Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

D sınıfı araç seçimi


Sabri Özer

Önerilen Mesajlar

@Sabri Özer bir arkadaşımın edc Fluence ını kullandım ilk aldığında ve saçma sapan vites değişimleri ve silkelemeleri ile karşılaştım. Bu şanzımanda problem var dedim ama servis kabul etmedi. 3-4 ay sonra problemler artınca servis değişimi kabul etti. Sonrasında bile çok keyifli vermiyordu. Ben pek beğenmedim açıkcası.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Baktiginiz ilanlari incelemedim. Ama genel olarak Forddan, Renaultdan, Opelden, C serisi Mersodan, Hintli Jettadan, 1.4 Pasattan uzak durmak lazim. Dogru secim Skoda SuperB olabilir. Fiyat performansta hayal kirikligi yaratacagini hiiiic sanmiyorum. 1.6 Dizel DSG, efil efil serin, pufur pufur konforlu.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

3 mondeo kullanmış ve halâ kullanan biri olarak benimde yorumum olsun.

Belki bundan 5 yıl önce mondeo zevk işiydi.Ancak şu an bence mecburi tercih oldu.Neden derseniz interneti aćın bakın.

C5 -508-insignia -passat -latitude-superb hepsinin 2012 model titanyum seviyesindeki donanımlarına fiyat olarak bakın.Bana hak vereceksiniz zaten.Ford bu sonuçta yedek parça kısmıda sıkıntısız.Ben şimdiye kadar extra masraf yapmadım ama parça olarakta en ucuzu yine mondeodur.Sağlamlık zaten ford sağlamlığı.

Ancak parça ücretlerini focusla değil yukarıda saydıgım rakipleri ile kıyaslamak lazım.Burda yanılgıya düşmemek gerek.Sayet ben orta üst sınıf yani d segmenti araba alacak olsam yine mondeo alırım.

Bi kere Wag gurubun fiyat +dsg problemleri sonucu almazdım.Üstelik bir de emisyon probleminin etkileri daha belli olmadan uzak dururdum.

Ne seçerseniz seçin şimdiden hayırlı olsun.

Birde honda Accord var 2.0 atmosferikler.Yani tamam her malın bir alıcısı varda 2010 model accordlara 60-70 b tl bandında para isteniyor.65 b e 2012 titanyum 163 ps power shift mondeo alınabiliyorken bana çok uzak ihtimaller.

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-ford-2012-ford-mondeo-163-hp-powershift-235229216/detay

bu arabanın tek kusuru yan tarafta 4 parça boyası, baktırmak lazım tabi nedir ne değildir,

size hitap edermi bilmem ama fayda/maliyet açısından paylaşmak istedim, ps şanzımanı şimdiki 1.5 tdci focus ile aynı tip sanırım ve bu şanzımanı beğenenler çoğunlukta, motor yazılımla 430 nm ye ulaşıyor, günlük hayatta asıl önemli olan aracın düşük devirlerde verdiği tork değeri, 5000- 6000 devirlerde verilen max. güçle pekde işimiz olmuyor

bence bu fiyata 2.0 güçlü bir dizel (163 hp lik versiyon)+ ps ve bu donanım...

 

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Mondeo olursa yeni kasa olur bu kasa eskidi bayağı daha doğrusu yeni mondi o kadar şıkki bu arabaya bakasım gelmiyor.

Yalnız Fordu hep eleştirmişimdir şanzıman konusunda yeni mondeodaki şanzıman seçimi çok yalnış. Otopark.com test videosunu yayınlamış onlarda aynı şeyi söylüyor. Araba süper çok konforlu kaliteli sanki D premium sınıfı gibi ama bu şanzıman törpülüyor diye. Link eklerim

https://youtu.be/n1xc0zGvxTw

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

On 01/11/2015, 00:47:12, Sabri Özer said:

Yalnız Fordu hep eleştirmişimdir şanzıman konusunda yeni mondeodaki şanzıman seçimi çok yalnış. Otopark.com test videosunu yayınlamış onlarda aynı şeyi söylüyor. Araba süper çok konforlu kaliteli sanki D premium sınıfı gibi ama bu şanzıman törpülüyor diye. 

Özellikle videodaki şanzımana yönelik yaklaşımın aşırı abartılı olduğunu yazmadan edemeyeceğim.

Evet 6F35 neredeyse 10 yıllık geçmişi ile günümüzdeki en modern şanzıman değil kuşkusuz, ve haliyle belki tüketim açısından da en verimli ürünlerden biri değil ama Mondeo'yu 1.5 EB motorla olması gerektiği gibi yönetmeye fazlası ile yetiyor: Konforlu ve rahat bir sürüş sağlamak.

Ben bir saate yakın kullandım ve hemen hiç kafa karışıklığına şahit olmadım, performanslı sürüş için S moduna alınınca yeterli tepkimesi var ve kulakçıklardan manüel kullanıldığında son derece itaatkar.

Biraz deneyimli standart kullanıcı olarak bu değerlendirmeye yapacak yetecek düzeyde olduğumu düşünüyorum.

DSG'ler kadar keskin olmadığı doğru, ama sonuçta 1500-1600 kg'lık konfor odaklı ve küçük motorlu bir araçta daha ne beklersiniz?

Ayrıca videoda 120-130 beygir gibi hissettiriyor diyor, S modunda yol tutuşunu irdelemek için bastığında nasıl fırladığını sanırım tüm dikkatli izleyiciler fark etmiştir, yani pardon ama tutarlı olmamış ve birebir gerçeği yansıtmıyor, ya da en azından benim deneyimlerimle pek örtüşmüyor. 

6F35 kullanılmasının temel iki nedeni olduğunu düşünüyorum: 1. Maliyeti düşürmek, Ford'un kendi üretimi ne de olsa, 2. Bildik ve sorunları önemli ölçüde giderilmiş, güvenilirliği yüksek bir şanzıman kullanmak. Performansı bu hedeflerin önünde bir engel değil bence. 

Sonuçta atak bir spor araba almıyoruz. 

Cem Boneval tarafından düzenlendi
  • Beğen 8
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Cem bey yazdıklarınıza katılıyorum ama Mondeo alan bir kişinin; mondeo'da focus'tan daha iyi bir şanzıman kullanılmasını beklemesi en doğal hakkı bence. Ancak görüyoruzki focus'un sanzımanı daha iyi. Haliyle bu konunun eleştiri konusu yapılması gayet doğal.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Boyle güzel bir kasa yapıyorsun yeni nesil motor. Sync 2 standart ama 10 senelik sanzimani koyuyorsun elinde powershift varken ben bunu anlayamiyorum.

Babamin 122lik passatinin en iyi yani sanzimaniydi. Çok keyifliydi 122 beygirlik 4 kapılı bir sedandan bu kadar keyif alacağımı tahmin etmezdim.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bir saat önce, Mehmet Gün said:

Cem bey yazdıklarınıza katılıyorum ama Mondeo alan bir kişinin; mondeo'da focus'tan daha iyi bir şanzıman kullanılmasını beklemesi en doğal hakkı bence. Ancak görüyoruzki focus'un sanzımanı daha iyi. Haliyle bu konunun eleştiri konusu yapılması gayet doğal.

focus 1.5 eb ile aynıdır farklı değil. 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.