Sabri Özer Yanıtlama zamanı: Kasım 27, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 27, 2013 erkan abinin jantlardan range janti Lastikler neydi boyut/marka ? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
tayfun çiçek Yanıtlama zamanı: Kasım 27, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 27, 2013 Lastikler neydi boyut/marka ? petlas velox 235/40/18 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Sabri Özer Yanıtlama zamanı: Kasım 27, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 27, 2013 petlas velox 235/40/18 Satilik ilan acarsiniz ilgilenen olur %90. Fiyat iyiyse ve km azsa Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
tayfun çiçek Yanıtlama zamanı: Kasım 27, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 27, 2013 Satilik ilan acarsiniz ilgilenen olur %90. Fiyat iyiyse ve km azsabu aksam halledicem onu koyucam resimlerile birlikte 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ömer Yavuz Yanıtlama zamanı: Aralık 2, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 2, 2013 (düzenlendi) Aralık 2, 2013 Ömer Yavuz tarafından düzenlendi 4 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ümit Vaysaloğlu Yanıtlama zamanı: Aralık 2, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 2, 2013 Renk te jantta harika ya. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Servet Ö. Yanıtlama zamanı: Aralık 2, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 2, 2013 Sadece görsel olarak bir janta bayıldım. Olsa alırmıydım sorusunun cevabı halen blue screen Neymiş ne değilmiş bu jant acep, varmı detay bilgisi. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Serdar yaman Yanıtlama zamanı: Aralık 8, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 8, 2013 Peee )) 3 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
İsmail Hakkı Karadağ Yanıtlama zamanı: Aralık 9, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 9, 2013 bende focus 2013 hb style var daha 300 km bile olmaıd hafta sonu teslim alabildim aracı bir oncekı aracım 2007 model impreza oldugundan olsa gerek bıraz modıfıye etmek ıstıyorum ama orjınnalını cok bozmakda ıstemem bu sebeple bır sorum olacak ben 18 inç parlak siyah jant düşünüyorum aşagıdakı resımde oldugu gıbı ama aracın stock yay ve amartısorlerı ıcın nasıl bır etkı gosterır artı degısıklıkler yapmam gerekır mı... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Aralık 9, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 9, 2013 @İsmail Hakkı Karadağ, güle güle kullanın. 18" jant ofseti uygun olduktan sonra (ET 40-45 civarı) standart pek sorun yaratmayacaktır. Haliyle lastik ebadını önerilen değer olan 235/40-18'e çevireceksiniz. Bu lastiklerle direksiyon tam çevrildiğinde özellikle hafif bir yükseltiye çıkarken lastik çamurluğa sürtebileceğinden Almanya'da fabrika çıkışı tur sınırlayıcı monte ediliyor. Ancak forumda 18" jantı alçaltılmış yayla dahi kullanan ve sorun yaşamayan üyeler var. Lastik taban genişliği ve yanak eninin azalması nedenleriyle: 1. Yolda çizgileri takip eder 2. Benzin tüketimi biraz artar 3. Süspansiyon konforu biraz azalır 4. Tutunma hem kalkışta hem virajda iyileşir Hiçbiri ciddi rahatsız edici düzeyde olmaz. 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
İsmail Hakkı Karadağ Yanıtlama zamanı: Aralık 9, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 9, 2013 (düzenlendi) @İsmail Hakkı Karadağ, güle güle kullanın. 18" jant ofseti uygun olduktan sonra (ET 40-45 civarı) standart pek sorun yaratmayacaktır. Haliyle lastik ebadını önerilen değer olan 235/40-18'e çevireceksiniz. Bu lastiklerle direksiyon tam çevrildiğinde özellikle hafif bir yükseltiye çıkarken lastik çamurluğa sürtebileceğinden Almanya'da fabrika çıkışı tur sınırlayıcı monte ediliyor. Ancak forumda 18" jantı alçaltılmış yayla dahi kullanan ve sorun yaşamayan üyeler var. Lastik taban genişliği ve yanak eninin azalması nedenleriyle: 1. Yolda çizgileri takip eder 2. Benzin tüketimi biraz artar 3. Süspansiyon konforu biraz azalır 4. Tutunma hem kalkışta hem virajda iyileşir Hiçbiri ciddi rahatsız edici düzeyde olmaz. öncelikle teşekkür ederim daha yenileri ve iyileri sizlerin olsun inşallah... bır kac arkadasım yayları degıstırmen gerek demıstı o yuzden kafama takıldı cevapladıgınız ıcın sagolun... ayrıca yay ve amortısorlere zarar verebılecegını de duydum ne kadar dogrudur bılmıyorum... Aralık 9, 2013 İsmail Hakkı Karadağ tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Sabri Özer Yanıtlama zamanı: Aralık 9, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 9, 2013 (düzenlendi) Yay Türkiyede genelde görsellik amacıyla kullanılıyor Bu jantı alırsanız tavsiye ederim 3.5 cm liklerden Aralık 9, 2013 Sabri Özer tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Aralık 9, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 9, 2013 bır kac arkadasım yayları degıstırmen gerek demıstı o yuzden kafama takıldı Gereklilik diye bir şey yok. Aslında jant + lastik çapı uygun lastik kullanıldığında değişmese de nedense büyük jant takıldığında insanlarda bir leylek gibi algısı var. Belki yeterince kauçuk görmediklerindendir... Yürüyen aksam dar yanak kaynaklı sertleşme ve belki de biraz hareketli aksamda ağırlık artışından kaynaklı zorlama olabilir ama bu da çok ciddiye alınacak bir durum değil. Yayla beraber kullaılacaksa iki kere düşünmek gerekir, çünkü sevimsiz düzeyde sertleşebilir. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
İsmail Hakkı Karadağ Yanıtlama zamanı: Aralık 9, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 9, 2013 Yayla beraber kullaılacaksa iki kere düşünmek gerekir, çünkü sevimsiz düzeyde sertleşebilir. yok kesınlıkle yay degıstırmek ıstemıuorum orjınalını bozmak gereksız gelıyor ama jant degıstırmek araca ayrı bı hava kattıgından onu degıstırmek yeterlı gelıcek uzun vadede sıkıntı olmayacagını soyluyorsunuz kı ıcım rahatladı artık iş almaya kaldı tesekkurler... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ümit Vaysaloğlu Yanıtlama zamanı: Aralık 9, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 9, 2013 Merhabalar; taktırdığım bu jantlar ile ilgili konuşmuştuk. "5x108 diye takılıp aslında 5x110 olduğunu öğrendiğimiz ve derhal değişimini istediğimiz jantlar.." Neyse ki istediğimiz jantlar geldi ve değişim firma tarafından yapıldı. Jant Modeli ve Ölçüsü: Replika, Volvo HL710, 17x7.0 5x108 ET49 Lastik Ölçüsü: 215/50/ZR17 Göbek ve bijon olarak birebir uyum sağladı. Her hangi bir aparata gerek duyulmadı. Çeşit arayanların bilgisine... Yakismis mi ne. Guzel olmus. Bosta biseye benzemez gibi ama arabanin altinda hos durmus. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap