Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

  • 0

Focus III Titanium Aşırı Voltaj Sorunu


ErdemG

Soru

Merhaba Focus'cular

Başımdan Geçen Bri Olayı Anlat ve Yardım Almak İstiyorum

Saatte 200 Km ile Giderken (Otoban) Araç Birden Kendisini Kapattı ekranda Bir Kaç Yazı Belirdi ve yanlış Okumuyorsam

Güvenli Duruş Sistemi Yazdı aracı Emniyet Şeridine çekebildim Sorunsuz şekilde ve durdurdum.

O an ekranda 'Aşırı Voltaj Yüklenmesi' Diye bir hata belirdi ve tekrar etti sanki araba reset atmış bütün katran ve uyarı sesleri test modunda gibi tek tek çalışmaya başladı

arabayı tekrar çalıştırmak istediğimde ilk Start Tuşuna Basmamda çalışmadı sadece bir kere calışma sesi verdi çalışmadı araç içindeki tüm elektirik harcayan sistemi kapadım "Teyp farlar iç aydınlatma vs i 4 lü ler hariç" tekrar bastım araç çalıştı.

yolumuza devam ettik ama fordu arayıp bir dünya fırçaladım

yol yardımı geldi aracı bilgisayara bağladı ve gariptirki hiç bir hata bulunamadı pazartesi servise getirmemi istediler götürdüm ve srunun kısaca

"YüKSEK GERİLİM HATLARINDAN ELEKTİRİK çEKMESİ SEBEBİ İLE MEYDANA GELDİĞİNİ VE BİR ARACIN da 'Focus Değil Ama Ford' Aynı şeyi YAPTIĞINI SöYLEDİLER"

Deli oldum Bu Durumla ilgili ne yapa bilirim

Elimde olay anını çeken tesadüf video görüntüleri var tavsiyeniz nelerdir

Dava Şikayet Teknik Destek Her Görüşe Açığım Kolay Gelsin Teşekkür ederim...

İlgili Video :

https://rapidshare.com/files/4286249359/10092011065.mp4

ErdemG tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Önerilen Mesajlar

  • 0

Erdem bey konu gırgıra alınacak bir konu değil zaten....geri çagırma formunda belkide yaşarız diye 2012 yılı koyduk...onun için bendede sıkıntı yok...elbette sorun varsa ford gereğini yapmalı.....konu bu....ama hayatı tümden germenin alemide yok....bu benim düşüncem sen nasıl düşünüyorsan öyledir hayatın....ama konuyu hafife alma değil kesinlikle...

ben gerginlik yaratmak için bir yazı yazmadım tabiki arada gülmek gerekir konunun önemini zaten herkes biliyor amacım kavga etmek yada farklı bir şey deil

tek diyebileceğim

Sürçeri ihsan ettiysek Affola...

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Şimdi bir soru zamanı bugün arabayı büyük ihtimalle servise götürecem servise bu videoyu izletmelimiyim izletmemelimiyim

izletmemelimiyim sorusundaki sebep aşırı hız deil sadece ne derler hakkımın saklı tutulması gibi

Kıymetli cevaplarınızı bekliyorum...

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Şimdi bir soru zamanı bugün arabayı büyük ihtimalle servise götürecem servise bu videoyu izletmelimiyim izletmemelimiyim

izletmemelimiyim sorusundaki sebep aşırı hız deil sadece ne derler hakkımın saklı tutulması gibi

Kıymetli cevaplarınızı bekliyorum...

Eğer iş garanti ve mahkeme boyutlarına gidecekse hayır göstermeyin....Çünkü hız Çok yüksek..

Sonra bir sakatlık Çıkar yok efendim öyle bişey derlerse aaaaa arkadaşım Çekmiş dersiniz ve gösterirsiniz ki....

AraÇ beyni hataları kayıt ediyor böyle bir sorun olmayacaktır..Bence hiÇ videodan bahsetmeyin

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Eğer iş garanti ve mahkeme boyutlarına gidecekse hayır göstermeyin....Çünkü hız Çok yüksek..

Sonra bir sakatlık Çıkar yok efendim öyle bişey derlerse aaaaa arkadaşım Çekmiş dersiniz ve gösterirsiniz ki....

AraÇ beyni hataları kayıt ediyor böyle bir sorun olmayacaktır..Bence hiÇ videodan bahsetmeyin

yol servisi bilgisayara bağladığında bir hata kaydı Çıkaramadı bu daha da garipti

ama uyarınızı dikkate alacağım

teşekkür ederim

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Eğer iş garanti ve mahkeme boyutlarına gidecekse hayır göstermeyin....Çünkü hız Çok yüksek..

