saner can Oluşturma zamanı: Ekim 7, 2012 Raporla Share Oluşturma zamanı: Ekim 7, 2012 Dinamik tork kontrolünün video ile çok güzel anlatımı. http://youtu.be/lHdTW5MZno8 8 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
O. Fatih Yurter Yanıtlama zamanı: Ekim 7, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 7, 2012 Önden kaymaları engellemek için yani Kavşaklarda falan 2. vites gaza hafif yüklenince kayma oluyor demek ki bu özellik olsa kaymıcak Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Engin Uzunoğlu Yanıtlama zamanı: Ekim 7, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 7, 2012 Önden kaymaları engellemek için yani Kavşaklarda falan 2. vites gaza hafif yüklenince kayma oluyor demek ki bu özellik olsa kaymıcak Hafif yüklenme mi bilmem ama yine de kafadan açıyor. Döner kavşak boş olunca ikinci vites gaza asılınca kafadan açıyor. Sistem bir yere kadar yani. Aslında boş temiz bir alanda biraz bunları çalışıp arabanın ne yapıp yapamadığına bakmak lazım. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Ekim 7, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 7, 2012 Ben yaptım bunların testini, açıp kapatıp Arada çok çok fark var. Videosu da var Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
saner can Yanıtlama zamanı: Ekim 7, 2012 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 7, 2012 Sistem ralli şampiyonu Serdar Bostancının çok hoşuna gitmiş gibi görünüyor. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
saner can Yanıtlama zamanı: Ekim 7, 2012 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 7, 2012 Ben yaptım bunların testini, açıp kapatıp Arada çok çok fark var. Videosu da var videosunu bekliyoruz... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Ekim 7, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 7, 2012 Ben yayınlamıyorum onları. Trafik kurallarına aykırı 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Onur Sezgin Yanıtlama zamanı: Ekim 7, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 7, 2012 Ben yayınlamıyorum onları. Trafik kurallarına aykırı istanbul buluşmasındaki videoyu mu diyorsun? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Ekim 7, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 7, 2012 istanbul buluşmasındaki videoyu mu diyorsun? onlar zaten var sitede, sistemle alakası yok ama Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Engin Uzunoğlu Yanıtlama zamanı: Ekim 7, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 7, 2012 Peki abi o zaman şöyle bişey yapsak bu özelliğe sahip focus sahiplerinden biri güvenli bir ortamda güzel bir videoyla bize gösterse iyi olabilirdi aslında Bunun videosu zor çekilir kullanmadan desteği hissetmek zor, nasıl gösterilir bilemedim. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mertcan Çelik Yanıtlama zamanı: Ekim 7, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 7, 2012 Bunun videosu zor çekilir kullanmadan desteği hissetmek zor, nasıl gösterilir bilemedim. Islak zemin geniş yol biraz sert viraj, bence, 2 viteste 2000 devir sonrası, hızlanma, direksiyon sabit açıda tutulup başlanan noktayla biten nokta arasında dtk ne kadar fark ettirmiş ölçülebilir gibi geldi bana hala tam çözemedim önce dtk devreye giriyor sonra 2 teker birden pati çekerse asr mi devreye giriyor? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
saner can Yanıtlama zamanı: Ekim 7, 2012 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 7, 2012 TVC (dinamik tork kontrolü) zaten sürekli devrede diye biliyorum. 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Engin Uzunoğlu Yanıtlama zamanı: Ekim 7, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 7, 2012 TVC (dinamik tork kontrolü) zaten sürekli devrede diye biliyorum. Kontrol amaçlı sürekli devrede ama hızlı bir virajda yada deneme yaparken çalıştığını tam hissetmedim. Yani sürüşe katkısı vardır fakat takır tukur çalıştığı belli olmuyor. Yada direksiyonda tam bir şey hissedemedim. Rahat bir yerde bir kaç deneme yapmak lazım. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ümit Vaysaloğlu Yanıtlama zamanı: Ekim 7, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 7, 2012 Bende sistemin sürekli devrede olduğunu biliyorum ama viraja da haddinden fazla hızlı girilirse tvc falan hikaye, araba kafayı kopartıp gidiyor. Benim bir kaç denemem olmuştu, virajın içinde (tabi uygun hızda) gazı döşemeye yasladığınızda araba kendisini virajın içine doğru çekiyor. İçte kalan ve yükü azalan lastiğe fren yaparak torku doğru şekilde virajın dışında kalan ve tutunması daha fazla olan tekerleğe iletiyor diye biliyorum ben. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Ekim 7, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 7, 2012 Yokuş aşağı viraj alın ve frene basmadan dönün, anlarsınız çalıştığını çok rahat hissediliyor. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap