Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Dinamik Tork Kontolünü Merak Edenler


saner can

Önerilen Mesajlar

Önden kaymaları engellemek için yani :) Kavşaklarda falan 2. vites gaza hafif yüklenince kayma oluyor demek ki bu özellik olsa kaymıcak :)

Hafif yüklenme mi bilmem ama yine de kafadan açıyor. Döner kavşak boş olunca ikinci vites gaza asılınca kafadan açıyor. Sistem bir yere kadar yani. Aslında boş temiz bir alanda biraz bunları çalışıp arabanın ne yapıp yapamadığına bakmak lazım.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Peki abi o zaman :)

şöyle bişey yapsak bu özelliğe sahip focus sahiplerinden biri güvenli bir ortamda güzel bir videoyla bize gösterse iyi olabilirdi aslında :)

Bunun videosu zor çekilir kullanmadan desteği hissetmek zor, nasıl gösterilir bilemedim.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bunun videosu zor çekilir kullanmadan desteği hissetmek zor, nasıl gösterilir bilemedim.

Islak zemin geniş yol biraz sert viraj, bence, 2 viteste 2000 devir sonrası, hızlanma, direksiyon sabit açıda tutulup başlanan noktayla biten nokta arasında dtk ne kadar fark ettirmiş ölçülebilir gibi geldi bana hala tam çözemedim önce dtk devreye giriyor sonra 2 teker birden pati çekerse asr mi devreye giriyor?

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

TVC (dinamik tork kontrolü) zaten sürekli devrede diye biliyorum.

Kontrol amaçlı sürekli devrede ama hızlı bir virajda yada deneme yaparken çalıştığını tam hissetmedim. Yani sürüşe katkısı vardır fakat takır tukur çalıştığı belli olmuyor. Yada direksiyonda tam bir şey hissedemedim. Rahat bir yerde bir kaç deneme yapmak lazım.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bende sistemin sürekli devrede olduğunu biliyorum ama viraja da haddinden fazla hızlı girilirse tvc falan hikaye, araba kafayı kopartıp gidiyor. Benim bir kaç denemem olmuştu, virajın içinde (tabi uygun hızda) gazı döşemeye yasladığınızda araba kendisini virajın içine doğru çekiyor. İçte kalan ve yükü azalan lastiğe fren yaparak torku doğru şekilde virajın dışında kalan ve tutunması daha fazla olan tekerleğe iletiyor diye biliyorum ben.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.