Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×

Liderlik Tablosu

Popüler İçerikler

11-06-2013 tarihinde, tüm alanlarda en yüksek itibara sahip içerik gösteriliyor

1. gece gece aklıma nerden geldi bilmiyorum aslında.forumdaşlarımla da paylaşmak istedim oldum olası kendime bir hobi aracı almak istemişimdir. geçen yaz bu mesele için en büyük girişimimi yaptım ve aracımı da aldım. iş te zaten burada başlıyor.daha van dan hareket ettiğimiz dakika ile beraber başlamıştı talihsizlik serüvenimiz..... sene 2012 yer van sıcak bir yaz günüydü arkadaşım ferdi ile beraber istanbuldan volkswagen golf mk 2 1991 model turbo dizel aracı beğenmiştik. araç istanbuldaydı.satan arkadaşla aradık görüştük.çarşamba günü fiyatta aşşağı yukarı anlaştık.uçak bileti bulamamıştık istanbula.baya geç kalmıştık.artık yaşımız gereği mi deli dolu olmamızdanmıdır nedir gözümüzü kararttık otobüsle gidecektik istanbula ama otobüse de bilet bulamadık.neyse çok yrıntı yapmayayım ankaraya aldık biletimizi perşembe günü öğlen otobüse bindik.ve talihsiz serüvenler dizimiz de burada başlamış olduk. otobuse bindik bagajımızı yerleştirdik.koltuk kalmadığı için en nefret ettiğim yer olan en arkada gidecektik.bi baktık ki en arka dörtlü koltuğun ortaya bi sünger den koltuk yapmışlar ve ferdiye verilen koltuğun o olduğunu öğrendik.muavini çağırıp güzelce bi kavga ettik neden bu koltuğu bize sattıkları konusunda.ben ferdinin solunda ve benim solumda olan bir vatandaş ta bizi savundu biraz ağız dalaşı yaptık.yanımdaki yol arkadaşımızın tanımamamıza rağmen bizi savunması hoşumuza gitmişti.biraz muhabbet etmeye çalıştım. - teşekkürler abi bizi savundun yolculuk nereye - yolculuk nereye ?pek vanlıya benzemıyorsunuz memurmusunuz? dedim - yok gezmeye geldim oyle gezerim ben dedi açıkçası ben pek inanmadım genelde bizim buralara gelip gezecek bir tipi yoktu ama bişey de diyemedik.mesleğni sordum esnaf mı ne onun gibi bişi söyleyip geçiştirdi.Ağrı üzerinden yola devam edip Ankara ya doğru gidecektik ben yolculuk en arka sırada diye sıkıldığımdan bir ara sızıp kalmışım hafif bir frenle uyandım.yolda Ağrı ya yakın bir yerde bir askeri çevirme noktasına gelmiştik.askeri personel kararsız kaldı herhalde başta geçi işareti yaptı sonra bi anda kenara çekin işareti yapınca otobus tatlı-sert bir manevrayla sağa kırdı arama bölgesine geçmek için. Bu sırada hemen üstümüzdeki bagaj bölümünden bir kargo firmasına air bir paket dştü daha doğrusu poşet gibi bişeydi düşen. ben ve ferdi ikimiz aynı anda eğildik poşeti almak için ama yanımızdaki arkadaş nasıl bir refleksi var sa bilemedim adeta uçarak bizim üzerimizden poşeti bizden önce aldı.konuşurken almış olduğum soğukluk tam burada kendini bir kuşkuya bıraktı acaba nedir neyin nesidir gibisinden biraz şüphelendim.Otobüsümüz bekliyordu sıranın kendisine gelmesi için. bu arada yanımdaki arkadaş düşen poşetten 10-12 kadar fotoğraf ve bir kağıt çıkardı.tam olarak bakamadım açıkçası ama göz ucuyla baktım resimlere hep 3-5 kişi arazi de boş alanlarda çekilmiş resimlerdi( sanki bana göstermek için kendisi de resimlere tek tek bakıyordu sanki ) sonra elindeki kağıdı açtı.el yazısı bir kağıttı ve şöyle başlıyordu. resimlerde görülen ve adı geçen şahıs ....... terör örgütünde .....