Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

2012 Ford Fiesta St Avrupa


Önerilen Mesajlar

Canım vergi dilimi 1.8 oluyor 2.0 değil. Ondan bahsediyorum yani 800 lira daha az.

Heeeee sorry :)

Otosan değilde.Cem abinin dediği gibi yurt dışına mail atmak lazım..

Cem ebi öncümüz olsun.nereye mail atılacaksa atalım.

Sosyal site ve forumlarada yayarız.

Aynı durum Cupra içinde geçerli Sabri.

Cupra neden çok satıyor.

Polo nun hemen hemen boş fiyatına dolu cupra alıyorsun.tasarımıda cabası..

bende olsam Cupra alırdım.:)

Resim eklendi

Resim eklendi

Ama ne fayda...:D

hepside bagajında 1 lt yağ ile geziyor..:D

Erkan abi geçen gun sahibindende geziniyodum bir polo gtiya baktim aciklamada "CTHE kodlu yağ yakma sorumu giderilmiş motor" yaziyordu sallama mi acaba
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

1,4 Fındık motora 180 beygir verilirse yakar.Cem abinin bi lafı var.hacim çok önemli.

 

Yağ yakmasının nedeni hacim güç oranı olduğunu kim diyor peki ? Yakın zamanda 1.0 180 ps seri üretim ile satılınca bakalım neler olacak.

 

 

 

Sende aracını 200 ps üzeri yaparsan seninki de o güç için fındık motor oluyor yani yağ yakacak ve kendinle dalga geçmiş olacaksın :D aman dikkat :)

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Her şeyin bir sınırı var Yakup.

214 üzeri yaparsam sıkıntı..

1,4 tsı motorların geneli yakıyor.1,6 Eb yakıyormu. :D

 

Öyle şey mi olur abi 1.0 eb yakıyor mu? 1.4 astra yakıyor mu? 

1.2 tsi yakıyor mu? bir sürü motor var

 

Silindir hacmi ile alakası yok bunu demek istiyorum. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Sıkıştırılan her motor cüzi bir miktarda olsa yağ yakacaktır. Fındıkta olsa muscleda olsa besleme çeşidi ne olursa olsun yakar. Üretim töleranslarından kaynaklanan bir olay bu. ama yakma oranı o cüzi miktarı geçiyorsa eğer 2013 teknolojisinde bence o markanın ayıbıdır. Bir yerlerde ufak bir tasarım hatası yapmış olabilir VW

 

K20 makinaları 600 hp lere yüklüyorlar ona rağmen 10bin kmde 0,3 lt yağ yakıyor.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Sürekli sıkıştırılan, yüksek devirli kullanılan her araba yağ yakar. Bizim dizelin bile 1 lt eksiltmişliği var geçen kış başlamadan önce.

1.4 180'liklerde yağ yakmanın yazılım güncellemesiyle azaltıldığı söyleniyordu. VW yağ eksiltenlerin yağını ücretsiz tamamlıyor ancak her seferinde servise gitmek eziyet tabiki.

 

Seri, devirli kullanan adam bu devirde benzini dert etmezken yağa vereceği parayı niye dert etsin onu da anlamış değilim.

 

Yol tutuş ve gidiş olarak Cupra ile Polo GTI'ın ne kadar farkı var? Bence aradaki fiyata değecek kadar yok. Renault'da vergi dezavantajının yanında ikinci elde zayıf olduğunu ve yüklenmek istenirse hem fazla örneklerinin hem de parçasının olmadığını okudum bir diğer forumda ki ben de fazla denk gelmediğimden katılıyorum.

 

Bu işler basit. Mercedes SLS AMG'nin satışından geliştirmeye harcadığı paranın yarısının bile almıyor ve tüm SLS ömrü boyunca da alamayacak. Türkiye'de Ford satın alan kitlenin çoğunluğu ekonomik kullanıyor ve ikinci eli düşünüyor. Hal böyle olunca ST getirme ihtimalleri sıfıra iniyor.

 

Fiyat olarak nasıl karşılaştırırız bilmiyorum da Ibıza Cupra'nın başlangıç fiyatı 46400, Fiesta ST'nin Almanya fiyatı 57750. Polo GTI 50.000'den başlıyor. Motoru ellemeyi planlayan insanların çoğunluğu maddi olarak bakıldığından almaz bunu.

O kadar satılan Ford var, yazılım yapılan Focus dizel ya da benzinli çok az. 

 

St işi tatlı bir muhabbetten öteye gitmeyecek bence.182'lik Focus kovalamak ya da başka markalara geçmek gerek :)

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Fiyat olarak nasıl karşılaştırırız bilmiyorum da Ibıza Cupra'nın başlangıç fiyatı 46400, Fiesta ST'nin Almanya fiyatı 57750. Polo GTI 50.000'den başlıyor. Motoru ellemeyi planlayan insanların çoğunluğu maddi olarak bakıldığından almaz bunu. O kadar satılan Ford var, yazılım yapılan Focus dizel ya da benzinli çok az.    St işi tatlı bir muhabbetten öteye gitmeyecek bence.182'lik Focus kovalamak ya da başka markalara geçmek gerek

 

Uşağım o nasıl kıyas öyle..  12 Haziran'daki yorumum; 

 

Giriş

Baz donanımları kıyaslamak lazım direk doğuş'a küfür etmeyin :D ehehe 

 

Ibıza Fiyatı: 23.590 Euro 7 ileri DSG  -- Tr'de 46.400

Polo GTI : 22.925 Euro 7 ileri DSG  -- Tr'de 49.900

Fiesta ST: 19.990 Euro 6 ileri Manuel  -- Tr'de bence başlangıç 46 seviyelerinde olacak. 

 

Kardeşim sen kimsinde bileceksin diyenler için :D Trend 1.0 Eb ile Fiesta St fiyatları yaklaşık aynı avrupa'da, haliyle :yeah:

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Böyle de olsa sadece stok binecekler tercih eder, vergi dezavantajı devam ediyor, Otosan getirdiği farklı donanımlara bile yedek parça sağlayamıyor, Start Stop'lu akü bunun ilk örneği idi, daha yeni cam için 2 gün beklenmedi mi Ankara'da. Fiesta ST'de her şeyin üzerine bir de bu gibi sorunlar olacak. Albenisi hala yok bence.

 

Gerçi boş araba getirmeyeceklerinden liste fiyatlarını karşılaştırmak da yanlış. Baz donanım üzerine minimum eklenecekler ile karşılaştırmalıki verilen paraya ne kadar donanım alınabiliyor bakabilelim. Polo Cupra tercihindeki gibi :)

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Böyle de olsa sadece stok binecekler tercih eder, vergi dezavantajı devam ediyor, Otosan getirdiği farklı donanımlara bile yedek parça sağlayamıyor, Start Stop'lu akü bunun ilk örneği idi, daha yeni cam için 2 gün beklenmedi mi Ankara'da. Fiesta ST'de her şeyin üzerine bir de bu gibi sorunlar olacak. Albenisi hala yok bence.

 

Gerçi boş araba getirmeyeceklerinden liste fiyatlarını karşılaştırmak da yanlış. Baz donanım üzerine minimum eklenecekler ile karşılaştırmalıki verilen paraya ne kadar donanım alınabiliyor bakabilelim. Polo Cupra tercihindeki gibi :)

 

Canım dediğin doğru da fiyat konusu bunun dışında kıyaslayamayız.. Yukarda yazdım zaten bunu.

 

Cam vs ekstrem durumlar al bunda hem o yok hem ss yok :D Ayrıca 2 gün ne ki bekleme konusunda ? Millet neler bekliyor umarım başına ve başımıza gelmez.. 

 

Babalar gibi alınır ST ve kullanılır.. Hayırlı olsun şimdiden..

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Konu biraz ST'den uzaklaşmış.

Şimdi Otosan gözlüğü ile bakınca zaten oldukça iyi satan Fiesta ve filolara dağıtılan Focus ile satış hedeflerini tutturuyor ve bununla yetiniyorlar ise marka imajını sportif anlamda arttıracak modellerin ceremesini çekmek istemeyebilirler.

Seat hala arzuladığı pazar payına sahip olmadığını düşünüyorsa her kanalı pazarlama amaçlı kullanmak isteyebilir.

Ancak Otosan'ın reklam politikasına bakarsak modernliği ve teknolojiyi vurgulayan bir yol izliyorlar, yani "sağlamcı" ve " beleşçi" zümrenin ötesine geçmek istedikleri ortada. Hal böyle olunca niye sportif kanalı kullanmasınlar diye düşünmeden edemiyorum.

Tabii burada almak istiyorum diyen bir kaç kişiden kaçı buyur al dendiğinde gerçek müşteri olacak o da ayrı bir bilinmez. Yani araçları getirmenin yanında güzel bir reklam kampanyası da ister istemez gerekecek.

Yani zor dostum zor.

Gelelim Tsi motorların yağ tüketimine...

Bu kesinlikle hacimden bağımsız ve tamamen motor tasarımı ile ilgili bir tercih. Belli ki yağ segmanlarını biraz daha gevşek kullanmayı tercih etmişler, belki de motorun verimliliğinin yüksek olmasının nedenlerinden biridir bu.

Ama 2.0tfsi motorun dahi gerçek anlamda yağ yaktığını değişik araçlarda yakınen gördüm. Yani bu üreticinin tercihi.

Açıkcası iyi giden bir motorum olsun varsın bagajmda yağ taşıyayım, bu durum beni çok rahatsız edermiydi bilmiyorum; yakıt seviyesini kontrol edip yağ doldurmak zorunda kalmadığım sürece etmezdi herhalde.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 1 ay sonra...

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.