Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×

Yakup Ç. A.

Yönetim
  • Toplam İleti

    55.604
  • Katılım

  • Son ziyaret

  • Kazandığı Gün

    584

Yakup Ç. A. tarafından yazılan her şey

  1. DSLR ile çekimler veya canlı olarak görmek çok daha iyi olur eminim. Yakışmış
  2. Major güncellemelerde RESTORE yapın takılma olmaz. İ4 hariç. Ve yedeklerinizi iClould ile alın veya Manuel yedek. Akıllı telefon kullanan kişileri yılda bir bunu yapabilmesi gerekir. Yoksa böyle kös kös çare arar benden demesi
  3. Örnek saçma geldi sanırım doğru çünkü eski sürüm ile yeni sürüm arasında işlevsel olarak fark yok yani mutsuz olanlar değişikliği kapalı kalanlar. Yapacak birşey yok sistem dikte etmek olarak görmüyorum ben değişikliği isteyen yapmazdı ayrıca . Birşey yapmadan önce araştırmak lazım her yerde.. Zorunlu değil yani kimse
  4. Çözmeyin öyle kalsın ne olur ki ? Gidebildiğiniz zaman gidersiniz. Büyük ihtimalle basınç ölçer yok, tur ölçer var b-max'de bu sebeple direkt düzelmiyor vardır birşey. Jant değiştiniz mi acaba?
  5. Andorid'e benzeyen yeri neresiymiş merak ettim bu bir. İkincisi iOS 6'ye geri DÖNEMEZSİN. hayırlı olsun NOT: Başlıkları içeriği açıklayacak şekilde yazın aksi halde başlığın ne olduğu önemli değil silinir. Şimdilik düzeltiyorum bir daha yapmam kendi adıma. Sorun mu , prehhh istenilen şey şu ben bu mercedes'i sevmedim ford'umu geri verin gibi bişey yani.. Saçma yani Not: Beta'dan dönülüyordu final'den dönülmüyor hocam.
  6. Otomatik Mesaj Bu konu, "Focus Garajı → Focus III → Sorular ve Sorunlar" kategorisinden "Otomobiller Hakkında → Lastik ve Jant Seçimleri" kategorisine taşınmıştır. Lütfen konu açmadan önce uygun yeri bulmaya çalışalım. Saygılarımızla, Focus Club Tr Yönetimi
  7. İkiside 125 ps benzer olması normal.
  8. 1.6 1.6'dır ama artık tercih ederken düşünmek gerekir. Siteyi inceledim dedin eğer öyle ise 1.0 içindeki kıyaslamaları okuman gerekirdi.En azından benimkileri. Bazı şeyler 2 cümle ile anlatacak kadar kolay değildir.
  9. Ehliyet varsa test et bayi'de.
  10. Otomatik Mesaj Bu konu, "Focus Garajı → Focus III → Sorular ve Sorunlar" kategorisinden "Otomobiller Hakkında → Otomobil Önerisi " kategorisine taşınmıştır. Lütfen konu açmadan önce uygun yeri bulmaya çalışalım. Saygılarımızla, Focus Club Tr Yönetimi ----- 1.0 Ecoboost alın.
  11. Yahu bu onun şov kısmı tavuğun incelemesi yapılıp o arabaya uyarlanmadı tabi ki
  12. Çocukluktan beri biliyordum ben, ee köylüyüz ne de olsa
  13. Forumda alanlar oldu bulmak zor fakat ingilizcesi ile ebay benzeri sitelere bakıp dışardan kaliteli birşey almanızı tavsiye ederim Sadece Focus diye bağlı kalmayın ölçülere bakarak diğer modellere de bakmanızı tavsiye ederim Örnek http://r.ebay.com/HkM1sg
  14. Otomatik Mesaj Bu konu, "Ortak Alan - Sosyal → Anketler" kategorisinden "Focus Garajı → Focus III → Sorular ve Sorunlar" kategorisine taşınmıştır. Lütfen konu açmadan önce uygun yeri bulmaya çalışalım. Saygılarımızla, Focus Club Tr Yönetimi
  15. Benimki de açılmıyor hiçbir şekilde çift kilit varsa. Öyle hatırlıyorum İlk zamanlar içine insanları kitlerdim Yukardaki kilit mandalı ile de açılmıyor du
  16. Mercedes-Benz, Akıllı Sürüş'ün bir parçası olan MAGIC BODY CONTROL ile en uygun sürüş konforu sağlar. İlgili Teknoloji
  17. Yağ tüketimde fark ettirir ama bu kadar fazla olmaz. Aynı güzergah demek aynı koşul anlamına gelmez unutmayalım bunu da
  18. Yakup Ç. A.

    Ford Motor

    Kendi üretiyor. Ford Motor Company Yani FoMoCo
  19. Lpg ile ilgili konular varken neden tüketim başlığı ısrarla işgal edilir anlaşılmaz bazen. Lütfen ilgili başlıklar ile devam edelim. Not: Cevap vermediğiniz için teşekkür ederim.
  20. İletinizi doğru yere taşıyarak yeni başlık olarak açtım, lütfen dikkat edelim konu açarken veya ileti yollarken. Teşekkürler
  21. Bir süre sonra açılmak üzere konu kilitlenmiştir. Oto kontrol lütfen.
  22. Bir çok kişiye sormaya konuşmaya gerek yok aslında benzer motorlar benzer yakar çok yakan varsa mümkün mertebe diğerinden iyi gittiğinden de olabilir konu bu değil şehir efsanelerini düzeltmek ise mümkün değil. Aracınızın teknik değeri zaten 8 litre civarı bunun 9 olması çok fazla değil ne zaman iner sorusuna gelince, siz ne zaman alışırsanız aracınıza o zaman inebilir.Sürüşünüze bağlı sonuçta.. Kolay gelsin.
  23. Linkler ölmüş, yenileriz Lütfen daha sonra tekrar kontrol ediniz
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.