-...... yılları arasında grev yapmış. Şu bu eylemlere katılmıştır. (tabi bu anlattığım süre en fazla 1 bilemedin 1 buçuk dakika kadar sürdü.) ve aracı aramak için askeri personel araca bindiğinde çok tedirgin bir şekilde resimleri koltuğa sıkıştırdı mektup gibi olan kağıdı da cüzdanına koydu alelacele. ben iyice işkillendim yanımdaki arkadaşıma telefondan mesaj yazdım ve anlattım durumu. o da tırstı açıkçası ben de... neyse geldik Ağrı - Patnos otogarına yolcu almaya ben ve arkadaşım indik ben ihbar edecem dedim. ule ya polis asker filansa dedi olsun o zaman bizi anlar dedim.Şu an tam hatırlamıyorum 155 i mi 156 yımı aradığımı ama aradığım yerdeki kişi bulunduğumuz yerin kendi bölgeleri olmadığını kendilerinin ilgili yeri bilgilendireceğini filan söylediler. biz de yola çıktık.tedirginlk ve sıcaktan ben bi daha sızmışım ve otobüsün durmasıyla tekrar kendime geldim uyandığım da doğubeyazıt ceza eviinin önündeydik.sağlı sollu polisler yolu kesmiş.TEM şunesine ait bir araç. bi trafik ekibi . çevik kuvvet otobüsü ve bi de zırhlı araç ... polis arkadaşlar içeri girip kendilerini tanıttıktan sonra kimliikleri istedi.tüm yolcuların kimliklerini aldılar ta ki bizim en arka koltuğa kadar.geldiler bizimkileri almadılar ben de ihbarı yaptığımdan dolayı ihbar ettiğim kişinin eşgalini filan vermiştim onunda kimliğini almamışlardı.hımurdanarak bizim kimlikleri almadılar ferdi dedim şimdi gelip artislik yaparlar gel kimliklerimizi verelim dedim. otobüsten indik polis memuru arkadaşlardan birine abi malum şahıs içerde yanlış adamları indirdiniz dedim.ne diyosunuz anlamadım ki dedi ben de yatkilinin kim olduğunu sordum ona yöneldim.ama otobüsten inen diğer vatandaşlar bizden kıllanmasın diye yetkili polis abimizin koluna girdik abi bizim ferdinin dayısı burda trafikçi tanıyormusunuz diyerek koluna girdik otobüsten uzaklaştırdık. orda ihbarı bizim yaptığımız ve ihbar ettiğimiz adamın halen otobüste olduğunu söyledik.Polis abmizde sağolsun çok sakinmişiz gibi gidin parmağınızla gösterin kim diye dedi. tekrar bindik otobüse gittik en arkaya kadar.tam yolcunun önüne geldik arkamızda polis adamla gözgöze geldik budur diyemedik.ferdi çantanı istiyorlar al gel arayacaklarmış dedim.aldık çantayı indik al abi çanta dedik.polis memuru da şaşırmışdı lan malmısınız dedi bize abi tırstık dediik bizde en arka da cam dibinde oturuyor dedik.çantamızı arattık otobüse biindik.sonra gelen polis memuru yanımızda oturan kişiyi indridi otobüsten koltuğun arasına koyduğu resimleri buldu.aşağıda üstünü ararlarken bizim cüzdanına koydu dediğimiz mektubu da buldular sonra enseden tutup araca bindirdiler.polis memurları araçtakilerin kimliğini dağıtırken bize göz kırpıp teşekkür ettiler ve yanımızdaki yolcuyu araca bindirip götürdüler...... daha durun bitmedi daha ağrıdayız. otobus sağ salim Ankara otogarına indi sabahın köründe otobüs arıyorduk istanbula otobüsü