ferhat tezcan Yanıtlama zamanı: Nisan 30, 2012 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 30, 2012 Bu arada bazı arkadaşlar bu konuyu eleştirmişler 190 ile giderken hızı 110 120 civarı gibi hissetmek lafın gelişi arkadaşlar yani şunu demek istiyorum oldukça az ama hadi onları kırmayalım 190 la giderken 140 la gidiyor gibi diyelim ama 140 tan bir aşağıya olmaz ona göre:) Focus 3 için özetlemek gerekirse şu cümle herşeyi açıklar. Focus 2 nin tüm güzelliklerini almış bununla beraber focus 2 nin tüm hatalarını gidermiş araç =Focus 3 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ümit Vaysaloğlu Yanıtlama zamanı: Nisan 30, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 30, 2012 Sticker'dan önce araban keyif vermezken, stciker'dan sonra keyif veriyordur...Doğru Ben öncesi içinde aracımdan keyif almıyorum demedim hiçbir zaman, bazı olumsuz yanlarının olduğu doğru, tabi 67,500 TL verince insanın beklentisi de verdiği para ile orantılı oluyor, ama anlıyorsun ki o verdiğin para arabanın gerçek değeri değil, sadece Türkiye'de durum bu. Hani 67,500 TL verip şunları da alabilirdin diyenler var ya, bu örneklerin için Audi a6 bile var ister istemez ilk başta o tür bir beklenti içerisine giriyorsun. Ancak senin aldığın araba (özür dileyerek söylüyorum) kıçı kırık C segmenti bir araç. Beklentileri bu seviyeye indirdiğimde bundan daha iyisine rastlamadım şimdiye kadar. Ancak Alfa Romeo Gulietta (hiçbir fikrim yo, sadece Tevfik abiden hatırlıyorum ve sıradan bir marka değil diye düşünüyorum.) Focus'tan genel olarak daha iyi olabilir, ancak keyif konusunda (özellikle sürüş keyfi) Focus bu segmentte tek diyebilirim. Bu arada sticker ı öyle bir yere yapıştırmışım ki, geri görüşü hiçbir şekilde olumsuz etkilemiyor, dikiz aynasından bakıldığında görünmüyor bile, arka camın üst kısmına yapıştırmıştım. Bu yeri yeni yapıştırıcak olan arkadaşlara tavsiye ederim. Ve sticker fosforlu değil. :D Ne alakaysa Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Nisan 30, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 30, 2012 Ben öncesi içinde aracımdan keyif almıyorum demedim hiçbir zaman, bazı olumsuz yanlarının olduğu doğru, tabi 67,500 TL verince insanın beklentisi de verdiği para ile orantılı oluyor, ama anlıyorsun ki o verdiğin para arabanın gerçek değeri değil, sadece Türkiye'de durum bu. Hani 67,500 TL verip şunları da alabilirdin diyenler var ya, bu örneklerin için Audi a6 bile var ister istemez ilk başta o tür bir beklenti içerisine giriyorsun. Ancak senin aldığın araba (özür dileyerek söylüyorum) kıçı kırık C segmenti bir araç. Beklentileri bu seviyeye indirdiğimde bundan daha iyisine rastlamadım şimdiye kadar. Ancak Alfa Romeo Gulietta (hiçbir fikrim yo, sadece Tevfik abiden hatırlıyorum ve sıradan bir marka değil diye düşünüyorum.) Focus'tan genel olarak daha iyi olabilir, ancak keyif konusunda (özellikle sürüş keyfi) Focus bu segmentte tek diyebilirim. Bu arada sticker ı öyle bir yere yapıştırmışım ki, geri görüşü hiçbir şekilde olumsuz etkilemiyor, dikiz aynasından bakıldığında görünmüyor bile, arka camın üst kısmına yapıştırmıştım. Bu yeri yeni yapıştırıcak olan arkadaşlara tavsiye ederim. Ve sticker fosforlu değil. :D Ne alakaysa Aynı sürüş keyfini 40 bin TL'lik focus'dan da alabidiğini unutma..Fark sadece oyuncak Buarada daha sana espri yok hemen ciddiye aldın açıklama yaptın yahu, içinde birikenleri tutma Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Dr.Mert Yanıtlama zamanı: Nisan 30, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 30, 2012 Tecrübenizi paylaştığınız için teşekkür ederim Ferhat Bey. Aramıza bir fanatik daha katıldı Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
atay kaan Yanıtlama zamanı: Nisan 30, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 30, 2012 Focus 3 tıtanyum hb 1.6 tdci aracımı 1600 km dir kullanıyorum .focus 2 ile yolda birkaç kez denedim gerçekten sadece 5 hp fark var yani eski focus tek kişi , yeni focus iki kişi olursa kg( 70+70 diyelim) eskisi yavaşça yanından geçer gibi geldi bana. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ümit Vaysaloğlu Yanıtlama zamanı: Nisan 30, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 30, 2012 Aynı sürüş keyfini 40 bin TL'lik focus'dan da alabidiğini unutma..Fark sadece oyuncak Buarada daha sana espri yok hemen ciddiye aldın açıklama yaptın yahu, içinde birikenleri tutma Sayın adminim, iletimi düzenleyim mi, espirisiz de bu forumun tadı çıkar ama, espiri olunca daha güzel. Açıklama... Hımm. Bir daha açıklama yapmam olur biter. Ama Focus u sevdim ben ya. Tek sorun 67,500 e almış olmam, halbuki şimdilerde 63 e falan alınabiliyor. Bayiye gidip benim arabayı 63e alırmısınız diye sorsam mı :D 50 falan verirler. Günaha girerim :D Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
