Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

  • 0

Focus Kalkis Problemi


ilker baysal

Soru

Oncelikle selamlar araniza yeni katildim daha dogrusu 2007 modelmodel trend cvt sanzimanli dizel focus aldim.arabam 70000 km de herhangi bir sorunu yok ama kalkista 3 -5 saniye gaza basmama ragmen zor hareket ediyor ve simsiyah duman atiyor.fakat kalktiktan sonra cekisinde hicbir problem yok cekisi cok guzel sizce problemi nedir,simdiden tesekkur ederim.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Önerilen Mesajlar

  • 0

Tesekkur ettim,turbo yeni degismis (600km once ) garanti kapsamina sokmaya caliscaz dedi ama yag ve yag filtresi falan filan 250 civari ucret cikicakmis

Geçmiş olsun....

Kötü haber turbonun bozulması

İyi haber garantinin olması

Bu arada nasıl turbo takmışlarsa (ürün mü, montaj mı hatalıysa) 600 km dayanmış...!?

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Valla abicim birsey demediler zaten bole zorla is yapiyolar iste nerde degismis faturasi nerde gibi baya bir oyaladilar .ekranda gozukmuyor dediler sonra tamam bulduk burdaymis dendi.motordan kaynaklanmis olabilir yani motor turboyu bozmus olabilir raporlari hazirlayalim bakalim ona gore haberleselim falan filan bir suru konusmalar gecti.aslinda benden yag degisimi parasini bile istememeleri lazim cunku ben yagi degistirmicektim belkide ,turbo arizasindan arabaya ne zarar vermisse yada ne degismesi gerekiyosa karsilamak zorunda.neyse tamam dedim artik ama ole bir konusuyolarki garantiyi kendileri guzellik yapiyomuslar gibi davraniyolar 250 de koparalim gibisinden.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Aslına bakarsanız bence otosana şikayet ederseniz cebinizden hiç para çıkmayabilir, çünkü sizin suçunuz yok 600 kmde bozulan turbo kesin çıkmadır. Buna benzer bir durumda arkadaşımın vw aracının dsg şanzımanı arızalandı 3000 lira civarında hasarı garantiden yapmışlar ama saçma sapan bir iki parça söyleyip bunlar için 1000 lira ödeme yapmanız lazım demişler, arkadaşım geri adım atmayınca ve tehdit edince yaptılar ücretsiz.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Bugun arabamin oldugunu teslim alabilecegimi soylediler fakat 800 gibi bir masraf ciktigini belirtiler.turbonun garantiden degistigini fakat yag,yag filtresi ve birkac hortumun ucretiden benden alacaklarini soylediler ne yapmaliyim .

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Bugun arabamin oldugunu teslim alabilecegimi soylediler fakat 800 gibi bir masraf ciktigini belirtiler.turbonun garantiden degistigini fakat yag,yag filtresi ve birkac hortumun ucretiden benden alacaklarini soylediler ne yapmaliyim .

Amaç turbo değiştirmek değilki, bağcıyı dövmek..yağ, yağ filitresi ve hortumların altın kaplama bir yeri vardır muhakkak...800tl :blink: pehhhhh...Sonuçta turboya bağlı işçiilik hatasından yapılıyor bu işlemler, arabanızı almayın ne kadar müdür varsa hepsiyle görüşün bence.

Ramazan D. tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Parça listesini isteyin .Parça garantisi var ama turbo değişiminde ford tsb ye göre aşağıdaki parçalrın da değişmesi gerek;

yağ borusu - 1.6L Duratorq-TDCi (DV) diesel (110 PS) 1 479 839 1

yağ dönüş hortumu - 1.6L Duratorq-TDCi (DV) diesel (110 PS) 1 479 838 1

turbo geri dönüş hortumu banjo civatasıyla birlikte 1 590 756 2

Yağ filtresi 1 359 941 2

Yağ filtre süzgeci 1 145 944 1

Yağ karteli 1 342 630 1

yağ pompası keçesi 1 355 031 1

Yağ Pompası (gerekliyse) 1 487 860 1

Bunların haricinde engine flush yapmışlardır umarım.

Bunların civataları vsairesi de vardır.Sizinkin de yağ pompası değişmemiştir muhtemelen.Değişseydi daha fazla çıkardı fatura.

Üzülerek söylüyorum ki dv6 larda turbo arızası sık rastalanan bir arıza buna c4 ve peugoetlardaki psalar da dahil.Ayrıntı isteyene ayrıntı verebilirim.

Özetle;

Yağ değişimlerini uzatmayın max 10 binde bir yaptırın 15 i beklemeyin.Altına basarak söylüyorum arada motor kapağını kaldırıp enjektör diplerinde yağ kaçağı var mı diye kontrol edin.

Yeni 115hp 8v tdcilarda turbo intercooler değişti.

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

hocam bende bişey soracaktım , herkese selamlar sevgiler.. bende yeni 115 ps focus 3 aldım 1 .ci viteste hiç gitmiyor araba.. acaba 1. ci viteste turbo devereye girmiyormu?? çünkü 4000 devire kadar geldim yine çok hantal?? tşkler..

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

hocam bende bişey soracaktım , herkese selamlar sevgiler.. bende yeni 115 ps focus 3 aldım 1 .ci viteste hiç gitmiyor araba.. acaba 1. ci viteste turbo devereye girmiyormu?? çünkü 4000 devire kadar geldim yine çok hantal?? tşkler..

Konu ile alakası yok fakat cevap verelim.

TURBO HER ZAMAN AKTİFTİR

1. vites tdci'da sadece kalkış görevine sahip boşuna aracı bağırtmayın.2. vites'e geçin hemen.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

1. vites tdci'da sadece kalkış görevine sahip boşuna aracı bağırtmayın.2. vites'e geçin hemen.

109luklar içinde böyle mi?

Şöyle söyliyim bende öyle biliyorum ama virajlı dağ yollarında çok yavaşlayınca (devir ve hıza bakmadım) 1. vitese almadan yürümüyor CMAX, annem bile arkadan 1e al oğlum dedi :D

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.