Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Focusdan Geçilecek D Sınıfı Araçlar


ismail orçan

Önerilen Mesajlar

2.el olarak 2009 tdci titanıum hb almıştık 2 yıldır yakıtını koyup biniyoruz yakıt ve sorunsuzluk kısmında hiç üzmedi bizi ama geçenlerde bi akraba 2015 hatasız çiziksiz 2.el passat1.4 tsi 125hp lpgli comfort lıne aldı olarak ek olarak cam tavan,18 jant ve ışık paketi var 86 bine aldı 250 kmlik bir yol yaptık ve aklımızı model yükseltmeye çeldi konfor,yakıt,performans,görüntü iç hacim olarak bizim focusa göre gayet üstün bir araba passatın tek sorunu arka şaft tünelinin fazla yüksek olmasıı oda genişlikden dolayı sorun olmaz diye düşünüyorum TSİ LPG ye uyumlumudur uzun vadede ne gibi sorunlar çıkartır (50-100bin km) focusu satıp üste 40-45 bin ekleyip almaya değermi sizce?

Passat harici D sınıfında bu fiyat aralığında önerilerede açığım...

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Araç önerisi,passat yorumu v.s yapmayacağım ama tsi,ecoboost,tce,turbo gibi bu tarz motorlara sahip araç alıp lpg takmak/takmaya çalışmak hiçte mantıklı gelmiyor bana. Tüp takılacaksa neden turbolu araç seçiliyor, turbo isteniyorsa neden lpg ile öldürülmek isteniyor o güzelim motorlar...

Turbolu araca takılacak lpg masrafını alacağınız arabaya ekleyin dizel almaya bakın derim madem öyle, 2015 olmaz 2014 alınır,highline alınmaz comfortline olur ama güzelim arabaya ve motoruna yazık etmemiş olur yarın bir gün sorun çıkarsa servisiyle,ustasıyla boğuşmak zorunda kalmazsınız.

Kısacası aklınızdaki aracı alın ama tüple falan hem kendinize hem arabaya zulüm etmeyin :)

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

İnsignia 1.6 dizel otomatik. 85+ bin civarında fiyatları. Bence güzel tercih olur. Bütçe uygunsa tabi. 1.4T benzinli modelini kullanıyorum, çok memnunum. Tavsiye ederim.

D sınıfına alışınca C sınıfı dar gelmesin sonra. :)

Passat hiç kullanmadım, ama son kasa çok yakışıklı.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

52 dakika önce, Semih G. said:

Araç önerisi,passat yorumu v.s yapmayacağım ama tsi,ecoboost,tce,turbo gibi bu tarz motorlara sahip araç alıp lpg takmak/takmaya çalışmak hiçte mantıklı gelmiyor bana. Tüp takılacaksa neden turbolu araç seçiliyor, turbo isteniyorsa neden lpg ile öldürülmek isteniyor o güzelim motorlar...

Turbolu araca takılacak lpg masrafını alacağınız arabaya ekleyin dizel almaya bakın derim madem öyle, 2015 olmaz 2014 alınır,highline alınmaz comfortline olur ama güzelim arabaya ve motoruna yazık etmemiş olur yarın bir gün sorun çıkarsa servisiyle,ustasıyla boğuşmak zorunda kalmazsınız.

Kısacası aklınızdaki aracı alın ama tüple falan hem kendinize hem arabaya zulüm etmeyin :)

Turbolu bir araca LPG taktırmak banada mantıklı gelmiyordu ama bizzat kullanma şansım oldu yakıtı sıvı olarak motora verdiği için performans kaybı olmuyor sakin kullanımda şehir dışı 4-5 litre gaz yakıyor En iyi gaz Aygaz bizim burda 2tl 100kmye 10 tl bile yakmıyor nerdeyse.Akrabanın aracı Lpgli 22 binde şuanlık bir sorun yok,servisde tanıdığı olduğu için garanti konusundada problem yok uzun vadede Lpgnin motora ne gibi zararı olur o aklımı karıştırıyor birde focusu satıp 40-45bin kredi çekip sıkıntılı bir passat hayatımı yoksa focusla devam edip sıkıntısız mutlu bir hayatmı kafam iyice karıştı vallahi...:wacko: 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Her ne kadar lpg teknolojileri gelişkin olsa da atmosferik olmayan araçlarda sıkıntı yaratacağı kesin. Japon'lar hariç  yüzde yüz uyum sağlanamıyor. Özellikle alman otomobilleri lpg ye uyumlu üretilmiyor. Ki aracın turbo beslemeli olduğunu da düşünecek olursak manifoldun delinmesi ve yakıt sistemine yapılan müdahaleler ister istemez istenilen düzeyde performans alınmasını da etkileyebiliyor. İlla ki takılabilir. O zamanda tsi motora uygun kit ve daha da önemlisi işçilik-ustalık sorunu ortaya çıkıyor. Uygun kiti tespit ettikten sonra en iyi ustayı bulmanız da şart. Çünkü kit ne kadar iyi olursa olsun usta tesisatı saçma sapan kurduğu zaman bir çok sıkıntı yaşayabilirsiniz.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

