H. Cenk Yanıtlama zamanı: Mayıs 23, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 23, 2013 Okuduklarıma inanamıyorum, yazanın sen olduğuna ise hiç ihtimal vermiyorum, Mr.Hyde I presume....! EBum olsaydı eksozdan ve eibachtan emin değilim ama kesin kutu içi filtre takardım. Bluefini iyi araştırır ona göre yaptırıp yaptırmama kararı verirdim. Bu tam bir şehir efsanesi, yıllardır her tür araçla en turladım defalarca, ne lastik rendelendi ne randıman düştü. Sorunu başka yerde arayın... Konu istanbul park ise Cem abi ne diyorsa onu kabul etmemiz lazım ama böyle bir laf da nereden çıktıysa var yani. Park acaip lastik yiyor diye. Bir tane medical car ile resmin vardı abı neydi araba C63 SW AMG mi neydi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mertcan Çelik Yanıtlama zamanı: Mayıs 23, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 23, 2013 Lastik, Fren, Motor veya Debriyajı en çok yiyen ilk etken sürücüdür, pist değil. Isınan her şeyin tepkileri doğal olarak değişir fazla ısınırsa fazla aşınır. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Mayıs 23, 2013 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 23, 2013 Konu istanbul park ise Cem abi ne diyorsa onu kabul etmemiz lazım ama böyle bir laf da nereden çıktıysa var yani. Park acaip lastik yiyor diye. Bir tane medical car ile resmin vardı abı neydi araba C63 SW AMG mi neydi Yaa, 500+ PS ama en etkileyici olan kısmı nasıl hızlanabildiği değil nasıl durabildiği idi benim için. Daha sonra M5 ile turladım, performans yakın ama erken fren yapma zorunluluğu inanılmaz vakit kaybettiriyor idi. Hey gidi günler hey... Lastik, Fren, Motor veya Debriyajı en çok yiyen ilk etken sürücüdür, pist değil. Isınan her şeyin tepkileri doğal olarak değişir fazla ısınırsa fazla aşınır. Aynen, sorun pistten kaynaklanmıyor, kullanım tarzından kaynaklanıyor. Herhangi bir uygun asfalt alanda 5 dakika 8 çiz bakalım ne oluyor lastikler. Pistte hakkı ile bir tur lastik ömründen ben diyeyim 250, siz deyin 500 km götürür, ama dediğim gibi kullanım tarzından... Ve bir de piste çıkarken lastikleri en az 40 psi yapmak lazım 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Mart 8, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 8, 2016 2016'ya büyük zam ve farklılıklar ile giriş yapıldı. Aferin size Ne kadar da mantıklı iş yaptınız! Ama kw belirtmeleri çok hoş olmuş acaba modifiyelileri buna dahil edebilecekler mi? Bu da ayrı konu. Onlar da doğru olsa bari 100 ps olarak geliyor misal Ford'lar bu da 100 hp - 150 hp arası demek Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ozan Kar Yanıtlama zamanı: Mart 8, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 8, 2016 eskiden de güce göre fiyat farkı var mıydı? Ne kadar saçma. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Serkan Karakoca Yanıtlama zamanı: Mart 8, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 8, 2016 bizim arabaların beygiri 1 lira Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Mart 8, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 8, 2016 2 dakika önce, Ozan Kar said: eskiden de güce göre fiyat farkı var mıydı? Ne kadar saçma. Yoktu, aşırı saçma oldu maalesef. Sen bari 100 ps ve altı için indirim yapsaydın üstü aynı kalsaydı maksat ticaret ise. Güç ile fiyat ne alaka. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Nisan 17, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 17, 2017 Fiyatlarda düzenlemeye gidilmiş Dediydik zaten saçma diye. Şimdi 100 lira veya 250 lira. Standart araçlar için 50'şer lira inmiş oldu. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap