-
Toplam İleti
3.606 -
Katılım
-
Son ziyaret
-
Kazandığı Gün
80
İçerik Türü
Profiller
Forumlar
Günlükler
Takvim
Modifikasyon
Semih O. tarafından yazılan her şey
-
Yeni Ford Explorer - ya da Ford kılığında VW mi desem?
Semih O., Cem Boneval'ın konusunu yanıtladı. Kategori: Ford Dünyasından Haberler
Buna da katılıyorum no problem. Birkaç on yıl içinde, (ölmez de sağ kalırsak 🤪) sadece depolama değil enerji üretimi de kökten değişecek ona da şüphem yok. -
Yeni Ford Explorer - ya da Ford kılığında VW mi desem?
Semih O., Cem Boneval'ın konusunu yanıtladı. Kategori: Ford Dünyasından Haberler
Ben de buna itiraz etmiyorum ki. Umarım çok daha iyi yerlere gelir. Diyorum ki mevcut batarya teknolojisi ve pazarlama stratejisi de çok leş gibi kapitalizm kokuyor. Petrolü bırakıp lityum, kobalt, mangan ve nadir toprak elementlerine bağımlı oluyoruz. Bunlar daha az masum değiller, genel tablo da o kadar toz pembe değil bunu söylüyorum. Yoksa tamamen katılıyorum söylediklerine. -
Yeni Ford Explorer - ya da Ford kılığında VW mi desem?
Semih O., Cem Boneval'ın konusunu yanıtladı. Kategori: Ford Dünyasından Haberler
Abartıyorum tabi yav ama bu sürdürülebilirlik dünyası fazla toz pembe lanse ediliyor. Hidroelektriği dışarıda bırakırsan, onun da ne bok olduğu belli, en yüksek verim %30'lar civarında. -
Yeni Ford Explorer - ya da Ford kılığında VW mi desem?
Semih O., Cem Boneval'ın konusunu yanıtladı. Kategori: Ford Dünyasından Haberler
Tamam elektrikli daha verimli ama bu olay da ayrı bir fantezi barındırıyor. Elektriği %20 verimle üretip, arabayı şarj ederken %10'unu kaybediyorsun sonra vay efendim elektrik araçlar çok verimli 😅 -
-
Yahu soğutma sıvısı o. Hava alma fonksiyonu nedeniyle yukarı koyuyorlar sistemde basıncı dengeliyor bir nevi. Genelde yarıya kadar dolu olur. Düdüklü tencere valfi gibi düşünebilirsiniz. Sistemdeki basınç, buhar ya da mikro kabarcıklar buraya taşar ve toplanırlar. Sıvının fazlası devre soğuyunca sisteme geri döner.
- 8 yanıt
-
- 1
-
-
Yakalayabildiğimiz Oto Km'leri
Semih O., Bekir B.'ın konusunu yanıtladı. Kategori: Otomobil Sohbetleri
-
2016 1.6 tdci yolda gezme sorunu
Semih O., Ünal karataş'ın sorusunu yanıtladı. Kategori: Mk3- Sorular ve Sorunlar
Lastikler ya da jantlarda da sorun olabilir. -
1.5 tdci'lar ile mukayese ediyorsunuz. Gerek motor ve yağ soğutma sistemleri gerekse emisyon kontrolü açısından birbirlerinden oldukça farklı motorlar.
-
Ben Focus ile ev-iş arası ibre oynamadan çok git gel yaptım açıkçası.
-
Yakalayabildiğimiz Oto Km'leri
Semih O., Bekir B.'ın konusunu yanıtladı. Kategori: Otomobil Sohbetleri
-
-10'da soğuk marş vermediğin için olabilir mi acaba abi? 😅 Gene uzuyor gene uzuyor yav.
- 17 yanıt
-
- 1
-
-
Normal.
-
Focus IV Yakıt Km Göstergesi
Semih O., Mahmut Can Y.'ın konusunu yanıtladı. Kategori: Mk4- Yakıt ve Lpg
Araçlarda kalan menzil hesaplanırken uzun dönem ve son 30-40 km içindeki ortalama yakıt tüketim ortalamasını dikkate alınır genelde. Sizin durumu açıklar mi bilemem ama örneğin uzun süre sıkışık trafikte kalıp yakıt alıp, sonra daha düşük tüketimle örneğin uzun yol yaparsanız genelde böyle oluyor. Yani son 20-30 km'ye göre 400 km menzil verir ancak kullanım şekline göre o değer ya uzun süre sabit kalır, hatta bazen artar, ya da tüketime göre istikrarlı azalır. Ben 15 gündür şehir içi kullanıyorum depo dolunca 450 km menzil gösteriyor. Şimdi aynı depoyla uzun yol yapsam o depoyla 750 km giderim.- 2 yanıt
-
- 1
-
-
Yakalayabildiğimiz Oto Km'leri
Semih O., Bekir B.'ın konusunu yanıtladı. Kategori: Otomobil Sohbetleri
-
Yakalayabildiğimiz Oto Km'leri
Semih O., Bekir B.'ın konusunu yanıtladı. Kategori: Otomobil Sohbetleri
-
Arka cam rezistansı ile çalışır.
-
Var
-
Yakalayabildiğimiz Oto Km'leri
Semih O., Bekir B.'ın konusunu yanıtladı. Kategori: Otomobil Sohbetleri
-
Öyle şey mi olur? Yıllık üretim taahhütünün %15'i vergisiz satılacak gibi bir anlaşma var diye okumuştum, üretmediğine göre, yani tazminatı, cezası olur ya da en kötü verirsin teminatı hadi kardeşim dersin. En azından normali böyle olur tabi, biz normali unutalı çok oldu... Muz ülkesinde birileri başka türlü teşvikler almıştır belki, aaa bi bakmışız kandırılmışız derler.
-
Yakalayabildiğimiz Oto Km'leri
Semih O., Bekir B.'ın konusunu yanıtladı. Kategori: Otomobil Sohbetleri
-
Yakalayabildiğimiz Oto Km'leri
Semih O., Bekir B.'ın konusunu yanıtladı. Kategori: Otomobil Sohbetleri
-
C-Max Ekran Carplay - Kamera
Semih O., Atahan Şahin'ın konusunu yanıtladı. Kategori: C-Max Genel Bilgiler ve Modifiye
Genel bir gözlem olarak piyasadaki cihazların çoğu birbirine benzer kalitede. Ne seçenekler var bilmiyorum. Ben olsam özellik olarak en iyi, işletim sistemi olarak en güncel ve bütçe olarak en uygunu tercih ederdim. -
Yakalayabildiğimiz Oto Km'leri
Semih O., Bekir B.'ın konusunu yanıtladı. Kategori: Otomobil Sohbetleri
Kazasız belasız umarım, güzel kilometreler. -
Yakalayabildiğimiz Oto Km'leri
Semih O., Bekir B.'ın konusunu yanıtladı. Kategori: Otomobil Sohbetleri
@Fatih Cift hızına yetişilmiyor hocam 🙂