Sonra bir sakatlık Çıkar yok efendim öyle bişey derlerse aaaaa arkadaşım Çekmiş dersiniz ve gösterirsiniz ki....

AraÇ beyni hataları kayıt ediyor böyle bir sorun olmayacaktır..Bence hiÇ videodan bahsetmeyin

Hızın yüksek olması otosanı bağlamaz.

AraÇ katolog max hız değerini aşmıyor videoda.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Kesinlikle izletmelisin; o hızda giderken aracının stop ettiğine dair elinde kanıt olduğunu da bilsinler.

yasal süreçte bunun en büyük kanıtın olacağını da özellikle vurgula.

Bende izletme taraftarıyım açıkçası olayın önemini başka türlü nasıl tam anlamıyla kavrayabilirler emin değilim baştan savılmak işte içine kuş tüyü kaçmış da ondan yapmış gibi kıl mazeretler duymak hiç tarzım deil

netekim her zaman tam anlamıyla bilgi almak bilgilendirilmek taraftarıyımdır zaten bakım süresince aracımın başında durmayı planlıyorum

yani yapılacak her adımı izlemek istiyorum ki sizlere de net bir bilgi verebileyim

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Bence video yu izletin..En kötü ihtimal iş yargı sürecine girerse o zaman sadece cezayı öder geçersiniz...Otosanı bağlayan bir konu yok..Araç max hız verisine de ulaşmamış... Kesinlikle göstermeniz taraftarıyım..Hem sorunun çözümü orada görünenlerle daha da kolaylaşır.... :smiley2k:

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Öncelikle hata mesajını tarif ederek onların da alternatÖr sorununa varmasını sağlamaya çalışalım.

Sorun gÖrmüyorlar ve anlamakta zorlanıyor iseler video doğrudan servise gÖsterilebilir.

Yine yeterli olmazsa servisten yeterli hizmet alamadığınızı ve endişenizi Otosan'a bildirip daha üst düzeyde çÖzüm talebinde bulunabilirsiniz.

Yine ikna olmazlarsa hukuki süreç başlayacak.

Bu durumda video büyük olasılıkla delil sayılır. Videoda sizi bağlayan hız limitini aşma konudan tamamen farklı bir boyut ve Otosan'dan taleplerinizi engelleyecek bir durum değil.

Yüksek hızda kullanmak üretici açısından hata ise o zaman yüksek hızda giden araç üretme suçu veya yüksek hızda kullanmanın zararlarına yÖnelik yeterli bilgilendirme yapılmamış olması gibi karşı suçlamalar doğar.

Bu arada ben de fazla mahkeme dizisi seyretmiş olmalıyım ki saçmalamaya başladım.

Bir uyarı da servis elemanları ile ilişki konusunda. Ben her zaman alttan almanın ve zavallı mağduru oynamanın yararlı olduğunu gÖrdüm. Kafa tutar tarzda üreticiye veya markaya olan kızgınlığınızı servis elemanlarına yansıtırsanız maça 1-0 mağlup başlıyorsunuz. Haklı bile olsanız gereksiz zaman kaybı ve sinir harbi oluyor ve sevilmeyen müşteri pozisyonu garantileniyor, servise ileride de muhtaç olacağınızı unutmayın.

Deneyimlerle edindiğim bir tutumdur, naçizane Önerimdir.

Tekrar kolay gelsin.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Öncelikle hata mesajını tarif ederek onların da alternatÖr sorununa varmasını sağlamaya çalışalım.

Sorun gÖrmüyorlar ve anlamakta zorlanıyor iseler video doğrudan servise gÖsterilebilir.

Yine yeterli olmazsa servisten yeterli hizmet alamadığınızı ve endişenizi Otosan'a bildirip daha üst düzeyde çÖzüm talebinde bulunabilirsiniz.

Yine ikna olmazlarsa hukuki süreç başlayacak.

Bu durumda video büyük olasılıkla delil sayılır. Videoda sizi bağlayan hız limitini aşma konudan tamamen farklı bir boyut ve Otosan'dan taleplerinizi engelleyecek bir durum değil.

Yüksek hızda kullanmak üretici açısından hata ise o zaman yüksek hızda giden araç üretme suçu veya yüksek hızda kullanmanın zararlarına yÖnelik yeterli bilgilendirme yapılmamış olması gibi karşı suçlamalar doğar.

Bu arada ben de fazla mahkeme dizisi seyretmiş olmalıyım ki saçmalamaya başladım.