100 km de 4 5 lt lpg şehir dışı imkansız.

ben de tucson var 177 hp olan. sıvı sistem kullanıyorum bende aracımda evet performans benzinle aynı ama 15 lt yakıyorum. burada yakıt 1.8 tl arasında bana 27 krş a geliyor. tsi motorların hepsine lpg takılmıyor. motor kodunu sorun alacak olursanız aracın. kodunu bir firmaya sorun takılırmı diye.  vermezlerse uzak durun lpg takılmazsa  çok yakar 40 50 krş arası bilginize.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  Ben aynı kasa dizel focus'tan tsi leon'a geçtim.Passat elbette ki ağırlığından dolayı benim arabaya göre 100 km de 1-2 litre fazla yakar.Yakıt farkı olarak'ta km ortalamasını aylık 2000'den hesapladığımda focus'ta aylık 3 depo yeterken tsi'da aylık 4 depo dolduruyorum.Bu farkı gözardı edersek benzin anlamında tsi'lar ekonomik motorlar.

  Lpg'ye gelirsek.Açıkcası tsi motorda ne kadar sağlıklı olur bir bilgim yok.Ben taktırmam nedenlerine gelince:

-Yetkili servis ne kadar tanıdık olursa olsun olası bir motor arızasında Almanya'dan red cevabı gelir,aracınız haklı olarak garanti dışı kalır. 

-Yine herhangi bir arızada servis topu lpg ustasına atar,lpg ustası topu servise atar ikisi arasında gider gelirsiniz.

-Atmosferik motorlarda bile arıza çıkartabiliyorken tsi,ecoboost gibi yüksek sıkıştırma oranına sahip bir motorda arıza olasılığı soru işareti.

-Millet lpg montajı için 5000-6000 tl'lerden bahsediyor ne kadar gerekli orası sizin cebinize ve yaptığınız km'ye bağlı

-Her servis lpg'li aracı kabul etmeyebilir.

Açıkcası bu sınıf'ta bir tercih yapsam passat ve mondeo arasında gidip gelirim.Her ikisinide inceleyip hangisi benim içime sinerse onu alırdım.

Cihan Buğdaycı tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

1 saat önce, Süleyman Ünal said:

Her ne kadar lpg teknolojileri gelişkin olsa da atmosferik olmayan araçlarda sıkıntı yaratacağı kesin. Japon'lar hariç  yüzde yüz uyum sağlanamıyor. Özellikle alman otomobilleri lpg ye uyumlu üretilmiyor. Ki aracın turbo beslemeli olduğunu da düşünecek olursak manifoldun delinmesi ve yakıt sistemine yapılan müdahaleler ister istemez istenilen düzeyde performans alınmasını da etkileyebiliyor. İlla ki takılabilir. O zamanda tsi motora uygun kit ve daha da önemlisi işçilik-ustalık sorunu ortaya çıkıyor. Uygun kiti tespit ettikten sonra en iyi ustayı bulmanız da şart. Çünkü kit ne kadar iyi olursa olsun usta tesisatı saçma sapan kurduğu zaman bir çok sıkıntı yaşayabilirsiniz.

bu sıvı sistemlerde monifold delinmiyor. aracın kendi enjektörlerini kullanıyor. lpg yi sıvıya dönüştürüp benzin gibi püskürtüyor sistem.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

bu tercihi ben yapmak zorunda kalsam düşük km 2.0 tdci 163 hp lik 2012 -2014 model mondeo selective alır güle güle sorunsuz kullanırdım :) hem d sınıfına geçmiş olurdum  donanım olarak dolu bir araç dizeli bırakmamış olurdum otomatik şanzıman sorunsuz  prestijli daha güvenli ve geniş ve güçlü bir araca geçmiş olurdum :)

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.