bulduk. gittik perona otobüsümüzü beklemeye otobüsün kalkmasına 3-4 dakika varken otobüsümüz perona daha yanaşmamıştı .sonradan bi farkettik ki diğer firmalarında otobüsleri peronlarda değilller.uzakta bir kalabalık gördük ve yanaştık acaba sağlık problemi olan biri mi var diye olay yeri incelemenin aracını gördük sorduk bomba ihbarı dediler. bir sürü zamanımızı da orda bomba imha ekipşerini beklemekle geçti.neyse uzatmıyım.geldiler patlattılar vatandaşımızın birisi poşetiyle ekmeğini unutmuş ekmekmiş patlatılan :) neyse gecikmeyle İstanbula doğru yola çıktık.notere yetişmemiz gerekiyordu ve sanayide birkaç yere gösterecektik arabayı zamanımız azalıyordu.saat 2 30 gibi indik İstanbula . arabayı alacağımız arkadaşla buluştuk. gittik sanayiye notere bi sıkıntı yoktu araçta ya da sadece bize öyle görünüyordu......akşam 5 buçuk 6 gibi İstanbul istikametinden gelip Van istikametine doğru giden İŞKENCELİ-IZDIRAPLI YOLCULUĞUMUZ başlayacak tı ....... devamı yarın arkadaşlar saat gecenin ikisi olmuş. mesaide fırsat bulursam yarın yazarım yoksa ameliyatlar biter gelir yazarım. dönüş yolculuğumuz da en az gicdiş kadar garip ti
    7 puan
  2. Başka bir forumdaki yazımdan alıntıdır:
    3 puan
  3. ve mesai saatinde bir boşluk buldum oturdum klavyenin başına ..... arkadaşlar aracım vw golf mk 2 idi yola çıktık İstanbul kartal semtinden. işkencemiz başlamıştı daha kartal dan çıkmadan arabamızın hız ibresi bi anda hooop sıfıra indi.kaputu açtık bi baktık km telinin ucu kopmuştu.neyse hayrolsun dedik yola devam ettik. yolda subaru impreza gördük biraz kapıştık gayet seriydi aracımız.taaaakii bolu tüneline kadar.bolu tüneline girerken önümüzde bir tır sağ taraftan yokuşu tırmanıyordu.tırı sollayıp rahatça gitmek için sola geçtik tırın ortalarına kadar gelmiştik ki tırın muhtemelen kaplama olan lastiği yerinden fırladı. ve başka şansımız olmadığı için vira bismillah deyip ortaladık üstünden geçtik.bolu tünelinin çıkışında bi lokantada durduk aracın altı çok ama çok alçaktı hiç göremiyorduk altını bişeyler atıştırdıktan sonra tekrar yola çıkmak için aracıma bindim ferdi de son havasını alıyordu dışarda.ben geri geri çıkarken ferdinin eğilip elini yerdeki siyah bir noktaya sürdüğünü ve beni çıkardığını gördüm. Araç yağ sızdırıyordu neyse gecenin o saatinde gidip yağ aldık sızıntının damlama şeklinde olduğunu gördüğümüz için yola devam etme kararı aldık. Malatya da meşhur kömürhan kavurmacısında akşam yemeğmizi yedşik ve yola dvam ettik. elazığ çevre yoluna girdik bir araç arabamızı merak ettiki bi sağımıza bi solumuza girip duruyordu aracımızı tam olarak test eme imkanımız oldu orada iyi kaçıyordu. giderken sağ sis xenonunda bi göz kırpma gördüm çevre yolunda olduğumuz için durmadım sisi kapattım. sonra ferdiye - kardeş yol çokmu aydınlık yoksa bizim farlarda da mı bi sıkıntı var diye sordum. aracı sağa çektik bi baktık ki ne farı ne parkı hiçbişey yanmıyordu. neyse kaputu açtık bi baktık şarj dinamosunun çıkışındaki kablo kopmuştu. aldık bantladık ama arabayı stop etmiştik. ETMEZ OLAYDIK araç saat 11 gibi durmuştu sabah 5 e kadar araba ile uğraştık çalışmadı.ittirdik durduk. yediğimiz kavurmayı gecenin ayazında toprağa geri biraktık bilmediğimiz sanayi gibi biryerde araba için uygun biryer arıyorduk.uyumak için. gece devriye atan polis memuru arkadaşlar kafayı yiyip yemediğimizi elazığın en berbat mahallesinde olduğumuzu söyledi. bizi sağolsun baya tedirgin etti bizi gece gece.sabah ise pazar idi sanayide açık dükkan aradık saatlerce sonra bi döşemeci bulup elektrikçi bulması için ikna ettik sağolsun bizi kırmadı bizim bantladığımız kablonun haricinde sarj dinamosunun altındaki sokette bi sıkıntı olduğundan dolayı bu arızayı verdiğini söylediler. aracı elazığdan çıkardık yola çıktık van a doğru. giderke bi baktım ki aracı biraz zorladığım zaman simsiyah duman çıkıyordu arkadan. acaba yağ mı yakmaya başladı diye kontrol ettim baya karaduman atıyordu yağ yakmadığına kanaat getirdim ama ne olduğunu çözemedim. neyse haftasonumuzu yiyerek aracı vana getirdik aracı sanayiye soktum karteri delinmiş - çatlamış yağ ordan kaçıyormuş hidrolik ATF si boşalıyordu hid. direksiyon pomppasının orda bi sekman vardı ordan kaçıyormuş kara duman atmasının da mazot pompasından olduğunu söylediler. sorunsuz açılan sunroof bozuldu bi de üstüne. bunlardan dolayı aracımdan o kadar soğudum ki hemen ne kadar zararına olursa olsun satmak istedim. ama arızalı satmak olmazdı. karaduman hariç bütün sıkıntılarını hallettim. mazot pompasından sandığımız malum sorunu cözemedik. araç 4 ay kadar bende kaldı sonra arkadaşım ferdinin tayini eş durumnundan antalyaya çıktı. ne alakası var demeyin onlara da geleceğim araba için heryerden arıyorlar ama isteiğimiz fiyatı veren olmuyordu. arabayı antalyadan isteyen birine satmak için ferdi vana geldi burda biraz kalıp arabayı antalya ya götürmek için yola koyuldu araçla yoldayken motordan gelen ani bi sesdle hemen durmuş bi bbakmışki arabanın trigiyer kayışı yerinden çıkmış.evet kopmamış çıkmış. aracı anca yozgata kendi memleketine sanayiye atmış.bu kadar talihsizlik içinde en büyük şansımızın belki de çekici şöförümüzün de golf sahibi olmasıydı.onun yedek golf 2 motoru olması ve aracın arızalanan tüğm parçalarını ondan sökmemizdi. araç yozgat sanayisinden birkaç günde çıkmış ve ferdi tekrar yola koyulmuştu. taaa ki beni gece 1 de arayana kadar aracın bana söylediğine göre turbosuna gelen biryerdeki vida atmış araç komple su fışkırtıyormuş araçta su durmuyormuş gecenin bir saatinde nerde olduğunu bilmeden bulduğu ustayla işi halleettikten sonra tekrar yola koyulmayı gözü kesmemiş araba lanertliymiş gibi arabayı ankaraya bırakıp yürüyerek antalyaya gitmek istediğini söyledi arabayı ankaraya bıraktık diyemedim. araba tam arkadaşın eviniğn önünde V kayışını koparmış ittire ittire anca eve atmışlar. bi iki gün yattıktan sonra sanayiye bu kez v kayışı ve elemanları için gitti. onuda hallettik ve aracın satılık ilanını güncelleyerek ankara yaptık. ve sonunda 3 ay sonra arabam satıldı ve kurtulmuş oldum mu desem nasip buymuş mu desem ne desem bilemedim. buyrun kara belamın da resimleri olur bu.