Bir uyarı da servis elemanları ile ilişki konusunda. Ben her zaman alttan almanın ve zavallı mağduru oynamanın yararlı olduğunu gÖrdüm. Kafa tutar tarzda üreticiye veya markaya olan kızgınlığınızı servis elemanlarına yansıtırsanız maça 1-0 mağlup başlıyorsunuz. Haklı bile olsanız gereksiz zaman kaybı ve sinir harbi oluyor ve sevilmeyen müşteri pozisyonu garantileniyor, servise ileride de muhtaç olacağınızı unutmayın.

Deneyimlerle edindiğim bir tutumdur, naçizane Önerimdir.

Tekrar kolay gelsin.

GÖrüşünüz İçin çok Teşekkür Ederim Aydınlatıcı Bir Yazı Oluşmuş

Peki Bana Derlerse "Aracınızı Şu Şu Parça(Ları) Değişecek"

Ben Sıfır Bir Araçdan Parça Değişikliğini Kafamda Hoş Tutamıyorum Yani şu Yapıda Değilim

"Ha Omu Tamam Değiştirin Gitsin Bas Gaza Devam" Diyemiyorum

parça değişikliği Talebi Olursa ve ben bunu kabul etmezsem benim ARACI GERİ İADE YADA YENİSİ TALEP ETME OLASILIĞIM NEDİR?

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Eğer çözümü olan seyler ise firma bunu yapmaz bence... Parça olsun keske sorun.. Sorunsu parça takılır ve yola devam edilir..

Yani araba binlerce parçadan oluşuyor hepsi kalıp üretilmiyor sonuçta. Araç değişikliği daha değişik sebeplerden olabilir ama parça vs ile zor

--- iPhone Yolladı ---

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Eğer çözümü olan seyler ise firma bunu yapmaz bence... Parça olsun keske sorun.. Sorunsu parça takılır ve yola devam edilir..

Yani araba binlerce parçadan oluşuyor hepsi kalıp üretilmiyor sonuçta. Araç değişikliği daha değişik sebeplerden olabilir ama parça vs ile zor

--- iPhone Yolladı ---

Anlıyorum Bakalım hayırlısı bugün yarın sonuç belli olacak zaten

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

parça değişikliği Talebi Olursa ve ben bunu kabul etmezsem benim ARACI GERİ İADE YADA YENİSİ TALEP ETME OLASILIĞIM NEDİR?

Hiçbir firma olası bir alternatör arızası için araç değiştirmez, sizde olsanız siz de değiştirmezdiniz. Komple motor bile değişebilir gereğinde.

Tüketici hakları:

"Garanti süresi malın tüketiciye teslim tarihinden itibaren başlar ve en az iki yıldır. Ancak, imalatçı-üretici ya da ithalatçı firmalar iki yıldan daha uzun süreler için garanti süresi verebilir.

Malın arızalanması durumunda, tamirde geçen süre garanti süresine eklenir.

Malın tamir süresi en çok 30 işgünüdür.

Malın arızasının 15 iş günü içerisinde giderilememesi durumunda, imalatçı-üretici veya ithalatçı; malın tamiri tamamlanıncaya kadar, benzer özelliklere sahip başka bir malı tüketicinin kullanımına tahsis etmek zorundadır.

Garanti süresi içinde, malzeme ve işçilik ile montaj hataları nedeniyle malın arızalanması durumunda; işçilik ve değiştirilen parça bedeli ya da başka bir ad altında tüketiciden hiçbir ücret istemeksizin malın tamirinin yapılması ve yaptırılması yükümlülüğü bulunmaktadır.

Tüketicinin onarım hakkını kullanmasına karşın;

• Belirlenen garanti süresi içinde kalmak kaydıyla, bir yıl içersinde; aynı arızanın ikiden çok tekrarlanması veya farklı arızaların dörtten çok oluşması veya belirlenen garanti süresi içerisinde farklı arızaların toplamının altıdan çok olması,

• Malın tamiri için gereken azami sürenin aşılması,

durumlarında, tüketici malın ücretsiz olarak bir yenisiyle değiştirilmesini ya da bedelini isteyebilir.

Tüketicinin bu isteklerine karşı satıcı, bayii, acente, imalatçı-üretici ve ithalatçı zincirleme olarak tüketiciye karşı sorumludurlar."

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Evlendiğimizde Arçelik üretimi Blomberg ç. makinası almıştım, bebek çamaşırları yüzünden hemen her gün kullanıyorduk ve makina ilk 6 ayda 8 kere servislik olmuştu.

Cem beyin yayınladığı kurallar dahilinde değişim için hakka sahiptim ancak tekrar bir Arçelik ürünü istemediğimden ürünü garantiden a dan z ye yeniletip (dış kasası da dahil) anneme vermiştim.

Aklıma geldide..

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.