Jump to content
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

“ER-OL
Ozan Kar

Klima Tavsiyesi

Önerilen Mesajlar

2 iç ünite 1 dış ünite bir sistem lazım. Aslında salonda var ancak su borusunu havalandırma boşluğuna bağlamışlar, koku geliyor. Servis çözemedi.

Salon 48 m2 Mutfak 14 m2 ikisi aynı anda çalışabilir. Sorunsuz ve ekonomik olması önemli. Teşekkürler :)

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

İyiler var. Birde ucuzlar var. Fiyat performans pek yok gibi. Daikin der giderim. Mitsubishi heavy veya electric de iyidir.

şuankilerin markasını hatırlamıyorum ama "iyi" bişey diye takmışlardı. 4 iç 2 dış ünite var. Aşırı sıcaklar dışında soğutması gayet iyi ama özellikle benim ki bazen bi koku yapıyo ki oda berbat kokuyo :) sözde her yaz başı servis temizlik filan yapıyo ama özellikle benimkinde ki koku baştan beri var. Mitsubishinin performansı bana biraz zayıf gibi geldi ama bize yeter diyerek düşük btu taktırmışta olabilirler. Dayımda 10-15 senelik vestel var yazın günde 10 saat filan çalışıyordur sıkıntı yok. O yüzden fiyat performans yazdım.

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Mitsubishi Heavy inverter... Salona taktırdım 28 Bin btu; 36 m2'yi çok hızlı ve efektif soğutuyor, fazla bile geliyor; boyutu ufak... Tek sorun biraz pahalıydı ama kampanya filan kovalanıp, biraz daha ucuza mal edilebilir.

Koku meselesinde; 2 haftada bir filtre temizliği yapılmalı yoksa oluyor, özellikle toz, sigara dumanı vs varsa alanda...

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Yaklaşık bir ay önce lokal için salon tipi Klima aldık 54000 lik arçelik 7415 sanırım ama ikamek için olmayacağını düşünüyorum.

Mete Turfan tarafından düzenlendi

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bizde Daikin inverter var 18 bütlügü peşin 2800 almışdık 2-3yıl önce 25 metre kare salonu çok çok iyi soğutuyor iskenderun sıcağında bile 26 derece yetiyor hatta babam bazen üşüyorum diyip sessize alıyor :) bu yıl 3. yılına girecek ne bakım yapıldı ne temizliz ben Daikini öneririm

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Genel olarak Daikin bu piyasanın Mercedes'idir. Fiyat ve kalite olarak. Para varsa ve uzun ömürlü bakılıyorsa başka bir şeye bakmaya gerek yok. Arkasından Mitsubishi Heavy ve Electric' gelir. Carrier ve Toshiba da iyidir. Fujitsu iyi bilinir. Bunların hiç biri ucuz fiyat performans ürünü değildir. Aslında bunlardan biri alınmıyorsa geri kalanından biri alınabilir. :) Arçelik servis ağıyla düşünülebilir.

Burada istenilen 2 iç bir dış ünite olduğundan nispeten komplike. Kaliteli bir şey almak ileride muhtemel sorunları azaltır. Tek cihaz olsa Airfel iyiydi mesela ucuzlar arasında.

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

genel olarak ne kadar pahalıymış bu klimalar yahu.

 

Dış üniteleri balkona koyacaklar sanırım o yüzden tek dış ünite istiyor yerden kazanmak için. Diğer balkondaki dış ünitlerin yanında yer var ama ordan tesisat çekmek zor ve masraflı olur heralde.


şu ankiler hitachiymiş.

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Arkadaşlar merhaba,

 

Öncelikle Kadir Gecemiz mübarek olsun.

 

Konunun yeri burası mı bilmiyorum ama daha uygun bir alan göremediğimden buraya açıyorum.

 

Çocukların odası için klima almam gerekiyor. 12 m2 odaya 12.000 btu bir klima düşünüyorum. Bütçem 3000 TL civarı ve wifi özelliğinin mutlaka olması gerekiyor. 9000 Btu yeterdi aslında ama ev iki katlı ve üst kat yazın çok sıcak olduğundan kapıyı açık bırakıp üst katıda biraz soğutmak istediğimden 12000 btu da karar kıldım.

 

Araştırmalarım sonucu 2 adet klima buldum. İnternet üzerinden fazlasıyla araştırma yaptım ama beni net bir sonuca götürmedi.

 

1- Samsung AR12NSJXCWK - 3000 TL

image.png.f3687c6887362280bc432abd59c0b3f4.png

2- LG Standart Plus ES-W12GJ2F0 - 2400 TL

image.png.d538ae5c64ab31c1369dc685d44dc080.png

Aslında LG için tam sipariş vermek üzereydim ki araştırmalarım Samsung'a gözümün kaymasına sebep oldu.

 

2 modelinde teknik özellikleri birbirine çok yakın. Sadece Samsung'un R32 gaz kullanması ve Wind Free ( rüzgarsız serinlik) gibi ekstra özellikleri var.

 

Tabi buna istinaden Samsung 600 TL daha pahalı.

 

Samsung'un flapları ve tasarımı pek beğenmesemde wind free özelliği kafamı karıştırıyor ve konuyu açmamın başlıca sebebi aslında bu.

 

İşin ucunda çocuklarımın sağlığı ve rahatlığı olduğundan sizlere de danışmak istedim.

 

Bu Wind Free özelliği gerçekten işe yarıyor mu? Yoksa sadece bir pazarlama stratejisi mi?

 

Değerli yorumlarınızı rica ediyorum.

 

 

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap


Focus Club Türkiye

Bu sitenin işleticisi, bu sitede yer alan bilgi, yazı ve makalelerin doğrudan veya dolaylı olarak kullanılmasından dolayı oluşacak zararlardan sorumlu tutulamaz. Kaynak gösterme kuralına uymak şartıyla, bu sitede yer alan yazı ve makalelerin belirli bir kısmına atıf yapılmasına, link verilmesine izin verilmektedir. Kaynak (canlı link) gösterilmeden yapılan alıntılara ise izin verilmemektedir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir.
×

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.