Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×

Yakup Ç. A.

Yönetim
  • Toplam İleti

    55.604
  • Katılım

  • Son ziyaret

  • Kazandığı Gün

    584

Yakup Ç. A. tarafından yazılan her şey

  1. Hepsini yapabilirsin hiç sorun yok apaçi işi de yok. 7 seni belki zorlar onda da yardım ederiz
  2. Aşağıyı incelermisiniz birde.. Özer abi normal liste zorlar iken vın ile altından üstüne çıkamayız
  3. Eksik ve yanlış bilgi içeriyor bu mesaj. Yukarıda ki soru zaten farklıydı.
  4. Aracınızda sorun var denilebilir uzaktan bakarak. Focus tdci'lar elektronik destekli mekanik yani mekatronik denilebilir haliyle focus 1 mekaniğinden daha yumuşak olması beklenir fakat araç ağırlığı da dezavantaj etkiler bununla birlikte lastik havaları kontrol edilmelidir. Detayları için servis'e gidilmelidir ayrıca yumuşaklık kimilerine göre iyi birşeyken bir otomobil tutkunu için oldukça dezavantajlara sahiptir yani bunun çeşitli marka ve model isimleri ile direkt karşılaştırmak baştan hatadır. Tdci ile cvt birleşimi problemli bir kombinasyondur, forumlarım amacı aslında sorunları yaşamadak önlem amaçlıdır keşke zamanında üye olup araştırsaydınız kısa sürede elden çıkartıp diğer alternatiflere bakmanız dileğiyle. Keyifli Forumlar Otomatik Mesaj Bu konu, "Ortak Alan - Sosyal → Otomobil Sohbetleri" kategorisinden "Focus Garajı → Focus II → Sorular ve Sorunlar" kategorisine taşınmıştır. Lütfen konu açmadan önce uygun yeri bulmaya çalışalım. Saygılarımızla, Focus Club Tr Yönetimi
  5. Liste çok net değil mi daha açık nasıl yazacağız ben bilmiyorum.Lütfen kendinizi vererek inceleyiniz.
  6. Diğer başlıklarda oldukça fazla var.
  7. Brüksel'e dair şeyler aradım bulamadım Bizimki oraya gitti gitmişken birşeyler paylaşayım da oralara gitsin dediydim..
  8. Özgür bey henüz üye sayılmazsınız lütfen kurallara uyarak özel mesaj kutunuzdaki mesaja göre eksikleri tamamlayınız. Aksi halde üyelik durdurulur.
  9. Aslında sadece bilgi amaçlı olması iyi olacağından ayrıca bir densiz gelip saçmalamasın diye
  10. 2010'da biraz değişti doğrudur söyledikleriniz. Hata yok
  11. Arkadaşımız sormuş. Cevabı: style dahil tüm satırlar araçta mevcut parantez içlerine dikkat ederek. ------ trend trend x ( trend üzerine) style (trend x üzerine. sadece manuel vitesler de sunulmaktadır) diyor... şimdi bu yüzden sorum orada benim araç style otomatik yani powershift... mevzuyu çözemedim -----
  12. Söyleyin bakalım Plakası da özel
  13. Bir sürü motor var. Sırf Avrupayı düşünme..
  14. 2.0 litre benzinli motor var. Adamın ilk cümlesi.Özetle turbo motor değil.Duratec var
  15. Umduğum kadarıyla hepsi güzel olmuştur fakat fotoğrafları http://www.focusclubtr.com/forum/99-resim-ekleme/ buradaki gibi eklerseniz daha iyi yorumlar yapabiliriz diye düşünüyorum. Keyifli forumlar
  16. Otomatik Oluşturulan Mesaj Talep üzerine düzenlenmesini bekliyoruz Saygılarımızla, Focus Club Tr Yönetimi
  17. Bagaj halısının altındaki lastiğin içinde
  18. Onu diyecektim de fazla uzun tutmamışlar sanırım.
  19. Siz bize hangi yağ kullanılacak diye sorsaydınız keşke. Aracınız hakkında bilgilere ulaşmanın kolay yolu
  20. Anlatığınız şey hangi araç ? 2 mi 3 mü anlamadım başlığı doğru yere alalım. Ayrıca c.c dediğimiz şey her zaman yapılan birşey değil yani sorun hissedildiğinde yapılmaz olmadan düzenli yapılmalıdır. Performans düşüsü normal şartlarda bu km ve yıllarda olmaz. Olmamalıdır.
  21. İlk İzlenim ve Beklenti http://youtu.be/CLOQfzeOp1c
  22. http://www.cooperlastikleri.com/index.php/index/search Buradan biraz baktım da pek beğenmedim gibi
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.