Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Ecoboost Performans Parçaları


T.Mete

Önerilen Mesajlar

Evet  globalleşmeyle beraber yavaş yavaş piyasada gözükmeye başladık;

B6 Manuel Kısa vites 

http://www.mountunestore.com/Product/Billet-Quick-shift

Bununla ilgili bir indirim de yapılmış hatta 

%30 vites yolu uzunluğunu kısaltıyormuş.

Aynı zaman da merakla beklenen mp200 paketi de çıkmış ;intercooler filtre ve yazılım güncellemesiyle

beraber 200PS  (6000 rpm de) tork 320Nm  (2,500rpm de) alındığı söylenmiş.

http://www.mountune.com/index.php/services/performance-upgrades/focus/focus-1-6-ecoboost

Sonuncusu da hava filtresi olsun.

http://pumaspeed.co.uk/product-KN-X-Stream-Air-Filter-and-adaptor-Ring---Mk3-Focus-ST_15609.jsp

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Paylaşım için teşekkürler.

Mountune İngiltere'de oldukça aktif ve ciddi çalışan bir kuruluş.

Şöyle bir göz attım yeniden, dikkatimi çekenler:

  1. Vites yolu kısaltıcısı denemeye değer, fiaytı da makul. Var olan viteste yol rahatsız edici olmasa da uzun...
  2. Remap ile 150 ve 182 PS versiyonlar arasında fark gözetmeden aynı performans değerlerine ulaşıyorlar. Özellikle düşük devirlerde belirgin olan tork ve güç artışı en azından kağıt üstünde etkileyici.
  3. Bunda farklı bir hava filtresi kutusu kullanmalarının ve kapasitesi yüksek turbo soğutucusu eklenmesinin de rolü vardır.
  4. Ancak kuşku ve endişe yaratan bir durum var, Ford'un Getrag ile birlikte ürettiği ve Volvo'da da kullanılan B6 şanzıman (Getrag'da MTT280 kodu ile geçer) sadece 280 Nm maksimum torka göre tasarlanmış: http://www.getrag.de/en/245
  5. Haliyle 300'leri aşan tork ile modifiye araçta motor ömründen önce şanzıman dayanıklılığından endişe duymak lazım. Kuşkusuz sürekli tam yük gidilmeyeceğinden anlık zorlanmalar olacaktır, ama yine de şanzımanı dağıtmak mümkün uzun vadede, satarken modifiye idi diye sunmamak lazım.  :kıhkıh:
  6. Mountune ilginç bir şekilde en azından İngiltere'de araç garanti kapsamı dışında kalmaz diye belirtmiş ve bu alanda tek olduğunu iddia etmiş.
  7. Elde edilen performansa göre yurt dışı için talep edilen yaklaşık 1000 Pound da fena bir bedel değil.
  8. Sorun: Türkiye'de distribütörleri yok!
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

benim devamlı şikayet ettiğim alt devirlerdeki ölülük tamemen kaybolmuş canavar olmuş ....

Alt devirlerdeki ölülük tork düşüklüğünden değil gaz tepkimesindeki maksatlı yavaşlıktan.

Artı tabii ilk iki vitesteki tork sınırlamasını da unutmamak lazım.

Remapin bunları kaldırıp kaldırmadığını denemeden söylemek mümkün değil bence 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Ford'un Getrag ile birlikte ürettiği ve Volvo'da da kullanılan B6 şanzıman (Getrag'da MTT280 kodu ile geçer) sadece 280 Nm maksimum torka göre tasarlanmış: GETRAG Corporate Group - 6MTT280 TRANSMISSION

http://www.getrag.com/iaa/fileadmin/content/pdf/data/6MTT280.pdf

Bu da kendi sitesinden; aynı şeyden bahsediyorsak 320 nm torque.

 

http://www.getrag.com/media/0000001558.pdf

 

Yine firmanın bu belgesini incelediğmiz de  compact hafif ticari araçlardaki torque hizalaması 320 nm de.

 

Firma 2 farklı rakam  telaffuz ediyor bana kalırsa .

 

Bu arada mini cooper sd 2.0d 143 bhp 305nm torque ; aynı şanzımanı kullanan araçlardan .Bence sıkıntı olmaz Cem

hocam.

T.Mete tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.