Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Yeni transit konsepti: Tourneo custom concept


H. Cenk

Önerilen Mesajlar

Bence güzel olmuş arka tasarım daha değişicektir consept olduğu için çoşmuşlar arkada. Birde Transporter ve Viano ile aynı klasmanda sanırsam Transiti hep ticari araç olarak görüyorum dışarda fırın arabası cargo arabası falan Transporter ve Viano ise özel araç olarak kullanılıyordu artık Transitte VIP araç olabilecek artık tasarımı onu gösteriyor

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Dış tasarım olarak,arkası hoş gelmedi benimde gözüme,ve iç mekan olarak transite göre güzel ama focustan bi farkı yok,focus kullanıcısını üzebilir,focustada bu sorunu gösterge arası büyük ekran ve mytouch çözer en kötü sony teypte olabilir.(İnşallah)

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Yahu niye üzecek ki Focus kullanıcısını Transit'in iç mekanı.

Lisans hakkını mı satın aldık.

Bastırıyorsun parayı alıyorsun Transit'i, koymuşlar işte güzel bir kokpit, güle güle kullansınlar.

Focus'u Focus yapan bir tek kokpiti mi?

İkisi için de bir bedel ödenmiyor mu?

Ne alaka, gerçekten niye üzüntü veya alay konusu oluyor anlayabilmiş değilim.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Yahu niye üzecek ki Focus kullanıcısını Transit'in iç mekanı.

Lisans hakkını mı satın aldık.

Bastırıyorsun parayı alıyorsun Transit'i, koymuşlar işte güzel bir kokpit, güle güle kullansınlar.

Focus'u Focus yapan bir tek kokpiti mi?

İkisi için de bir bedel ödenmiyor mu?

Ne alaka, gerçekten niye üzüntü veya alay konusu oluyor anlayabilmiş değilim.

Abi neden anlayamadinki... Adam neden poposu kakakli focusa 70 bin lira veriyor? Ozel bir arac sahibi olmak icin. Yoksa kac kisi gunluk kullaniminda TVC ya da kapanan aynalara ihtiyac duyuyorki? Ya da janjanli renklere burunen ic aydinlatmaya? O kadar para veripte ayni tasarim ogelerini ticari aracta gorunce ister istemez kizar insan.. Bir direksiyon tasarlamak ya da ticarilere ozel farkli bir hava ufleme izgarasi CD calar frame i tasarlamak bu kadar dert olmasa gerek.. Ki onu yapmis olsalar boyle egreti durmazdi en azindan..

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Yakup bundan cikartilmasi gereken anlam sorun olmadigi degil, bunlarin bu hatayi ilk kez yapmadiklari olabilir.. Sikayet olmadigini nereden cikarttin?

Bu arada bence eskisinin tasarimi daha dengeliymis.

Mertol Kip tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bugün Hürriyette ufak bir haber vardı konu açıklığa kavuştu.

Rahmetli Nuri Otay'ın en büyük hayaliymiş yeni transit ancak o zaten o zamanlar söylemiş biz atlamışız..Yeni transitin 2 versiyonu olacakmış. Biri bizde 2012 içinde bizde üretilecek ve amerika hariç neredeyse tüm dünyaya ihraç edilecek , standart yük eşşeği modunda (arkadan itiş mi hala?) gerçek bir ticari araç...

Diğeri de bu resimde görülen ve büyük ihtimal sadece amerikada 2013te üretimine başlanacak lüks versiyon. Lüks versiyon caravelle , viano gibi modellerle rekabet etmeye çalışacakmış..

Edit: sanırım ben yanlış anlamışım. Bu lüks versiyon 2013 te üretilecek denmiyor. 2013te Kansasta ABD için transti üretilecek deniyor. Onun dışında tüm dünyaya Kocaelinden gidecek. İki versiyonun ikisi de muhtemelen burada üretilecek biri yük biri lüks..

H. Cenk Köse tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 2 hafta sonra...
  • 2 ay sonra...

Üretim & Test Haberleri verelim

Kapıların testlerini yapıyor amcalar toplamda 550 bin adet kapanma açma...

-40 ila 82 derece testleri yine yapılıyor.

Ford Subjects All-New Transit Custom to Extreme Temperature, 550,000-Slam Door Test

  • Ford of Europe subjects all-new Transit Custom to extreme temperature 550,000-slam door test to make sure it can withstand years of punishing treatment
  • Transit Custom front doors are slammed 250,000 times; the sliding side door is slammed 150,000 times; and the rear cargo door is slammed 150,000 times
  • Test facility temperatures are plunged to an Arctic -40 degrees and sent soaring to a tropical 82 degrees through months of non-stop testing
  • Ford records and analyses real-life slams to reflect real-life customer behaviour

Production of the new Transit Custom will start later this year at Ford’s plant in Kocaeli, Turkey

Şunu okumak ne de mutluluk verici :)

Araç yıl sonuna doğru ülkemizde üretime başlayacak.

Resimler;

fordtransitdoortesting0.jpg

fordtransitdoortesting0.jpg

Video;

[media=]

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.