Burak Aytek Oluşturma zamanı: Kasım 3, 2018 Raporla Share Oluşturma zamanı: Kasım 3, 2018 Merhaba, Fiesta 1.5 TDCi 75Hp'lik aracıma yazılım yaptırmayı düşünüyorum, yazılımla 90-95 Hp'e çıkartıyorlar. Yurt dışında aynı motorun 95Hp'lik versiyonu var ve 0-100 km hızlanması benimkine göre baya iyi 10.9sn. Benim 75Hp'lik 13.5sn. Kafama takılan bu 20Hp'li fark sadece yazılımla mı ilgili yoksa motoda turbo vs farklılıkları da mı var? Yani yazılım yaptırırsam 95Hp'lik bu motorla aynı performans değerlerine sorunsuz bir şekilde ulaşabilir miyim? Motorun ömrünü kısaltırsın diyorlar bu da beni düşündürüyor. Yatırmalı mıyım yaptırmamalı mıyım? 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Öztunç Ünal Yanıtlama zamanı: Kasım 3, 2018 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 3, 2018 Öncelikle konu ile ilgili forumda gerekli bilgiler mevcut biraz araştırma yolu ile gerekli cevapları bulabilirsiniz. İkincisi drag tarzı sürekli kalkış yapmıyorsanız 0 /100 den ziyade ara hızlanmalar aracı çok daha keyifli hale getirir. Bence ara hızlanmalar sizi daha mutlu edecektir.Yaptırın derim . Kendim 8 senedir soft yazılım ile kullanıyorum. Hiç 0/100 kalkmayı denemedim yada ölçmedim. Mutlaka hızlanmaya etki ediyor tabiki. Yaptıracaksanızda işin ehli bilinen firmalara yaptırmanızı tavsiye ederim. Saygılarımla 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Serkan Karakoca Yanıtlama zamanı: Kasım 6, 2018 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 6, 2018 konuşmuştuk reçeteyide verdik ? kafa göz dal önü açık 1.5 tdci 150 hp tertemiz sorunsuz alınır ? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Erdem B. Yanıtlama zamanı: Kasım 7, 2018 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 7, 2018 06.11.2018 - 10:21 tarihinde, Serkan Karakoca yazdı: kafa göz dal önü açık 1.6 Tdci için de alıyorum abi bu yorumu o zaman ? Benim de aklımda ne zamandır, konu açmak istememiştim iyi oldu bu. Benim kasa falan da daha ağır ya, sorun yaratır mı acaba? Stage 1 ile 140 hp dedi ecufast, ne dersiniz? 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Serkan Karakoca Yanıtlama zamanı: Kasım 7, 2018 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 7, 2018 3 dakika önce, Erdem B. yazdı: 1.6 Tdci için de alıyorum abi bu yorumu o zaman ? Benim de aklımda ne zamandır, konu açmak istememiştim iyi oldu bu. Benim kasa falan da daha ağır ya, sorun yaratır mı acaba? Stage 1 ile 140 hp dedi ecufast, ne dersiniz? stage 1 le zaten bütün firmalar nerdeyse 1.6 tdci 115likten 140-145 hp çıkartıyor ? mondeoda 2 tip var yeni nesil bosch enjektör ve bocsh beyinliler aracınız bundansa şanslısınız.Siemens sid evo 807 beyin olan tipse işler biraz değişiyor ? 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Erdem B. Yanıtlama zamanı: Kasım 8, 2018 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 8, 2018 07.11.2018 - 10:43 tarihinde, Serkan Karakoca yazdı: Siemens sid evo 807 beyin olan tipse işler biraz değişiyor ? Öyleyse hiç bulaşma mı diyorsun abi ? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Serkan Karakoca Yanıtlama zamanı: Kasım 9, 2018 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 9, 2018 17 saat önce, Erdem B. yazdı: Öyleyse hiç bulaşma mı diyorsun abi ? siemens enjektörler biraz nazlı sadece stage 1 için sorun olmaz 140 -145 hp civarı olur ... sorunsuzda kullanılır... 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Burak Aytek Yanıtlama zamanı: Kasım 10, 2018 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 10, 2018 06.11.2018 - 11:21 tarihinde, Serkan Karakoca yazdı: konuşmuştuk reçeteyide verdik ? kafa göz dal önü açık 1.5 tdci 150 hp tertemiz sorunsuz alınır ? Yaptırmak şart sollamalarda hantal kalıyor, ama en çok merak ettiğim fabrikasyon 95Hp lik te ki farklar neler sadece yazılımsal mı yoksa başka farklar da mı var, hiç bi yerde bulamadım bununla ilgili bilgi burada bilen vardır kesin bi sorayım dedim ? 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Kasım 10, 2018 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 10, 2018 Kabaca her şeyi aynı; şanzıman oranları, silindir çapları, sıkıştırma oranları, turbo tipi ve markası, soğutma ve yağmala sistemi. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Serkan Karakoca Yanıtlama zamanı: Kasım 10, 2018 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 10, 2018 14 dakika önce, Burak Aytek yazdı: Yaptırmak şart sollamalarda hantal kalıyor, ama en çok merak ettiğim fabrikasyon 95Hp lik te ki farklar neler sadece yazılımsal mı yoksa başka farklar da mı var, hiç bi yerde bulamadım bununla ilgili bilgi burada bilen vardır kesin bi sorayım dedim ? 95likle mekanik aynıdır yazılım farklıdır sadece ... 1.5 fiestam olsa 1.5 tdci focus turbosu big intercooler down pipe k&N hava filtresi stage 3 yazılım yapıp gerekli olursa 1.5 dizel focus enjektörlerini takarım kg farkından 1.5 tdci focustan ciddi hızlı olurum ondan sonra lastiklerimi 16 jant yapar eıbach 3.5 yay takıp arka kampanaları diske çeviririm tertemiz binerim yaklaşık güzel bir remapla 180-200 hp ler yakalanır ? 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Servet Ö. Yanıtlama zamanı: Kasım 10, 2018 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 10, 2018 06.11.2018 - 11:21 tarihinde, Serkan Karakoca yazdı: konuşmuştuk reçeteyide verdik ? kafa göz dal önü açık 1.5 tdci 150 hp tertemiz sorunsuz alınır ? Aman diyim, fiesta ile focustaki turbolar farklı karıştırma birbirine, max alınabilecek 95hp, fakat tork 185 den 245 lere gelir ki asıl önemli olanda bu bence. 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Burak Aytek Yanıtlama zamanı: Kasım 11, 2018 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 11, 2018 10.11.2018 - 11:11 tarihinde, Serkan Karakoca yazdı: 95likle mekanik aynıdır yazılım farklıdır sadece ... 1.5 fiestam olsa 1.5 tdci focus turbosu big intercooler down pipe k&N hava filtresi stage 3 yazılım yapıp gerekli olursa 1.5 dizel focus enjektörlerini takarım kg farkından 1.5 tdci focustan ciddi hızlı olurum ondan sonra lastiklerimi 16 jant yapar eıbach 3.5 yay takıp arka kampanaları diske çeviririm tertemiz binerim yaklaşık güzel bir remapla 180-200 hp ler yakalanır ? Yazılımla motor ömründen %10 gider diyorlar, fabrikasyon 95 Hp'liğin sadece yazılımı farklıysa, 95 Hp'lik 75Hp'lik versiyondan daha mı kısa ömürlü olmuş oluyor? Tam yaptırmaya niyetleniyorum motor ömrü meselesine takılıyorum ? Siyah duman meselesi de var tabi çıkar mı acaba? 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mehmet Gün Yanıtlama zamanı: Kasım 12, 2018 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 12, 2018 Türkiye'de şuanda satılan 1.5 dizel fiesta'lar 85 ps 215 nm tork. Biraz garip değilmi. Neden avrupa'daki gibi 95 ps değil. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Kasım 12, 2018 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 12, 2018 10 saat önce, Burak Aytek yazdı: Yazılımla motor ömründen %10 gider diyorlar, fabrikasyon 95 Hp'liğin sadece yazılımı farklıysa, 95 Hp'lik 75Hp'lik versiyondan daha mı kısa ömürlü olmuş oluyor? Tam yaptırmaya niyetleniyorum motor ömrü meselesine takılıyorum ? Siyah duman meselesi de var tabi çıkar mı acaba? Her kafadan bir ses çıkıyor. Yazılımın niteliği önemli. "Stage I" olarak tarif edilen ve ek bir donanım kullanmadan motoru zorlamayacak şekilde hazırlanmış bir yazılımda sorun yaşama olasılığınız çok ama çok düşüktür. Tabii kurumsallığı ve yetkinliği kanıtlanmış bir yerden alıyorsanız! Kara duman yanlış yazılım sonucudur, normal koşullarda ancak çok zorlandığında az miktarda atması beklenebilir, o da pek zarar etmez. Motor ömrü ise yazılımla değil tamamen kullanım tarzınız ile ilgilidir. Kullanırken zorlanan -hele ki soğukken- ve sürekli üst devir sınırında gezinen motorun ömrü daha kısa olur. Yani bunun için yazılım gerekmez, normal motoru bile daha çabuk eskitebilirsiniz bu şekilde. Olmaz ya hadi diyelim ki %10 fazla aşınma oldu, 300.000 km yerine 270.000 km, ne kadar fark eder, ne kadar üzer? 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Serkan Karakoca Yanıtlama zamanı: Kasım 12, 2018 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 12, 2018 (düzenlendi) 11.11.2018 - 01:56 tarihinde, Servet Ö. yazdı: Aman diyim, fiesta ile focustaki turbolar farklı karıştırma birbirine, max alınabilecek 95hp, fakat tork 185 den 245 lere gelir ki asıl önemli olanda bu bence. bro kafa göz dal derken şunları yap demiştim ? 1.5 fiestam olsa 1.5 tdci focus turbosu big intercooler down pipe k&N hava filtresi stage 3 yazılım yapıp gerekli olursa 1.5 dizel focus enjektörlerini takarım kg farkından 1.5 tdci focustan ciddi hızlı olurum ondan sonra lastiklerimi 16 jant yapar eıbach 3.5 yay takıp arka kampanaları diske çeviririm tertemiz binerim yaklaşık güzel bir remapla 180-200 hp ler yakalanır adamlar wagta 1.6tdi poloda big turbo big coooler big enjektör stage 3 yazılımla 300 hp yaklaşıyorlar ? --10 dakika sonra eklendi-- 11 saat önce, Burak Aytek yazdı: Yazılımla motor ömründen %10 gider diyorlar, fabrikasyon 95 Hp'liğin sadece yazılımı farklıysa, 95 Hp'lik 75Hp'lik versiyondan daha mı kısa ömürlü olmuş oluyor? Tam yaptırmaya niyetleniyorum motor ömrü meselesine takılıyorum ? Siyah duman meselesi de var tabi çıkar mı acaba? cem hocam açıklamış valla trde yapılmayan bir işi yapmak macera ama benim 1.5 tdci fiestam olsa yapardım :d bakım aralıklarını kısaltırsın 15 binde değil 10 binde girersin motor soğukken basmazsın bir sıkıntı olmaz benim kanımca ? satmış olduğum böcükte alan arkadaş şu an halen sorunsuz kullanıyor yaklaşık yapılalı 70 bin km oldu hybrd turbo big intercooler down pipe k&n hava filtresi sprint booster stage 3 yazılım var araçta ... 180 hp 350 nm tork olmuştu araç... Kasım 12, 2018 Serkan Karakoca tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap