Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×

Olcay Sert

Üye
  • Toplam İleti

    3.359
  • Katılım

  • Son ziyaret

  • Kazandığı Gün

    30

Olcay Sert tarafından yazılan her şey

  1. Ne kadar İyidir bilmem ama bizde bunu kullanıyoruz
  2. benim iş maltepe cevizli ev kartalda. geçen yıl bi 10gün civarı iyiki kışıkları takmışım dedim. tam eve çıkarken dik bi rampa var. herkes aşağıda bırakırken eve gelip otoparka koymak çok keyifli oluyor sırf bu yüzden aralık+ocak+şubat ayalarında ekstra 2-3 litre yakmaya katlanıyorum yazın yaz lastiği, kışın kış lastiği sürprizlere mahal yok. yada kar yağınya taksiye binilecek kışlıkları almadan öyle yapıyordum
  3. kuga da bile arada kopmalar oluyor carplay de bu tarz 3rd party ürünlerde olmaması daha iyi donuk kalırdı evet benimde gönlümü okşayan unsurlardan biride bu özelliği. şimdi telefonla yapabildiğim çoğu işi hazırda yapabileceğim uzun yolda navigosyon açık test etme imkanı buldun mu, takılma sık sık yaparsa ısınmadandır derim. yoksam şöyle yapıver developer opsiyonu aç -> max işlem sınırını 3 yap yada 2 o zaman RAMe fazla yüklenmiyor, bide animasyonları kapatırsın tam olur. büyük gelme değilde okuma hızlarının sdcarta göre düşük olmasından dır. harici hdd yerine SSD takılırsa çok hızlanır ama ne kadar ekmek o kadar köfte var bu durumda telefon konuşması esnasında dakopmalar yaşanıyor mu? karşı tarafa ses net gidiyor mu? @Engin Uzunoğlu abi biraz fazla soru sordum amma çinden getirtme gibi planım vardı @Necati Ustundağ arabasında test ettik ve bi kaç küçük nokta can sıkıcı hale geldi. mesela orjinal mik kullanılamadığından bluetooth konuşma minimumda. google maps uzun süre açık kalınca takılmalar yapabiliyor. yardımların ve yorumların için şimdiden teşekkürler
  4. aynen 360 derece her araç için linklerini koysalardı tekrar tekrar izlerdim
  5. Ben kablonetten geçtim dsmarta. 180 lira civarı cayma çıktı. fax çektim, ardından aradım konuştum onaylattım. ilk ayki faturayı ödemiştim, sonraki aylarda gelen faturalar 0.00 lira oldu 180TL tamamlanana kadar.
  6. aynı mahallede oturuyormuşuz Çanakkalede. tavan sağlamsa şanslıymış
  7. yeni seri çıkarmış 2gb ram 32gb romlu onun hakkında iyi şeyler duyuyorum. hah navitech değilmiş navimex miş
  8. sıvı lpg uyumlu bu araç baştan söyliyeyim, benimde hep listemde vardı 1.6 180bg s60 ama forumda bi arkadaş dizeli almanın daha yerinde bi tercih olacağı konusunda beni ikna etmişti de kimdi unuttum 4 yıl fark var arada e tabi buna karşın premium farkıda var yakıt farkıda var, var oğlu var artılara eksilere sen bakacan sonuçta para senin ama ben tercihimi genç olandan yana kullanırdım
  9. pazarlık payı vardır beya
  10. birde otomatik gelse tadından yenmez
  11. Lpg filtresini daha sık değiştirin diyeceğim ama oda attığınız taş ürküttüğünüz kurbağaya değmez. Arabanın yakıtı eğer gözünüze batıyorsa hemde lpg li olarak belki bu araç sizin için uygun seçim olmamıştır. kısa yoldan keyf alabileceğiniz bir araca geçmenizde fayda var. bu arada tatil bitti döndüm istanbula ortalama 11-13 lt/100km yakıyorum mustang var sanki altımda, sonraki aracımı kuga alayımda bari büyük araç diye avunayım
  12. bide aparat veriyorlar gaz doldurmadan önce onu takıyorsun. eğer görüntü endişen yoksa deldir tamponu --1 dakika sonra eklendi-- istanbulda 26 nisan 2017 itibariyle dolum ağzı tampon altında olamaz dediler ya tampon yandan delinecek ve dolum ağzı konulacak yada esnek dolum ağzının orda olacak (focus3 sedan) benzin kapağı yeri küçük olduğundan bi alet yardımıyla dolum yapılabiliyor
  13. evet paylaşmıştın muhtemelen bu elemanda kozmototOsman yada veyasinden duydu bunu yasin 2013 ten beri bu tarz 70s müzikleri mixliyor bu "hey dougles" albümüne kadar sadece ismen biliyordum sonrasında tarzı hoşuma gitti arada iyi gidiyor. şu mesele ilk duyunca aha şindi oldu demiştim birde peynircioğlu kardeşler var onlar da aynı akımdan
  14. ben eskiden sadece içme suyu kullanıyordum o zaman bi kaç içinde ses yapınca ustaya demiştim. sessiz dedin gıcırdayan çıktı usta hemen yollayalım garantiye deyip yenisini takmıştı bi daha da kullanmadım sadece su, sesde olmadı sonrasında tabii. ama seninkininde olmaması lazım muhtelemelen değişim yaparlar diye umud ediyorum.
  15. benimkiler bi buçuk yıllık; ses yok denemez ama bu kadar da ötmüyor. silecek suyu olarak ne kullanıyorsun?
  16. Evet gayet normal Şunlar benim son dolumlar
  17. daha ne yaksın sercan benim tüketimlerim şurda https://docs.google.com/spreadsheets/d/1-Le9fYN3SaHCIJiuFUN-jerOaGYzbJDfYzYxOKSCs70/edit?usp=sharing
  18. takılıyor isterseniz ama maliyet yüksek vialle buldum en uygun 5000 lira atiker 7500 fiyat almıştım. tasarım olarak çok cafcaflı duruyor full+ sokağımızda var garaja her giriş çıkışında led farlar çok güzel görünüyor
  19. Bu uygulama sadece ÜYE otomobil Markalarının, yetkili satıcılarına ve bayilerine hizmet vermektedir.
  20. piyasada eskiden iki çeşit bosh/siemens vardı DE ve TR olarak bunlarda TR olanlar için 2 yıl DE olanlar için 5yıl bazı buzdolabı gibi ürünlerde 10 yıl garanti vardı. beyaz eşya tamamlarken sadece bulaşık makinasını bulamadım DE olarak diğerleri siemens/DE olarak buldum ve tahmin edin ne oldu. satın alınma üzerinden 2 yıl 1ay geçince kart bozuldu ve yarı fiyatı servis ödedim ! beyaz eşya çoğu zaman şans işi kanımca mesela siemens katı meyve sıkacağı üst üste servis macerası yaşayınca yedek dursun diye sinbo aldım şuan faal halde sinbo kullanıyoruz siemens ise annemlere verdim
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.