  4. kime nasıl hitap edeceğini insanların profiline bir bakarak görebilirsin... kardeş yazdığın insanın profiline bir bak önce daha dikkatli olalım...
  5. Bu jant çok yakışmış gerçekten.Biraz hondaları andırmış gerçi ama farklı durmuş yinede.Bizim titanium jantlarını sevemedim gitti.Bi tepsi baklava gibi duruyo arabanın üzerinde.Fiyatıda makul bence.Hadi hayırlısı Sabri,dualarımız seninle
    3 puan
  6. Takla durumunda tekerler yerden kesildiği anda kemer sıkar, hareketinize izin vermez. Takla anında da Roll Over Bar diye tabir edilen takla korumaları çıkarak kafanızı korur. Diye yazacaktım ancak: Bunlardan sonra vazgeçtim. Convertible olacaksa 2 kişilik olacak, roll over bar'lar hemen başlıklarınızın arkasında olacak. Bu ADAC'ın oturma pozisyonu ile ilgili videosu: Sağ alttan Caption'ları açıp "Translate Captions Beta"ya tıklayıp ingilizce seçerseniz kötü bir ingilizce altyazıya kavuşabilirsiniz de örnekler biraz extreme olduğundan çok ekstra bir şey göremedim ben bunda
    2 puan
  7. haklısınız kusura bakmayın abi pek dikkat edemedim araç şuan serviste arayıp ilettim konuşma sırasında bana 1-2 yerde hata bulduklarını söylediler
  8. Merhaba focusclubtr ailesi, Benim arabayi istemeyerekte olsa saticam.Km`nin 120.000`de olmasi yuzunden ailem sat sat diye basimin etini yemekteler.Bende gecen gun ozellikle satilmasin dige 41 kusurden sahibinden`e koydum.Tabiki arayan olmadi. Piyasasina baktigimdada deli para isteyenler var.Suan 35 isteyende var 45 isteyende var.Size sormak istedim.Bizim arabalarin asagi yukari ederi nedir? Benim arabayi bilmeyener icin.Arac 2010 model focus 1.6tdci titanium x paket.122.000km de sadece arka tampon boyali.Yani tampon disinda kazasiz belasiz bir araba.Sorun yaratabilecek turbo enjektorler iviri ziviri herseyi degisti. Not:Bu sayfa ilan sayfasi degildir.Sadece fikir alma amacli actim.Benim hala satmaya niyetim yok eger baski artmazsa tabi.
    1 puan
  9. Aşağıdaki linkleri UDID kaydınız varsa kullanabilirsiniz sorunsuz kullanabilirsiniz. Yapılacaklar - Telefonunuzun yedeğinizi almayı kesinlikle unutmayınız - Ardından buradan indirğiniz ipsw dosyalarını iTunes'in son sürümü aracılığı ile shift+restore / option+Restore ile yükleyiniz. Not: Sitemiz udid kaydınızı sizler için şartlar dahilinde ücretsiz gerçekleştirmektedir,kaçırmayınız burada Linkler iOS 7 iPhone 5 (Model A1428) indir iOS 7 iPhone 5 (Model A1429) indir iOS 7 iPhone 4S indir iOS 7 iPhone 4 (GSM Rev A) indir iOS 7 iPhone 4 (GSM) indir iOS 7 iPhone 4 (CDMA-simkartsız) indir iOS 7 iPod touch (5th generation) indir Keyifli Yedi'lenmeler NOT: Beta-3 çıktı, OTA (ayarlardan direkt) ile güncelleyebilirsiniz NOT: WİNDOWS KULLANICILARI YAPMALIDIR dmg uzantili dosyalari ipsw olarak cikarmak isteyenler olursa su progragmı kullanacak http://www.tamindir.com/pcdmg/ Programı indirip kurun Actığınızda 15 gunluk sureli kullanım diyecek RUN diyerek geçin ekranı Açılan ekranda üstteki FILE sekmesine tıklayıp sonra OPEN DISK IMAGE'i seçin pencere acilacak ordan dmg dosyasini bulun ve ustune çift tıklayın sol tarafa dosyayi atacak uzerine bi kere tiklayin altında bi klasor açacak ona da bir kere tıkladığınızda sağ tarafta ipsw dosyasını gösterecek sağdaki ipsw dosyasının üzerine sağ tuğla tıklayıp COPY TO'yu seçin gelen pencerede nereye kopyalamak istediğinizi soracak bir yer secip OK dediginizde belirttiğiniz yere ipsw dosyasını atacak sonrasinda iTunes uzerinden yükleme yapabilirsiniz Eğer ipsw'leri Shift+Restore ile yüklerseniz udid'siz kayıt olmaz yani telefon açılmaz bakınız altdaki videom. Shift+Update yaparsanız telefon çalışır... Sorumlulukları kabul etmiyoruz ilk yöntem ile yükleme yapıp, Eğer aktive sorunu yaşıyorsanız teli kapatın açma düğmesine 3 sn basın parmağı çekmeden home tuşu ile birlikte 10 sn basın sonra daha sonra power tuşundan parmağı kaldırıp itunes uyarı verene kadar bekleyin sonra restore deyin ve 6.1.x'e geri dönün
  10. 1 puan
  11. nihat abi başka bir konudan esinlendim orda sarı mercedes filminin adından esinlendim... ümit kardeş bende herşeyi geçtim de yediğimiz kavurma güme gitti onur kardeş sattığımız kişiyi bilmiyorumda.arkadaşım ferdi de sorun olduğunu çözdüm.adam antalyada kendisi kullanmamasına rağmen bindiği yine golf 4 marka arabanın yatak sarması denilen mevzu gerçekleşmiş ve bir sürü para vermişler. aynı ferdi aynı golfü bu kez emanet aldığında bir polis gelmiş açıktrafikte durup dururken gelmiş arkadan çarpmış. konuyla alakalı değil ama ferdiyle defalarca kec balığa gidip çuvalla balık tuttuğumuz yerden ferdi ile gittiğimizde hep eli boş döndük
    1 puan
  12. Başka bir konudaki sarı Mercedes atıfından aklına geldi zaten büyük ihtimal.
  13. Arkadaşlar yıllarca Ford aldık;0 araç olarak aldık ,2.el olarak aldık. Servis ve kasko olarak hizmet aldık. Neden? Arkasında Otosan var diye değil mi? Arkasında Koç gibi bir dev olduğunu bildiğimizden arkamıza bakmadan aldık güvenle. Peki, şimdi ne oldu? Bu aracın satıcısı daha kasası bile değişmemiş, makyaj bile yapılmamış bu aracı artık yurtdışından getirmeyeceğini listelerde beyan etmiştir. Bu arabayı o ana kadar almış kredisini hala ödeyen insanlar ne yapsın? Bu şekilde yaparak o aracın zaten düşük olan 2. el değerini daha da düşürmüş olmuyorlar mı?Bunun için illa bilir kişi raporu mu tutturmamız lazım? Bu arabayı zaten satmak için almadık ama diyelim ki başımıza bir iş geldi zor duruma düştük banka kapıya dayandı. Ne olacak? Bu değer kaybını Otosan cebinden mi ödeyecek? Hiç sanmıyorum... Deneme yanılma yoluyla değil Talep araştırmanı yapar bakardın satacak mı diye ona göre getirir veya getirmezdin. Neyse bu konu benim değil Otosan’ın sorumluluk alanına giriyor. Sizleri (@Nihat Abukan,@çağlar çetinkaya,@Metin Aybars,@Cem Boneval,@bahadır asi,@Tolga Başaran,@Erkan Uludağ) bilemem ama ben bütün bunları kendi adıma sindiremiyorum.
