Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Hangisi Araç Daha Mantıklı Olur ? Focus 3 & Octavia


M Sait Epçaçan

Önerilen Mesajlar

Skoda NEDENSE iihs'te yok. Galiba aynı platformadaki aletleri test etmiyorlar fuzuli yere.

 

Şkoda'nın  Amerika'da satılmıyor olmasından dolayı olabilirmi sence de Çağlar? 

Pardon da nereden buldun IIHS yeni Golf testini, şu anda sitelerinde Golf diye görünen 2005 Jetta'ya ait test sonuçları. Bir şey mi kaçırdım?

Ayrıca onda da sadece sağ ayak mesafesinde Focus bir kademe daha iyi, diğerleri aynı.

Demekki anca 2005 i geçebilmişler.. 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bu da geçmişte kaldı, bugün dizel i30 ve Ceed fiyatları üst donanım paketinde 55-65.000 arasında oynuyor. Aslında Kia Hyundai'nin bir altı gibi sunulacak iken Peter Schreyer'in etkisi ile hem tasarım hem de malzeme kalitesi ile bir üstüne yerleşti ve fiyat olarak da bu böyle, tabii farklar küçük. Alınabilir arabalar, bu doğru, ama o paraya özgün bir şey sunmuyorlar, dizel motor hantal, direksiyon sistemi hissiz ve sürüş keyfi ancak vasat olarak tanımlanabilir. Ben almam...

 

 

Listeden %15 iskonto alsan da sen almazsın ayrı mesele, ancak bence bir çok kişi için %15 indirimle gayet mantıklı ve alınabilir... :) Bence iyi bir indirim ile beğenildiği takdirde gayet alınabilir araçlar, dediğim gibi kilit nokta liste fiyatı değil, indirimli fiyat...

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Listeden %15 iskonto alsan da sen almazsın ayrı mesele, ancak bence bir çok kişi için %15 indirimle gayet mantıklı ve alınabilir... :) Bence iyi bir indirim ile beğenildiği takdirde gayet alınabilir araçlar, dediğim gibi kilit nokta liste fiyatı değil, indirimli fiyat...

 

%15 mi ? Test etmeye gittiğim vakit böyle indirim yapmamışlardı. Yine de çok ucuz değiller neye göre diyorum ? Sunduğu hiçbir yenilik yok.Bence sadece olması gerektiği gibi hyundai

 

mart 2012 fiyatları

 

 

Benzinli 1.6 gdi style manuel 43.000 1.6 gdi style otomatik 45.750 1.6 gdi elite manuel 48.500 1.6 gdi elite otomatik 51.250

 

Dizel 1.6 crdi style manuel 50.500 1.6 crdi style otomatik 53.250 1.6 crdi elite manuel 56.000 1.6 crdi elite otomatik 58.750

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Pardon da nereden buldun IIHS yeni Golf testini, şu anda sitelerinde Golf diye görünen 2005 Jetta'ya ait test sonuçları. Bir şey mi kaçırdım?

Ayrıca onda da sadece sağ ayak mesafesinde Focus bir kademe daha iyi, diğerleri aynı.

 

Ben o değeri Golf 7 için zannetmiştim. Siz diyince fark ettim.Mobilden bağlanınca oluyor böyle şeyler affola :)

Şkoda'nın Amerika'da satılmıyor olmasından dolayı olabilirmi sence de Çağlar?

 

Antalya'ya yolun düşerse sana bi işkemce çorbası ısmarlıyim abi :) Tam tabirinle işkembe spec olmuş benim mevzu.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

%15 mi ? Test etmeye gittiğim vakit böyle indirim yapmamışlardı. Yine de çok ucuz değiller neye göre diyorum ? Sunduğu hiçbir yenilik yok.Bence sadece olması gerektiği gibi hyundai

 

mart 2012 fiyatları

 

O 2012 sonlarına doğru 50 bin civarında dizel otomatik elite paket satın aldığını söyleyen bir hayli insan var İstanbul'dan... :)

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

O 2012 sonlarına doğru 50 bin civarında dizel otomatik elite paket satın aldığını söyleyen bir hayli insan var İstanbul'dan... :)

 

Özel indirim olabilir. İnternet fiyatları doğru olmuyor genelde 10 bin lira indirim yapıyorlarsa varsın kalsın almayalım ne olacağı belli değil.. Yarın bedava verirler belki.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

 

Ben zaten sedan araba alanları anlamakta güçlük çekiyorum. D sınıfı falan alınıyorsa hadi prestij imaj falan filan neyse de C ya da B segmentinde gereksiz.. Bagaj ihtiyacın varsa git SW al, yok bagaja o kadar ihtiyacın yoksa ayda yılda bir kullanacaksan HB al gitsin.. Kaplumbağa gibi evi sırtımızda taşımıyoruzki.. 

 

Sedan gözüme, HB'den daha güzel göründüğü için aldım ben; yani estetik yaklaşımı; pratiklik ya da kullanım meselesinden değil... Bu da tercih olabilir HB-Sedan ayrımında... Bagaj girişinin de küçük olduğuna katılıyorum ama bagaj hacmi fena değil...

