Sabri Özer Yanıtlama zamanı: Eylül 14, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 14, 2012 Arkadaşlar bu konfor arttırıcı performans sağlayıcı bir özelliktir. Premium ve saha üst sınıf araçlarda zaten mevcut olan bu özellik vites değiştirme esnasında bir üst vitese geçerken araç sizin için bir üst vitesin devrini tahmin ederek o devirde vites atmanızı bekliyor.Bu bekleme yaklaşık 2 sn atmazsanız devri bırakıyor.Buda bir üst vitese geçtiğinizde sarsıntısız bir şekilde yeni vitesten devam etmenizi sağlıyor.Özellikle düşük viteslerde gazdan ayağınızı çektiğinizde devir rölantide olursa bir sonraki vitese geçerken aracınızda saniyelik olarak öne yığılma ve sarsıntı yapar(özellikle yüksek torklu araçlarda).Sizin sorununuza gelince siz 1. viteste gaza basıyorsunuz biranda debriyaja basınca aracınız 2 ye atacaksınız zannedip 2 ci vites devrinde sizi bekliyor atmayınca da kesiyor.İsterseniz deneyin1. viteste gaza basın vites atmak için debriyaja basın vites atmadan 1 sn bekleyin 2 ci vites devrinde sizi beklediğini görün ve vitese atın aracınız bu beklediği devirden devam edecek sonra aynısını 2 den 3 e atarken yapın burada da 3 vites devrinde beklediğini göreceksiniz Bu olay hızlanmalarda her viteste geçerlidir.Vites küçültürken yapmaz Çünkü frene basıyor yada yavaşlıyor olacaksınız.Kısacası bu ayrıcalıklı bir özellik aracınızın keyfine bakın Abi onu biliyoruz benim başıma gelen ve arkadaşın birde ileri gittin geriye takıcan debriyaj ve sonra boşa aldın araba 2500 devire kadar çıkıyor vites boştayken sanki gaz vermişim gibi vitesler arası deviri sabit tutma olayını biliyorum zaten Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
T.Mete Yanıtlama zamanı: Eylül 15, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 15, 2012 Turbo borusu hikayesi makyajlida deisti.Diğer dediğinize kismen katiliyorum focus makyajli kasada yukte rolantide titreme vardi alternatör daha yuksek amperli olanka değistiginde sorun ortadan kalkiyordu ama bu bahsedilenlerin yazilimsal olduğunu düşünüyorum. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
T.Mete Yanıtlama zamanı: Eylül 15, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 15, 2012 (düzenlendi) Aynı motor derken ana parçalar aynı. Çevre birimler ve yazılım her markanın kendi arge ve bilgi birikimine göre değişiyor. Mesela eski Focus 2 aracımda enjektör diplerindeki contalardan lazım olmuştu. Pejodan almıştık. Bu örnekler ışığında Ford ar-ge ve test mühendislerin çok çalışması gerek çokkk. Bir ihtimalde adamlarda 2.0 ve 2.5 litre makina standart. Hor görerek 1.6 TDCI makinayı önemsemeyip sallamasyon yapıyorlarda olabilir. Evet,1.6 dizeller psa,cok az farkliliklar var arada. Eylül 15, 2012 T.Mete tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
F.Alkaya Yanıtlama zamanı: Ekim 3, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 3, 2012 Evet,1.6 dizeller psa,cok az farkliliklar var arada. Nacizane olarak sormak isterim. Yazılım derken; versiyon değişikliğimi yapılıyor ( versiyon 1.1.1.1 vb. gibi den 1.1.1.2 mi oluyor) yoksa, formatlanıp aynı yazılım tekrarmı atılıyor. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
T.Mete Yanıtlama zamanı: Ekim 3, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 3, 2012 Nacizane olarak sormak isterim. Yazılım derken; versiyon değişikliğimi yapılıyor ( versiyon 1.1.1.1 vb. gibi den 1.1.1.2 mi oluyor) yoksa, formatlanıp aynı yazılım tekrarmı atılıyor. Ids i takıyor üstüne yeni versiyon uyarısı verirse yükle diyor cihaz yüklüyor üstüne. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Ekim 3, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 3, 2012 Abi onu biliyoruz benim başıma gelen ve arkadaşın birde ileri gittin geriye takıcan debriyaj ve sonra boşa aldın araba 2500 devire kadar çıkıyor vites boştayken sanki gaz vermişim gibi vitesler arası deviri sabit tutma olayını biliyorum zaten Bu normal bir durum değil, rölanti sensörü ve gaz kelebek sistemi arasındaki mekanik (kurum, takılma vb.) veya elektronik (yetersiz şase, yanlış sinyal gönderme) bir iletişimsizlikten kaynaklandığını düşünüyorum. Servise müracaat edin derim... