Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×
  • Welcome!

    Register now to access all features. After registering, you can post topics, reply topics, like users content, send private messages.
    This message will be deleted after you register.

Hizlial.com


Recommended Posts

Ben niye beceremediysem :D 

Kendilerine mail attım. Fatura poşettedir siz onu ambalaj kağıdı sanıp atmışsınızdır diye cevapladılar. Haklı olabilirler ama biraz görünür yapaydılar. Benim gibi online alışveriş canavarı bile göremiyorsa....Neyse aslı gibidir yazan bir fatura daha yollayacaklar. 

Ürün açıklaması ile ilgili şikayetimi de kaale alacaklarmış. Ürün müdür ile görüşüp tekrar benle iletişime geçeceklermiş... Bu arada telefonun 5.0 update i zaten zip olarak nette dolanıyor (lenovonun kendi updatei 3rd party ROM değil) . İndirdim yükledim hem telefon 5.0 oldu hem Turkcell branding inden kurtulduk. Bayağı bayağı hızlı,  fena bir telefon değil fiyatına göre beğendim... Ekran ful HD tipi iphone 5 e benzetilmiş menü de öyle.. İnşallah ileride bir sorun çıkmaz..

 

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

H.Cenk :) zaten Facebook'ta eklisin sıkıntı olur ise her türlü ulaşırsın bana :) Fatura konusu da sıkıntı değildir her türlü hallederiz.

Lütfen kendinizi tanıtıp mail atınız mail adresim aşağıdaki gibidir.

[email protected]

 

Sorun kalmadı .. Dediğim gibi aslı gibidir kaşeli bir fatura daha yollandı ve Turkcell brandinginden de kurtulduk. Fiyatına göre en iyi telefonu aldık vallahi. Muhteşem bir  şey...  hızlıalın kampanyaları sayesinde ( ilk alışverişe indirim, ücretsiz kargo ve Finansbank para puan hediyesi ) gayet uygun bir fiyata geldi. Hızlıalı ve bu telefonu herkese tavsiye ediyorum. 

 

Edited by H. Cenk
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
  • 1 month later...

Evet GOLD grup firmaları olarak Kayyum atanmış olup halen şirketler çalışmaktadır. Bende bildiğiniz gibi garanti teknik servis olduğum için devam etmekteyim sıkıntı yoktur. 

Alımlar ve İADE, DEĞİŞİM gibi istekler halen devam etmektedir. 

Müşteri memnuniyeti için halen göreve devam.

 

Kafanızda bir sıkıntı vs olur ise bana bildiriniz.

[email protected]

[email protected]

Cep no bilen biliyor zaten 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 year later...
20.02.2016 - 14:15 tarihinde, Alperen G. yazdı:

Hizlial, sanalpazar, gold patladi patliyor haberiniz olsun. Iflas erteleme istemisler.

İnşallah daha batmamiştir..

 

27 eylül 2017 tarihinde almış oldugum philips ütü ile kendileriyle muhattap olmuş bulunmaktayım..

 

( Öncelerinde alışverişlerim sorunsuzdu 1 sene önce ) 

neyse konuya döneyim  kısaca

 

ütüyü aldım 10 gün geçti stok yok dediler. Dedim o zaman iptal edelim siparişi

karşimdaki arkadaş '' tamam edelim lakin karta iade 2 ay sonra yansır dedi '' dedim what ??? 

 

'' dalgamı geçiyorsunuz 2 ay iade süresi mi olur dedim olması gereken en baba 72 saat vs '' karşimdaki muhterem beyfendi maalesef böyle dedi..

ve şuan ekim 23 ü hala beklemeye devam ediyoruz.

 

sanırım battılar inşallah bizim parayı geri iade ederler.. herhalde parayı işletiyorlar :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy Policy.