D sınıfı alırsam ileride lift-back tercih ederim sanırım; yine gözüme güzel göründüğü için; tabi bir de Mondeo lift-back gerçekten çok güzel duruyor... D sınıfına girer mi bilemem ama Bmw 320 GT de aynı şekilde...

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Ahmet bey estetik kaygılara birşey demem zaten mümkün değil. O tümüyle zevk meselesi. coupe formunda olsa bende onu tercih ederdim mesela. Ama megane daki gibi çakma coupe değil bildiğin coupe.. 

Mertol Kip tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Evet tamda burada bahsettiğim üzere VW nin yeni nesil 1.6 TDI motorları ile ilgili daha öncede rastladığım ancak daha fazla detay içeren yeni bir haberle karşılaştım;

 

Wolfsburg / Amsterdam, 24 June 2013 - With the arrival of the new Golf TDI BlueMotion, Volkswagen is launching one of the most fuel-efficient cars of our time. This Golf is powered by a new direct-injection turbodiesel (TDI) with 81 kW / 110 PS. The four-cylinder engine consumes only 3.2 l/100 km; this value represents a 15 per cent improvement in fuel economy compared to the already extraordinarily fuel-efficient previous model. The CO2 emissions of the Golf TDI BlueMotion stand at 85 g/km, one of the best values worldwide for automobiles with combustion engines. Despite all the efficiency: the Golf TDI BlueMotion, which has a top speed of 200 km/h, is a true five-seat multi-talent that offers safe, comfortable and agile transportation to its passengers in their professional and private lives. Refuelling becomes a minor matter: given its 50-litre fuel tank and 3.2 l/100 km fuel consumption, the Golf TDI BlueMotion has a theoretical driving range of more than 1,500 kilometres.
 

 

New TDI engine. The 1,598 cm3 turbo direct injection engine (TDI) is a four-valve four-cylinder engine of the new EA 288 range. It produces a powerful 81 kW / 110 PS in the engine speed range from 3,200 to 4,000 rpm. The TDI equipped with common rail injection develops a maximum torque of 250 Nm starting at 1,500 rpm. Up to 3,000 rpm, this high value is always available. As a result, the Golf TDI BlueMotion can be driven more frequently than on average with very low torques and thus in a very fuel-efficient operating range.

Construction details such as reduced internal friction (among other things, through piston rings with low pre-tension and the use of low-friction bearings on the camshaft); the innovative thermal management system with shortened warm-up phase (e.g. separate cooling circulation loops for the cylinder head and the cylinder crankcase as well as a deactivatable water pump); exhaust gas recirculation (EGR), cylinder pressure sensor, two-stage oil pump and the water-cooled intercooler located in the intake lead to a further reduction of fuel consumption and emissions compared to the displaced engine. In terms of emissions control, Volkswagen also employs a NOx storage catalytic converter and a diesel particulate filter close to the engine.

 

 

Bu motorun Temmuz 2013 te Avrupa pazarına sunulacağı söylenen yeni Golf Bluemotion 'da kullanılacağından bahsediliyor... Bahsedilen yeni Golf Bluemotion 'da 6 ileri manuel şanzımanlı vites kutusu da yeniden optimize edilmiş... Sanırım en geç son çeyrekte Türkiye pazarına da girer ki, 110 Ps yeni nesil 1.6 TDI da standart olur gibi... Vw güç artışı konusunda biraz daha muhafazakar davranıp, daha ziyade verimlilik ve emisyon odaklı çalışıyor gibi gözüküyor...

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

110 Ps yeni nesil 1.6 TDI da standart olur gibi...
Yeni Golf ne kadar yeni ise bu motor da o kadar yeni aslında, yani eskinin evrimleşmiş şekli, daha verimli olduğu kesin, ama piyasayı etkileyecek ve eski motoru gözden düşürecek nitelikte değil. Yine de sınıfının az tüketim şampiyonu olma potansiyeli var.
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Evet tamda burada bahsettiğim üzere VW nin yeni nesil 1.6 TDI motorları ile ilgili daha öncede rastladığım ancak daha fazla detay içeren yeni bir haberle karşılaştım;

Bu motorun Temmuz 2013 te Avrupa pazarına sunulacağı söylenen yeni Golf Bluemotion 'da kullanılacağından bahsediliyor... Bahsedilen yeni Golf Bluemotion 'da 6 ileri manuel şanzımanlı vites kutusu da yeniden optimize edilmiş... Sanırım en geç son çeyrekte Türkiye pazarına da girer ki, 110 Ps yeni nesil 1.6 TDI da standart olur gibi... Vw güç artışı konusunda biraz daha muhafazakar davranıp, daha ziyade verimlilik ve emisyon odaklı çalışıyor gibi gözüküyor...

QQ ile 1.6 130 ps sürdükten sonra diğerleri ..... :) boşluğu doldurun...

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Yeni Golf ne kadar yeni ise bu motor da o kadar yeni aslında, yani eskinin evrimleşmiş şekli, daha verimli olduğu kesin, ama piyasayı etkileyecek ve eski motoru gözden düşürecek nitelikte değil. Yine de sınıfının az tüketim şampiyonu olma potansiyeli var.

 

 Motor bloğu değişerek hafiflemiş ve turbo üniteleri değiştirilmiş diye duydum ama bilemiyorum değişiklikler ne kadar radikal...

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.