Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Focus 3 Tdci Yazılım Yüklettim. & 1.0 Eb Titanium Hk


Yılmaz Tunç

Önerilen Mesajlar

Tespitiniz aynen doğru benimde yazılımdan sonra aracımda biraz çekiş ve hızlanma düşüşü hissettim sizin dizginlenme dediğiniz olay ama bunun yanında yakıtta gözle görülür bir düşme oldu o yüzden şimdilik ses cıkartmadım

Tolga ben aracımı 11 temmuzda teslim aldım; şuanda kullandığım yazılımın sizlerin yaptırdığınız bu update ile gelen yazılım olduğunu düşünüyorum.

Dün bir video çektim; 1. vites araç 900 devirde sabit gaza basmadan gidiyor. hatta bu sabah menderes yolunda konvoyda bu işlemi 2. ve 3. viteste de denedim itiraz etmeden devam ediyor araç.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Tolga ben aracımı 11 temmuzda teslim aldım; şuanda kullandığım yazılımın sizlerin yaptırdığınız bu update ile gelen yazılım olduğunu düşünüyorum.

Dün bir video çektim; 1. vites araç 900 devirde sabit gaza basmadan gidiyor. hatta bu sabah menderes yolunda konvoyda bu işlemi 2. ve 3. viteste de denedim itiraz etmeden devam ediyor araç.

Ferhat'ın ben böyle yaktıramıyorum demeside ondan olabilir.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

1. Vitesle kalktığım an hemen 2'ye atıyorum ben.. (115 tdci)

bende öyle yapıyorum hatta yapmak istıyorum,ama 1.viteste sadece kalkış yapmak ve vitesi 2ye atmak 2.vites devrini yakalamaya yetmıyor,motor 1le kalkıp hemen 2 ye attıgımda bi 3-5 sn deviri yükseltip yakalamaya çalısyor hatta o durumda anlık yakıt tüketımı 30-40 lt ye cıkıyor,motor zorlandıgından... o yüzden 1 vitesle direkt klakıp 2 ye almajk cok kullanıslı gözukmuyor,illak, hızını artırman gerekıyor

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

bende öyle yapıyorum hatta yapmak istıyorum,ama 1.viteste sadece kalkış yapmak ve vitesi 2ye atmak 2.vites devrini yakalamaya yetmıyor,motor 1le kalkıp hemen 2 ye attıgımda bi 3-5 sn deviri yükseltip yakalamaya çalısyor hatta o durumda anlık yakıt tüketımı 30-40 lt ye cıkıyor,motor zorlandıgından... o yüzden 1 vitesle direkt klakıp 2 ye almajk cok kullanıslı gözukmuyor,illak, hızını artırman gerekıyor

Anlık tüketime felan bakmayın canım sizde, 2-3 sn'de yavaş gitsin bişey olmaz motora..

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Anlık tüketime felan bakmayın canım sizde, 2-3 sn'de yavaş gitsin bişey olmaz motora..

anlık tüketimi olayın bir kanıtı oldugunu için söyledım,sizin dediğiniz gibi yaptıgımda motorun devrini alamadıgını sesinden ve titreşiminden hissedebılıorum,2.vites devrine geldıgınde arac rahatlıyor sesi degısıyor ve istersen fırlamaya da baslıyor,bi 3-5 sn tutuk kalıyor,,,1 viteste bi süre bekleyıp 2 ye almak dersek;sakın bi kullanım varsa uzun bir süre 1 de gitmek zorundasın,ki bu durumda yakıt tuketımı 25 ltlerde gezıyor,,sakin bi kullanım yerıne sert bi kullanım varsa belkı daha cabuk 2.vites devrine gelıyor arac fakat yakıt tüketımı 35lt lere cıkmakla beraber ayagı gazdan cektıgınde ve/veya 2.vites atma işlemı sonrası debriyajdan ayagımızı cektıgımızde silkeleme yapıyor...bu aracın 1ve 2.viteste debriyaj gaz ayarı yapıp arabayı hiç sallamadan güzel bi şekılde sürmek oldukca zor,,aşırı hassas yapılmış robot kullanacakmıs misali