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Sabri Özer Yanıtlama zamanı: Ekim 3, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 3, 2012 Bu normal bir durum değil, rölanti sensörü ve gaz kelebek sistemi arasındaki mekanik (kurum, takılma vb.) veya elektronik (yetersiz şase, yanlış sinyal gönderme) bir iletişimsizlikten kaynaklandığını düşünüyorum. Servise müracaat edin derim... Cem abi daha bu sabah bunu dusundum biliyomusun ve cozdum olayi Simdi ben 1. viteste 3.000 devire gelip debriyaja basiyorum ya atiyorum durmak icin veya park etmek icin arac 2ye aticam zannedip devri sabit tutuyor ve dursamda 1-2 saniye viiiin yapiyor Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Ekim 3, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 3, 2012 Cem abi daha bu sabah bunu dusundum biliyomusun ve cozdum olayi Simdi ben 1. viteste 3.000 devire gelip debriyaja basiyorum ya atiyorum durmak icin veya park etmek icin arac 2ye aticam zannedip devri sabit tutuyor ve dursamda 1-2 saniye viiiin yapiyor İyi de benimki çok mu akılsız ki aynı şeyi yapmıyor? Ben hala sorun olduğunu düşünüyorum... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
taner eviş Yanıtlama zamanı: Nisan 23, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 23, 2013 arkadaşlar bende hepiniz gibi aynı konudan muzdaribim daha önceki aracım ticari kasa yanlız daha seri bir arac olan vw caddy di şu an style 1.6 tdcı kullanıyorum ve ilk viteste baya hantallaşıyor araba.hatta bi abimizin dediği gibi bende kalkarken birkaç kez stop ettirdim arabayı. ama ikinci vites ve sonrasında caddyde yaşadığım koltuğa yaslandırma mevzusunu buu aracımda da yaşayabiliyorum. ışıktan kalkarken aracın hantal olması hiç hoşuma gitmeyen bişey ama snonraki performansla öndeki aracı geçmek iyi gibi görünse de kalkış benim için çok önemli Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mertcan Çelik Yanıtlama zamanı: Nisan 23, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 23, 2013 Debriyajdan ayağınızı biraz daha geç çekmenizin belki faydası olabilir. Pati ile kalkılabiliyor da ekonomi odaklı araçlarda 3. vitese "sprint" vitesi denmesinin sebebi ilk 2 vitesin genelde güçsüz olması veya bırakılması. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Guest Egemen Toksoy Yanıtlama zamanı: Nisan 24, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 24, 2013 Debriyajdan ayağınızı biraz daha geç çekmenizin belki faydası olabilir. Pati ile kalkılabiliyor da ekonomi odaklı araçlarda 3. vitese "sprint" vitesi denmesinin sebebi ilk 2 vitesin genelde güçsüz olması veya bırakılması. aynen.... 1. ve 2. vitesim leşşşş tdci lar bile geçiyor Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Tolga Ata Yanıtlama zamanı: Eylül 9, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 9, 2013 Arkadaşlar dün Etis e girdim yazılım güncellemesi olduğu yazıyor herkesin merakla beklediği yazılımlar olabilirmi bilmiyorum gerçi herhangi bir ford servisi alamadı ama bir ara gideceğim ben sik sik bakıyordum son bir hafta içinde çıkmış bu yazilim Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Eylül 9, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 9, 2013 Arkadaşlar dün Etis e girdim yazılım güncellemesi olduğu yazıyor herkesin merakla beklediği yazılımlar olabilirmi bilmiyorum gerçi herhangi bir ford servisi alamadı ama bir ara gideceğim ben sik sik bakıyordum son bir hafta içinde çıkmış bu yazilim Konuları birleştirdim hocam dağılmasın milletin kafası yazılım deyince karışıyor zaten Acil birşey değilse bunlar için servis aramaz. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap