Ümit Vaysaloğlu Yanıtlama zamanı: Mart 15, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 15, 2012 Bende sabırlıyımdır da, işe geç kalıyorum sabahlar, işte herşey orada son buluyor. 9-10-11-12-13 gibi değerler saniye saniye gözümün önünden geçiyor sabahları. Sonrada bir daha düşmüyor. :) Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Bekir B. Yanıtlama zamanı: Mart 15, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 15, 2012 birde sizin şehir içinde çok trafik ışığı var..bu dur kalklarda ortalamayı etkiliyor... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ümit Vaysaloğlu Yanıtlama zamanı: Mart 15, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 15, 2012 Bazen düşünüyorum, her şehir için standart bir trafik ışıklandırma mı düşünülmüş diye, (her şehir için 40 tane trafik lambası gibi :) ) e tabi Kastamonu da küçük bir şehir olunca sıkıştırmışlar da sıkıştırmışlar trafik lambalarını. hiç gerek yokken koymuşlar bir lamba işte. Bir de son güncellemeler varki dillere destan, her şehir için ayrılan trafik lamba sayısı 60 a çıkmış olmalı :) :) Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Bekir B. Yanıtlama zamanı: Mart 15, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 15, 2012 benim dikkatimi çeken birde süreleri çok ayarsız gelmişti.... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Hasan K. Yanıtlama zamanı: Mart 15, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 15, 2012 Tebrikler... Biz dizel araçlar ile bunları görmekte zorlanırken(hele ki srhir icinde) muhtesem bir deger bu. Bu mesaj I9000 tarafından Tapatalk ile gönderilmiştir. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
onderpeker Yanıtlama zamanı: Mart 15, 2012 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 15, 2012 (düzenlendi) Sabir tabiki cok onemli bir faktor. Ama ekonomik kullanmak icin hem ekonomik kullanmayi bilmek hem de araci iyi tanimak da gerekli. Sanirim butun etkenleri birlikte etkin bir sekilde kullaniyorum. Mart 15, 2012 onderpeker tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ümit Vaysaloğlu Yanıtlama zamanı: Mart 15, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 15, 2012 Bu işin püf noktalarını bizimle de paylaşırsanız seviniriz. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
onderpeker Yanıtlama zamanı: Mart 16, 2012 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 16, 2012 Bu işin pÜf noktalarını bizimle de paylaşırsanız seviniriz. Daha önce Eco Şampiyon konulu makalede yazmıştım ama madem öyle buraya da yapıştırayım oradan alıntı yapıp... Bağlantısı da olsun tabi: () "Mantıklı sınırlar dahilinde olmak kaydıyla, araç kullanımında hem ekonomik ve hem de keyifli sÜrÜş yapılabileceğini çok kez kendi kendime de olsa ispatlamışımdır. özellikle Focus gibi bir otomobiliniz (Mk1,2,3 farketmez) varsa şayet 10 yıldır uyguladığım aşağıdaki sÜrÜş karakteri herkesi tatmin edecektir diye dÜşÜnÜyorum: ---> DÜz yolda sakin kullanmak (Ekonomik) ---> Virajlarda hız kesmeden (fizik kurallarına karşı gelmeden) yol almak (Ekonomik - Keyifli) ---> Arada bir trafik ışıkları sonrası devirli kalkmak (Keyifli) ---> çok yÜksek olmayan, trafik kuralları dahilinde "sÜratli" uzun yol yapmak (Ekonomik - Keyifli) ---> YÜksek sÜratin ve devirli araç kullanmanın doğaya ve cebinize zarar verdiğinin bilincinde araç kullanmak (Tamamen Ekonomik) ---> Ve en önemlisi EuroNCAP testlerinden 5 yıldız alan araçlarımızın aslında o testlerde önden çarpmada yalnızca 64km/h hızla, yandan çarpma testinde ise yalnızca 50km/h yol aldığını, gÜndelik kullanımlarımızda bu değerlerin çok çok ÜstÜnde seyahat ettiğimizi ve can gÜvenliğimizin çok çok tehlikede olduğunu hiç unutmamak (Yaşam Sevinci)" Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap