazlık lastikler için de çeşitli başlıklar mevcut.
  23. ti-vct aracın benzinli atmosferik motorlu versiyonu. Powershift ise Ford'un otomatik şanzımanı. Yani sorduğunuz araç 1.6 atmosferik benzinli ve yüksek ihtimalle manuel vites.
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.