Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×

Olcay Sert

Üye
  • Toplam İleti

    3.359
  • Katılım

  • Son ziyaret

  • Kazandığı Gün

    30

Olcay Sert tarafından yazılan her şey

  1. Çok iyi özetlemiş siniz. Önce teşekkür sonra tebrik ederim
  2. kuzu bekler, ranger gelecek diye
  3. Olcay Sert

    Otorapor Deneyimi

    olur öyle şeyler bazen neden verdiğimizi bile unutuyoruz. Büyük geçmiş olsun. oto rapor bugünlerde heryerde reklam veriyordu, demek boşuna değilmiş. saklamaya çalıştıkları acı gerçekler varmış
  4. al beni diyor k&n sonra diyorum beygirlere kalk gidelim, biz ATmosferiğiz arap beygiri değil diyor oturuyorum bende
  5. --0 dakika sonra eklendi-- rubb bi bap da rubibap
  6. bizim 125 ATmosferiklere filtre vs ile uğraşılacağına satılıp daha performanslı bi modele yönelinebilir. bide işin ekonomik boyutu var o kadar para ver bide temizlemekle uğraş. hiç mi etkisi olmaz; elbet bi artısı olur çünkü daha rahat hava alabilecek motor ve daha iyi yakabilecek.
  7. şöyle bişi var bi çok araca uygun http://www.valeo.com/en/park4u-automated-parking/
  8. fox tv nin ilk günlerindeydi galiba bu feyte bolca dönmüştü zamanında. yaşlandık mı ne :/
  9. satma zamanı yaklaşıyor ...
  10. bu işlem bankalar arasında farklı süreçlere tabi. karşı taraf iade ettim bile dese TR bankalarımız sağolsun bi on gün bekletiyorlar parayı. hani bi suyu çıksında öyle gönderelim diye. Yurtdışındada durum farklı değil US bankasından iade etsende ayın ilk iki haftası ise ay sonu, yoksa diğer ay sonu iade olur sıkma canını
  11. oda sökme takma parası lastik konusunda mottom bütçe uygunsa conti yoksa araştırma yapmak gerek var (örnek kışlıklar lassa). ben alırken eco, sport ve premium arasında kaldım. her gün arabayı kullandığım için biraz konfor odaklı olsun dedim. ve premium5 aldım.
  12. daha önce forumdan @Deniz Gecgel almıştı cp6 şurdaki yazıda http://www.tyrereviews.co.uk/Article/Continental-PremiumContact-6-Launched-and-First-Drive.htm anlatmak istediği cp6, conti sport5 in sürüş dinakleri ile conti premium5 in konforu ve yakıt ekonomisinin karmasını yakalamıştır. mişlen pilot sp4 ve eagle f1 de 17ve 18 jantlarda üstünlük konusunda yarışacağı. bütçe dahilinde her biri uygundur yani. biz o kadar keskin bi lastik yapısını anlayacak kadar uzman değiliz şurdaki resimde de conti sport 5 ile kıyaslaması.
  13. etiket bilgileri açısından aynı. ama ilk girdiği testte birinciliği gene kimselere bırakmamış cp6. cp5 ten önce cp2 kullanıyordum. cp5 takdığım ilk gün çağ atlamıştım. olabildiğince yenisini almak bütçe dahilinde en mantılısı. bu arada cp5 1400 lastik + 50 sökme takma = 1450 tl http://kolayoto.com/continental-conti-sport-contact-5-225-45r17-91y-fr-mo.html
  14. 17jant kullanıyorsunuz galiba. çünkü 16 jantta cp6 yok. 4 lastik için 425tl fiyat aldınız ve GY bence süper fiyat
  15. bunlar arasında en güvenilir GG geliyor bana. şu ana kadar 115 sipariş vermişim 1-2 tanesinde problem oldu GG hep benden yana oldu. +999
  16. şunlar 16 için şık
  17. ooooo yandık biz beya. HB bile çakma satcaksa. TRnin bence yapısal olarak en güzel firmalarından biridir. Yazılanlardana anladığım; satıcıları denetleme/kâr marjı kaliteyi öldürmüş.
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.