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

anlık tüketimi olayın bir kanıtı oldugunu için söyledım,sizin dediğiniz gibi yaptıgımda motorun devrini alamadıgını sesinden ve titreşiminden hissedebılıorum,2.vites devrine geldıgınde arac rahatlıyor sesi degısıyor ve istersen fırlamaya da baslıyor,bi 3-5 sn tutuk kalıyor,,,1 viteste bi süre bekleyıp 2 ye almak dersek;sakın bi kullanım varsa uzun bir süre 1 de gitmek zorundasın,ki bu durumda yakıt tuketımı 25 ltlerde gezıyor,,sakin bi kullanım yerıne sert bi kullanım varsa belkı daha cabuk 2.vites devrine gelıyor arac fakat yakıt tüketımı 35lt lere cıkmakla beraber ayagı gazdan cektıgınde ve/veya 2.vites atma işlemı sonrası debriyajdan ayagımızı cektıgımızde silkeleme yapıyor...bu aracın 1ve 2.viteste debriyaj gaz ayarı yapıp arabayı hiç sallamadan güzel bi şekılde sürmek oldukca zor,,aşırı hassas yapılmış robot kullanacakmıs misali,,ayrıca yawas gitsin bi şey olmaz motora demişssiniz ama asıl istenmeyen durumdur o 3-5 sn yavas gittiği zaman,,çünkü arac o 3-5 sn de devirsiz kullanılyor ve motor zorlanarak devrini yakalamaya calısyor,,eger bunu önemsemeyeceksek manuel arac kullanmak yanlış olur,otomatık vıtes arac kullanmak daha dogrudur,,manuel de bildiğim önemlı olan devri daima tutturabılmektir

Özcan B. tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Diğer konuda da yazdım birinci vitesi sadece tekerlekleri döndürmek için kullanırım; her aracımda da böyle kullandım.

dediğim gibi aydın bey,dediğinizi 2.vitese gecişin ilk 3-5 snde düşük devirde gitmek dısında mümkünatı yok gibi,,, illa ki 3-5 sn düşük devirde motoru bogarak 2 viteste gitmek gerekıyor arac sonra acılıyor.. ben de aracı bu sekılde bogmaktan devırsız kullanmaktan hoslanmıyorum,dogru olduguna da inanmıyorum

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

dediğim gibi aydın bey,dediğinizi 2.vitese gecişin ilk 3-5 snde düşük devirde gitmek dısında mümkünatı yok gibi,,, illa ki 3-5 sn düşük devirde motoru bogarak 2 viteste gitmek gerekıyor arac sonra acılıyor.. ben de aracı bu sekılde bogmaktan devırsız kullanmaktan hoslanmıyorum,dogru olduguna da inanmıyorum

Özcan (Bu arada rica ediyorum fotoğraf eklermisin profiline)

Benim kullanım sitilim biraz daha babadan kalma gibi; araba kullanmayı öğrendiğimden beri her arabada 1. vitesi sadece tekerleri döndürmek için kullandım.

F2 de güç patlaması biraz daha yüksek devirde olduğu için; 1500-200 e doğru biraz sıkıntısı oluyordu ancak 115 lik F3 te bu süre o kadar az ki kesinlikle tölere edilebilir bir gecikme; benim kullanımıma göre de araca devir 2. ve 3. devirde gösterilir.

Yani ben 2 ye attıktan sonra aracı 3.000 devir görmeden 3 e geçmem pek; yani hızlanma vitesim 2. vitestir 1 değil.Yine 3 te de 3.000 civarı vites atarım hep.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Özcan (Bu arada rica ediyorum fotoğraf eklermisin profiline)

Benim kullanım sitilim biraz daha babadan kalma gibi; araba kullanmayı öğrendiğimden beri her arabada 1. vitesi sadece tekerleri döndürmek için kullandım.

F2 de güç patlaması biraz daha yüksek devirde olduğu için; 1500-200 e doğru biraz sıkıntısı oluyordu ancak 115 lik F3 te bu süre o kadar az ki kesinlikle tölere edilebilir bir gecikme; benim kullanımıma göre de araca devir 2. ve 3. devirde gösterilir.

Yani ben 2 ye attıktan sonra aracı 3.000 devir görmeden 3 e geçmem pek; yani hızlanma vitesim 2. vitestir 1 değil.Yine 3 te de 3.000 civarı vites atarım hep.

tmm yaptıgınızda sorun yok zaten olması gereken o bence de...bende 1.vitesi kalkıs olarak kullanırım ama focusda o biraz daha zor bi süre devri almak için gitmek gerekıyor,,sıkıntı bu bence Özcan B. tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

tmm yaptıgınızda sorun yok zaten olması gereken o bence de...bende asla 1.vitesi kalkıs olarak kullanırım ama focusda o biraz daha zor bi süre devri almak için gitmek gerekıyor,,sıkıntı bu bence

Önceki aracını bilmiyorum; F2 de bu süre daha uzundu o yüzden F3 te ben çok rahatım şuanda.

(Foto? )

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.