Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×

Yakup Ç. A.

Yönetim
  • Toplam İleti

    55.604
  • Katılım

  • Son ziyaret

  • Kazandığı Gün

    584

Yakup Ç. A. tarafından yazılan her şey

  1. Ağzı olan konuşuyor diye birşey vardı bi ara Boşverrrr
  2. Başka birşeyler vardı sanırım enerji geri dönüşün ile alakalıydı. Ayrıca volvo garantiden bedava değişmişti niye böyle felan deyince..Zorunda olmayarak müşteri şeysine.
  3. Abi bizim arabada (f2) aynı şekilde ama yeni araçlar farklı misal bizim s40 da f3 gibi.
  4. Aynı markanın f1'i varsa olabilir. Varmış hatta muz'a döndürüyor tavsiye ederim http://www.hepsiburada.com/liste/silbak-ford-focus-1-10-1998-02-2005-muz-silecek-takimi-90s625/productDetails.aspx?productId=otm90s625&categoryId=60003680&navq=categoryid%3d60003680%26fh_view_size%3d12%26fh_sort_by%3d-order_stock_attribute_pl%252c-ranking_cocktail_bestseller%26fh_maxdisplaynrvalues_brand%3d-1%26fh_secondid%3dotm90s625%26fh_lister_pos%3d10%26fh_location%3d%252f%252fcatalog01%252ftr_TR%252fbrand%253d%257bsilbak%257d%252fcategories%253c%257bcatalog01_60002705%257d%252fcategories%253c%257bcatalog01_60002705_2147483631%257d%252fcategories%253c%257bcatalog01_60002705_2147483631_253574%257d%252fcategories%253c%257bcatalog01_60002705_2147483631_253574_20024697%257d%252fcategories%253c%257bcatalog01_60002705_2147483631_253574_20024697_60003680%257d%26fh_refview%3dlister
  5. Yok yok, focus 2 de asimetrik silecekler focus 3 de simetri.. Arka yok bende de o ayrı satılıyor başka markalarda vardı
  6. Abi inanki sorduğun şeyi anlamadım.Benimki eski silecek neyse onun aynısı idi seninkide eskisi neyse aynı o gelecek.. Boyut değişikliği yok yani
  7. Keşke bi siteyi gezeydik http://www.focusclubtr.com/forum/162-sponsorlar/
  8. Aracınız opel, kötü mü sizce ? O da satılmıyor
  9. Oraya önemli şeyler saklanıyor Volvocular bilir
  10. Satışa göre da Reno pug falan satılmıyor haliyle testide yapılmıyor
  11. Yakup Ç. A.

    Oto-Bulmaca

    Yalnız bunun için ayrı dehşet
  12. Bunlar sadece ABD'de satılan araçlar için geçerli değerlendirme.
  13. Kötü tipi, sevemedim. 2.0 motor satmaz doğuş bu da ayrı tabi
  14. Otomatik Mesaj Bu konu, "Focus Garajı → Focus III → Mk3- Genel Bilgiler" kategorisinden "Focus Garajı → Focus III → Mk3- Sorular ve Sorunlar" kategorisine taşınmıştır. Lütfen konu açmadan önce uygun yeri bulmaya çalışalım. Saygılarımızla, Focus Club Tr Yönetimi
  15. Forumu düzenli takip edenler çözüm bulabiliyor.Buyrun
  16. Bence lpg ile aracınızı servis'e aldıklarına dua etmelisiniz. Almam derlerse almayabilirler bu hakları var.
  17. Şaka gibi ama.. Benim ssd bozuldu falan masraf olmasın diye hdd aldım tekrar babam evdeki pc'yi dizmiş kendi kendine bilin bakalım SSD takmışlar uçuyor oğlum diyor uehuehuhe İyi o zaman bende yazın mac'i yeniliyorum dedim
  18. 2014 model olarak getirilecek ülkeye yani Ocak üretimi olacak en erken Şubat'ı bulur size gelmesi.. 1.0 eb'ye ilk kez ps geliyor nasıl yorum yapılır bilemiyorum ama sırf ekonomi için sizin yerinizde olsam bunu almazdım sanırım. 2. sıra size yetersiz gelir fiesta ile gibi...
  19. Soru sormadan önce forumda arama yapın lütfen. Eski başlığa taşındı..
  20. Yenilerini basmam lazım,kim uğraşacak
  21. Oldukça farklı gösteren bir kadran'a sahip olursunuz.. 100, 94 olur
  22. Yo bence senin bindiğin f2.5 da sorun var
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.