Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Taksicilik İçin 1.0 Ecoboost Uygun Olur Mu?


Mustafa Çakıroğlu

Önerilen Mesajlar

senede 50000kmye neden dayanmasın 1.0 eb ben ona takıldım. ben sorun olacağını düşünmüyorum, tabi bu bir düşünce sadece.

1.0 olsun bizim olsun :P ortalama olarak da 7.5 hesaplayın bari sonra bozuşmayalım :D Bu arada SW arayın bayilerde kalmış olabilir ford'u arayıp (genel m.) sorgulatabilirsiniz.

1.0eb SW sipariş veren olmamıştır %99 :)

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hoşgeldiniz.

Ben de cmax öneriyorum size.belli ki hem focus hem de 1.0 lt eb senelik 50 bin km yol için bence kesinlikle yanlış seçim ..

Neden yanlış seçim, nereden belli, Focus yanlış ise aynı platformu baz alan Cmax neden öneriliyor? Yanlışı bu kadar kesin tanımlayabiliyorsan doğruyu da biliyorsun demektir, o hangisi?
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Takside sürekli kullanımda 1.0 bana uygun mudur sizce ?

Bu konunun iki başlıkta sürüyor olması kötü.

Takside kullanılacak aracın bence sağlamlıktan çok işletme ve bakım giderlerinin düşük olması lazım. Yoksa kimse Albea almazdı. Bu pencereden bakınca elbette Focus en güçlü adaylar arasında değil. Ancak bu konuda güçlü bir kararlılığın var ve bence sorun yaratma potansiyeli ve maliyet açısından 1.0 EB ile 1.6 LPG çok farklı olmaz. Acaba böyle bir taksi projesi için Otosan'dan teknik destek istense ne olur, ben şansımı denerdim.

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Evet Cem Bey bencede çok haklısınız. Bu konuyu diğer konuya nasıl taşıyabiliriz. Adminden rica etsek konu burada çok dallanddı budaklandı.

Kesinlikle cmax olmayacak. Focus olacak başka bir araç olmayacak.

Cem Bey öncelikle çok teşekkür ederim, çok memnun oldum tanıştığımıza.

1.0 eb ile 1,6 atmosferik focusların bakım ve işletme masrafları aşağı yukarı aynı ise ben lpg ile orjinal motora sonradan takılan bi şi istemiyorum.

Artık benim için önemli olan 1.0 eb mi yoksa 1,6 lpg mi olsun ?

Focus olacak başka da olmayacak :)

Benim içinde çok büyük bir macera ama bunu yapmam gerek.

Cem Bey 1,6 lpg olarak aracı düşünürsek, 1.0 eb nin 6 aylık vergisi 260 tl civarında iken 1,6 ne kadar olur bilgisi olan var mı acaba ?

Dip not : nolursunuz bilen biri varsa bu konuyu diğer tarafama taşına konusunda bana özelden mesaj atsın !!!

Bu arada herkese teşekkür ederim yorumlarınız çok güzel. Burada karar vericem hangi focusu alacağıma !!!

Kutluhan Bey reklam olacak araçta onunla alakalı da görüşmeler içerisindeyim. Reklam geliri olmadan bu işr girilmezdi zaten. Memnun oldum Kutluhan Bey.

Mustafa Çakıroğlu tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bir arkadas dizel 150 bin km.de yolcudur demis! Cok sacma bir cumle olmakla beraber gercekle alakasi yok. Duzenli bakim yapip turbo dizel arac kullanmayi biliyorsaniz korkmayin. Abim 2005 1.3 multijet albea ile 380 bin yapti. Sadece bir defa turbo yeniledi hepsi bu.

Bence de 2.el tdci alin 1.0 yerine daha mantikli

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.