alper doğan Yanıtlama zamanı: Şubat 3, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 3, 2013 Bende bugüne kadar beni üzmeyen focus 2 aracımı kilometresinin yükselmesi nedeniyel f3 ile değiştirmeye karar verdim.Önceki aracımda yaşadığım memnuniyet nedeniyle başka marka araçlara bakma ihtiyacı bile duymadım f2 de beni cezbeden en önemli özellik güçlü motoruydu her zaman evimin önündeki yokuştan çıkarken aniden hızlanıp arkamdaki araçların tıkanıp kalması beni bir nevi özel bir arabaya bindiğimi hissettiriyordu ancak o motor sesi ve dizel vuruntusunu koltukta kemiklerime kadar hissetmem ve kapı içlerindeki tamamen plastik döşeme konfor anlamında büyük bir handikap ama herşeye rağmen focus kendi segmentinde diğer araçlar arasında her zaman liderliğe oynayan bir araç Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mehmet Demir Yanıtlama zamanı: Şubat 3, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 3, 2013 Bende bugüne kadar beni üzmeyen focus 2 aracımı kilometresinin yükselmesi nedeniyel f3 ile değiştirmeye karar verdim.Önceki aracımda yaşadığım memnuniyet nedeniyle başka marka araçlara bakma ihtiyacı bile duymadım f2 de beni cezbeden en önemli özellik güçlü motoruydu her zaman evimin önündeki yokuştan çıkarken aniden hızlanıp arkamdaki araçların tıkanıp kalması beni bir nevi özel bir arabaya bindiğimi hissettiriyordu ancak o motor sesi ve dizel vuruntusunu koltukta kemiklerime kadar hissetmem ve kapı içlerindeki tamamen plastik döşeme konfor anlamında büyük bir handikap ama herşeye rağmen focus kendi segmentinde diğer araçlar arasında her zaman liderliğe oynayan bir araç merak etmeyin yeni kasalarda ses problemi çok çok iyi f2 ile kıyaslayınca..biladerin araba dizel f2.5..bende yeni kasayı test etmiştim.. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Namık Azgıt Yanıtlama zamanı: Şubat 6, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 6, 2014 konuyu hortlatmak gibi olacak ama, bence focus 2 deki tabiri caizse deli gücü bunda yok gibi. Focus 2 de 1. viteste gaza yüklendiğimde araç önünü sağa sola çekerdi yolda duramazdı adeta, 2. viteste gaza yüklenince arkadan tekme yemiş gibi fırlıyordu araba, ama focus 3 sanki daha ağırbaşlı daha stabil, daha yumuşakça hızlanıyor, f2 deki güç patlaması yok. Bilmiyorum f3 te oveboost yokmu, yoksa araçtaki tork kontrol sistemi gibi teknolojik özellikler sanki eski motordaki o anam babam usulü çekiş zevkini törpülemiş. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ozan Kar Yanıtlama zamanı: Şubat 6, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 6, 2014 konuyu hortlatmak gibi olacak ama, bence focus 2 deki tabiri caizse deli gücü bunda yok gibi. Focus 2 de 1. viteste gaza yüklendiğimde araç önünü sağa sola çekerdi yolda duramazdı adeta, 2. viteste gaza yüklenince arkadan tekme yemiş gibi fırlıyordu araba, ama focus 3 sanki daha ağırbaşlı daha stabil, daha yumuşakça hızlanıyor, f2 deki güç patlaması yok. Bilmiyorum f3 te oveboost yokmu, yoksa araçtaki tork kontrol sistemi gibi teknolojik özellikler sanki eski motordaki o anam babam usulü çekiş zevkini törpülemiş. 1. ve 2. viteste dediğiniz tepkileri kaldırmak için tork sınırlaması mevcut. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Kahraman Karaçoban Yanıtlama zamanı: Şubat 8, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 8, 2014 konuyu hortlatmak gibi olacak ama, bence focus 2 deki tabiri caizse deli gücü bunda yok gibi. Focus 2 de 1. viteste gaza yüklendiğimde araç önünü sağa sola çekerdi yolda duramazdı adeta, 2. viteste gaza yüklenince arkadan tekme yemiş gibi fırlıyordu araba, ama focus 3 sanki daha ağırbaşlı daha stabil, daha yumuşakça hızlanıyor, f2 deki güç patlaması yok. Çekiş kontrolü kapatırsanız arabanın önü 3'ncü viteste bile gezinir. Yeri gelince kapatmaya gerek kalmıyo, o ayrı konu 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap