Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×

Olcay Sert

Üye
  • Toplam İleti

    3.358
  • Katılım

  • Son ziyaret

  • Kazandığı Gün

    29

Olcay Sert tarafından yazılan her şey

  1. SSS kısmı oluşturup bunları koyalım ?
  2. bide küçük farklar için firmanı değiştirme. aynı firmada uzun yıllar kalmanın avantası büyük oluyor
  3. seneye düşmeye başlıyacak demek istedim. 31 yaş ile 30 yaş arasında baya fark var sigortalama algoritmasında 35+ olunca daha az riskli oluyorsun 40+ olunca stabil kalıyor 50+ olunca tekrar riskli gruba giriyorsun. bi zamanlar sigorta firması için bişiler yazmıştım ordan kaldı aklımda
  4. yaş itibari ile anca indirime giriyorsunuz 30+ olunca düşmeye başlıyacaktır
  5. bunuda dinliyom beya. jazz seven çoğu insanın sevgi yelpazesi geniştir. nil ipekten tut burhan öcal'a, sinatra'dan tut eminem'e. Eminem demişken Bomfunk MC vardı o zamanlar ne oldu acaba onlara
  6. Lpg fiyati yuksek oldugundan cogunluk taktirmiyor veya uyumlu değildir diyor çünkü 2500€ civari. ama buna takılmış, kontrol ettirip binilebilir. Dikkatli olunacak kisim en az 8mm ile beslenmiş olmasi yoksa gerekli gaz ihtiyacini karsilamaz ve tekleme gibi durum yapar
  7. --8 dakika sonra eklendi--
  8. atiker alın geçin. çok performansı kullanmıyorsanız işinizi fazlasıyla görür
  9. yukardaki üç şeyi yapınca korkmanıza gerek yok Özgür bey. Önemli olan bunların yapıldığının garanti altına alınması. bu durumda alacak olsam expertizden önce yetkili servise gider değiştiğini teğit ettirir, sonrasında expertize sokar ordan notere geçerdim
  10. yazın 5dk önce çalışsada içini soğutsa dediğimiz oluyor. lazım mı değilmi bakmak lazım
  11. hem active hem SW olmalı birde cam tavanı es geçmeyelim
  12. --1 dakika sonra eklendi-- şunun sesi daha net
  13. Ben genelde spor modda kullanıyordum şehiriçi gazda 14lt yaktığıda oldu. ama bunu dert etmedim yaktığı zamanlar trafikte bir bi buçuk saat kalıyordum ne zamanki yol yapım çalışması bitti tekrar 10-12 bandına döndüm. 1.6 atmosferik powershift ile istanbulda gerçekten trafiğe giripte 10lt altını yakan varsa tebrik ederim --1 dakika sonra eklendi-- bi terslik var ikisinin eşit miktarda yaktırmayı başarmanız için lpg de benzine göre daha az performanslı kullanmanız gerek
  14. bakım zamanında bende çok düşünmüştüm taksam mı acep diye. amma velakin orjinal taktın kullandığım yaklaşık 30bin km boyunca bende bi sorun çıkarmadı
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.