  14. Ben daha 1 kaç gündür kullanıyorum daha kendim bile çözemedim ama kamera da sorun yok gibi
    1 puan
  15. hocam groupama felan 2500 lerde geziyor.Bunlardan düşük tek bir sigorta var o da ergo 1630 tl.İnsanlar bikaç firmadan şaşma diyorlar.Bunların içinde Anadolu olduğu için onu söyledim..Aracın önceki plakasını herşeyine kadar sordurdum arkadaşın zaten 2 yıllık hazarsızlığı çıktı o plaka üzerinden.Ben 10 yıldır araç kullanıyorum ama bu araç ilk kez kendi üzerime aldığım araç bi miktar fazla olmasını bekliyodum zaten ama 3 bin diyen var .Niçin böyle bilmiyorum
  16. Ozan hayırlısı Ben retina için bütçeyi zorlamadan mac alırdım. Bütçe rahatlayınca satar yenisini alırdım.. BETALARI BEKLİYORUZ. ancak açıldı developer sayfası FocusClubTr yine ilk
  17. https://www.google.com/#sclient=psy-ab&q=himpeks+telefon+istanbul&oq=himpeks+telefon+istanbul&gs_l=hp.3...2756.3524.1.3641.9.8.0.0.0.0.209.1165.0j7j1.8.0...0.0.0..1c.1.16.psy-ab.A7xGU0i7rbw&pbx=1&bav=on.2,or.r_cp.r_qf.&bvm=bv.47534661,d.ZWU&fp=b2ec12247a88db2f&biw=1280&bih=640 https://www.google.com/#sclient=psy-ab&q=himpeks+telefon+focusclubtr&oq=himpeks+telefon+focusclubtr&gs_l=serp.3...4659.6796.0.6836.15.11.2.0.0.0.212.1598.0j9j1.10.0...0.0.0..1c.1.16.psy-ab.0WxMUqFCiE0&pbx=1&bav=on.2,or.r_cp.r_qf.&fp=b2ec12247a88db2f&biw=1280&bih=640
    1 puan
  18. Yok Bekir bey. Gıcıklık yapacaktım kimse cevap vermemiş. Neyse fotoları yükleyim bari Vites degistirme 4.5 Hiz 2 Ongoru 5 Odulumude ekledim
  19. Cebimdeki paranın yüzde ellisi vergiye gidiyor geri kalan yüzde ellisini zor tutuyorum :)
  20. Bu konuyu gorunce aklima direk bu vidyo geldi.
    1 puan
  21. Asıl gıcık olduğum kasa değişikliği olmadan Otosan'ın bu şekilde bir karar alması, yoksa bir önceki kasa F2.5 üretimde olmamasına rağmen F3'ten daha fazla rağbet görüyor ve hiçte yedek parça, şu-bu sıkıntısı çekilmiyor.Açın bakın TSI Jetta'ları, Golf'leri aylardır ilanda sallanıyorlar keza hemen hemen her marka ve modelin gerek benzinlisi ve gerekse de dizeli çok ölü fiyatına olmadıkça kolay kolay satılamıyor.Bu durum sadece Ecoboost ile ilişkilendirilmemeli..
  22. 1.6 Ecoboost çok az sattığı için getirmiyor olmalılar. Bu durumda zaten sayısı az olan ve artık getirilmeyen bir arabanın yedek parça bakım vs. konuları da sıkıntılı olur gibi geliyor bana. Ben de satmayı düşünüyorum artık. Çok huzursuz etti bu durum beni. Otosan'anada ne diyeyimki...
  23. Saçma veya değil, firma politikası sonuçta, zorla boğazlarını sıkacak halimiz yok. Belki yeterince başvuru olursa ve bir talep olduğunu algılarlarsa görüşlerini değiştirebilirler, ya da belki aynı bu kasada olduğu gibi 2014-15 makyajlı kasada 1.5 EB olarak bir seri daha getirirler 180 PS olarak. Biz faniler Otosan'ın yaptığı işlere akıl erdiremeyiz...
This leaderboard is set to Istanbul/GMT+03:00
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.