Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×

Olcay Sert

Üye
  • Toplam İleti

    3.359
  • Katılım

  • Son ziyaret

  • Kazandığı Gün

    29

Olcay Sert tarafından yazılan her şey

  1. bi ara fena sarmıştım "poison" demesiyle benimde eşlik etmem bir oluyordu. tabi bunları dinlerken jack daniel abimize bitter arkadaşlık ediyordu
  2. bunu ilk dinlediğimde (Arkadaşın nokia telefonundan) hadi canım dediydim o zamanlar Geniş Aile vardı galiba. bu şarkı bu sese yakışır.
  3. sahibinden bu günler için var koy ilanı, ver mehteri
  4. bi biz eksiktik. doğalgaz dönüşümü yaptırıp kaçak istasyon kuracam
  5. o zaman son çare aosp rom denemende fayda var. yaparken herşeyi sil ne var ne yok kaldır demen lazım. yedek almayı unutmada geri dönmesi kolay olsun.
  6. @Necati Ustundağ mi telefon kullanıyordu ce c-max ile bağlantı kuruyordu. versiyon değişimi vs etki etmiş olabilir. yada siz custom rom kullanıyorsanız romu yazan arkadaş bu aşamayı es geçmiştir.
  7. Arkadaşım sırada beklemekten vazgeçmiş iphone x için
  8. benide kurtköyde sitenin içinden geçirmeye çalışmıştı aynı alet. diyorum - yolmuş burası * yok abi site burası diyor. - çıkış varmı bunun içinden? * yok abi tek giriş çıkış burası
  9. Olcay Sert

    Ti-Vct Motor Ve LPG Uyumu

    23bin kilometredir Atiker Gold kullanıyorum, filtreleri değiştirmek dışında bi sorunu olmadı. LPG konusunda gazı güvenilir yerden almak önemli, siz gazı dandirik yerden alınca en iyi sistem bile olsa kalitesiz yakıt sebebiyle sisteminiz bozulur. ekonomi amaçlı lpg ye geçiyorsunuz, sistem çalışsın bence yeter. bu arada ben taktırırken usta yılda 10-15bin yapıyorsan atiker yeter yılda 50binden fazla yapıyorsan brc veya daha iyilerini takalım dedi. vardır bir bildiği...
  10. İst şehiriçi spor mod ile 12-14lt Ver mehteri
  11. Bende yat alıp mazotmu satsam diyordum
  12. ooo i like it.... ooooo yesss... well done FORD
  13. yakın zamanda en beğendiğim navi @Engin Uzunoğlu nunki ama o focusa takmamıştı. astra vardı galiba. menu vs herşey aynı sadece çerçeve farklı ürün şuydu galiba focus için olanın https://www.navimex.com.tr/Urun/navimex-ford-focus-new-nav-9912/589
  14. şu anda bu şarkıyı paylaşmak için açtım konuyu yıkadım kuruttum çarşafı, serdim ipek yorganı...
  15. sanki sen iphone kullanıyordun ama benmi yanlış hatırlıyorum?
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.