Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×

Yakup Ç. A.

Yönetim
  • Toplam İleti

    55.603
  • Katılım

  • Son ziyaret

  • Kazandığı Gün

    583

Yakup Ç. A. tarafından yazılan her şey

  1. Arkadaşların büyülenmiş ondandır.Dar mercedes. Gerçi sen doğru pozisyonda oturduğun için focus dar geliyordur onlara
  2. Yok ya Focus'un 2. El'i düşündürücü almayın !
  3. Aynen öyle o aile'de bizden bu aile zaten bizim dermişim Hoşgeldiniz tekrar tanışma başlığı ile detaylandırabiliriz.
  4. Sitemizde ilgili fiesta başlığında örneğini görmüştük turbo ile daha verimli
  5. İyi şanzumandır ama 7 ilerisi aceleye geldi diye düşünüyorum hatalar var ama satış sayısı çok fazla bu sebeple oranı normal olabilir. Zamanla daha iyi olacaktır.
  6. Lütfen üyeliğinizi size gelen özel mesaja göre tamamlayınız aksi halde üyelik silinir.
  7. Nedemek nasıl herkesin kesme zorunluluğu var. Almak istemeyenler zaten ülkesini düşünmeyenler.
  8. Yarım yani I konumunda anahtarı bekletin bir süre.
  9. Sensör'e dokunduğu an saniyenin bilmem kaç bişeyinde fırlar elektrik kesilmez o an
  10. Ki genelde kesilir. Allah Hepimizi Korusun. Sürat Tehlikelidir.
  11. Teşekkürler Burada önemli olan hangi periyodik bakım ? Motor ve şanzuman ? Sanırım 1.6 tdci 95 ps manuel Otomatik Mesaj Bu konu, "Focus Garajı → Focus III → Genel Bilgiler" kategorisinden "Otomobiller Hakkında → Bakım - Servis & Yedek Parça" kategorisine taşınmıştır. Lütfen konu açmadan önce uygun yeri bulmaya çalışalım. Saygılarımızla, Focus Club Tr Yönetimi
  12. Aslında bu direkt kriter değil tavan eğimi ve buna mütakip gerekliliği test edilmiştir.
  13. Eheheh Orada da hani alırsam anlamında vurgu olsun dediydim
  14. Yalnız gençler f2 fırlar f3 gibi hantal değil üstüme atlamasın kimse ahahah
  15. Niye kaldırıldı diye düşünmeyin o sistem çok eskiydi. Sync sürekli gelişecek olan sistem ve artık ford araçların tümünde standart olma yolunca haliyle gelecekte olabilir olsa bile gereksiz birşey klima için olsaydı anlardınız çünkü sizde zaten otomatik klima var 3 kere döndürmeniz yeterli aylarca dokunmaya gerek bile yok. Yanlış mı düşünüyorum ? BT (sync) sizin hayatınızı gerçekten kolaylaştıracak şekilde ve sağlınız için var.
  16. Benim engin tecrübelerime göre dizel'den zevk almak istiyorsam otomatik almam gerekiyor. Geri kalanlar için zevk=gasoline
  17. Bilim insanı sorgulamadan önce araştırma yapmaz mı
  18. Klavuzda yapabilecekleriniz yazıyor.Klima felan yok artık onlar için elinizi uzatacaksınız. Bu kadar. Sorunun cevabı alınmıştır sanırım
  19. Sorun yok bunlar böyle.Lütfen sesli kontrol kitapçığını inceleyiniz bknz: klavuz
  20. Ben doğru oturmayı bilmiyorum o zaman Dizimin yan tarafa çarpması sorun değil açıkcası sonuna kadar geri çekmiyorum. Çok dar falan değil bence ilk günden beri aynı düşünceye sahibim
  21. Araba söylüyor ya nasıl kullanmanız gerektiğini ?
  22. Aslında biraz kelime oyunu yapmışlar çok aşırı geniş değil mesala hem ön hem arka baş mesafesi focus'dan bile! kısa. Focus'dan uzun golf ve astra var mesela. Aks uzun ama arabanın o burnu 5 cm lik farkı fazlası almış gözüküyor. Ön ayak mesafesi focusun gerisinde kalıyor (2 cm) buna ek arkasının daha geniş (5 cm) olması normal duruyor. (3 - 1073 - 909) (Focus - 1094 - 846)
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.