Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×

Yakup Ç. A.

Yönetim
  • Toplam İleti

    55.604
  • Katılım

  • Son ziyaret

  • Kazandığı Gün

    584

Yakup Ç. A. tarafından yazılan her şey

  1. G3 ile de oldukça sorun yaşayıp bıkan arkadaşlarım var. Tıkanıyor kapanıp açılıyor gibi. Yahu bir iOS olamadılar kaç yıl oldu :s
  2. Yanına S koymanı tavsiye eder 32 gb öneririm
  3. Semih insan iPhone'cu olunca kafası rahat oluyor biliyon mu seçme derdi yok tek marka tek model.
  4. HTC tabi ki. Sony kamera işine yoğunlaşsın
  5. Uygun kategoriler varken sohbet kısmını kullanmayın lütfen. Birden fazla uyarıda bulunmak istemeyiz fakat biraz özen gösterin lütfen.
  6. Benim yukarda yazdığım şeyi kaçırmadan, bu olayın hata veya eksiklik vb şeylerle nitelendirilmemesi gerektiğini tekrar belirtmek isterim. Boşuna yorulmayın
  7. O gördüğünüz araçlar pejo,citr, fiat felan ise onlar otomatikleştirilmiş Manuel kullanıyor genel olarak yani aslında onlar manuel o tiplerde mandal bile yok geri vites için.
  8. Aceleniz yoksa her türlü bekleyin şuan indirim koparmanız zor. Yeni fiyatlar şuankine benzer olur. Döviz ve yeni model yılına göre artması da muhtemeldir. Ayrıca lütfen başlıklarınız konuyu açıklayıcı şekilde seçiniz, düzenleniyor.
  9. Arabalarımızdan çok biraz da yazılarımıza dikkat edelim lütfen. Detay:
  10. Otomatik Mesaj Bu konu, "Ford Garajı → Focus II → Mk2- Sorular ve Sorunlar" kategorisinden "Ortak Alan - Sosyal → Otomobil Sohbetleri" kategorisine taşınmıştır. Lütfen konu açmadan önce uygun yeri bulmaya çalışalım. Saygılarımızla, Focus Club Tr Yönetimi
  11. Bildiğiniz Focus x paket farı dışardan bakınca ama üretici firma farklı.
  12. Sitemizde ve Ford.com.tr de var. Sitemizin ana sayfasına bakarsanız yavaş yavaş göreceksiniz. Edit: http://www.focusclubtr.com/forum/80-kullanım-klavuzları/
  13. Komple boyaya varacak çiziği olan arabaya mı kaldık
  14. Hemen yukardaki arkadaş için yazılmıştı o. Neyse konu kapalı olsa yazamazdın zaten abi o iletimi sildim.
  15. Bu başlıkta yaptığınız modifiyeleri sergilemektesiniz, sorular için ilgili mevcut konu yoksa yeni başlık gerekmektedir.
  16. Ama bu onlardan ufak Sedan versiyon dengesiz olur bunlarda, sürüş anlamında üzerinde durmuyorlar. O yüzden fiesta sedan gibi bu sedan da Avrupa'da satılmayacak.
  17. Cici'nin Brezilya'da satışı başladı...Bakalım Avrupa için satışı ne zaman başlayacak, Türkiye'de sunulacak mı ? Zaman gösterecek. Sedan Versiyonu
  18. Haziran ay'ı satışları Vw düşüşte diğer yüksek satışlı firmalar artışta. Merak edenler için Türkiye;
  19. Lütfen konu dışı ileti yapmayınız. Focus 3 genel kategorisinde genel bir başlığımız var başlık açmasanız dahi orada veya ilgili bir başlık varsa orada yazabilirsiniz, bizde seve seve yanıtlarız. Donanım bilgileri için yine Focus 3 genel bölümündeki donanım listesi başlığına bakabilirsiniz.
  20. Mustafa bizim ülkemizde ne normal ki ama gördüğün üzere kullanıcıları bile bunu değiştirme adına kıl kıpırdatmayıp düzene uymaya çalışıyor
  21. Bankalar da kredi vermek için telefonla arıyorlar; sabahın köründe Yapıkredi aradı.
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.