H. Cenk Yanıtlama zamanı: Nisan 6, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 6, 2012 Anladıysam arap olayım. Style benzinli 5K arabaya 905 TL, 4K arabaya 930TL; Style dizel 5K arabaya 325 TL , style 4K arabaya 0 zam var. Tamamen dizeller satılmıyor benzinli satılıyor 3-4 geçirelim mantığı veya kardeşim sizin ucuz focus alma hakkınız yok. Hadi pamuk eller cebe muhabbeti. Gider fiyat bulma çalışmaları. 1.0T bir de bu rakamlardan 1000 TL fazla çıkarsa görürüm ben onları. Kimse almaz 999cc benzinli arabaya kim 50bin verir. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Nisan 6, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 6, 2012 999cc benzinli arabaya kim 50bin verir. Diye düşünen kimse vermez ama 125 ps - 5.0 Lt olarak düşünen verebilir Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yusuf Çavuş Yanıtlama zamanı: Nisan 6, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 6, 2012 Hakkaten çok garip ve saçma bir fiyat değişikliği olmuş. Neye göre bu yapılmış merak ettim doğrusu. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Nisan 6, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 6, 2012 Abicim gelen zam 500 lira felan, tartışmaya gerek yok ya adamlar 5-6 bin indirim yapıyor.. salla gitsin ya 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yusuf Çavuş Yanıtlama zamanı: Nisan 6, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 6, 2012 Sende haklısın Yakup'um gerçi. Fiyat listesine bakınca style+plus yerine tit. almak daha mantıklı gibi. Benzinliler için diyorum. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Bekir B. Yanıtlama zamanı: Nisan 6, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 6, 2012 Mayıs a hazırlık ...ellerinde olanlara zam..... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Abdussamed Acar Yanıtlama zamanı: Nisan 6, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 6, 2012 fiyatlar doğrudan yada dolaylı olarak düşecek, şuraya çiziyorum Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Serdar yaman Yanıtlama zamanı: Nisan 6, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 6, 2012 banada oyle gelıyo abi baharda artacak gıbı satışlar Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Serdar yaman Yanıtlama zamanı: Nisan 6, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 6, 2012 yeni donanım var mı acaba bunlarda Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Alper Albayrak Yanıtlama zamanı: Nisan 6, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 6, 2012 Bana verilen zam yok bilgisi doğru sayılır,en azından benim ilgilendiğim model hala sabit ve diğerlerindede kayde değer bi değişiklik yok,otasan piskolojik baskı yapıyor azda olsa zam yapıp araç almak için indirim bekliyenleri uyarıyor sıkıştırıyor,bana öyle geliyor en azından Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Abdussamed Acar Yanıtlama zamanı: Nisan 6, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 6, 2012 Bu yıl sonu araç almak konusunda iyi bi dönem olacak diye tahmin ediyorum, şimdilik rakamlara bakılırsa özellikle ford açısından... ancak yılsonunda alınan modeller 2012 olarak tescil edilecek ki bence araçta belirgin bi değişiklik olmayacaksa çok önemlide değil... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mertol Kip Yanıtlama zamanı: Nisan 6, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 6, 2012 Samed yılsonu için şimdiden bir öngörüde bulunmak neredeyse imkansız. Anlaşılan o ki henüz üzerlerinde bir baskı unsuru oluşmuş değil. Açıkcası ben oluşacağını da sanmıyorum. Zaten ford /almanya şu an bile yeterli üretim yapamıyor. Dolayısı ile üzerlerinde bir stok baskısı kısa vadede oluşacak gibi gözükmüyor. Bu bağlamda elleri gayet rahat. Öte yandan kendilerini VW ile aynı klasmana sokmaya çalışıyorlar. Bakma şu an golf ün fiyatının ucuz olduğuna. Yeni kasası geldiğinde onunda 1.4 tsi ları 45-50 arasından başlayacak. 1.2 tsilar da muhtemelen 40-45 bandında olacaktır. Tabi baz donanımdan bahsediyoruz. Dolayısı ile üç aşağı beş yukarı aynı fiyat bandında güreşecekler. O nedenle bence ford fiyatta çok ciddi bir düşüş yapmayacaktır. Opsiyonlarda ufak tefek oynama "belki" olabilir. Ya da birkaç ıncık cıncık daha ekleyip aynı fiyattan satmaya devam ederler. Ama açıkcası ben fiyatta düşme beklemiyorum. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yigit Celik Yanıtlama zamanı: Nisan 6, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 6, 2012 C-max dizel liste fiyatından 3000 TL düşmüş. enteresan.. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Abdussamed Acar Yanıtlama zamanı: Nisan 6, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 6, 2012 Samed yılsonu için şimdiden bir öngörüde bulunmak neredeyse imkansız. Anlaşılan o ki henüz üzerlerinde bir baskı unsuru oluşmuş değil. Açıkcası ben oluşacağını da sanmıyorum. Zaten ford /almanya şu an bile yeterli üretim yapamıyor. Dolayısı ile üzerlerinde bir stok baskısı kısa vadede oluşacak gibi gözükmüyor. Bu bağlamda elleri gayet rahat. Öte yandan kendilerini VW ile aynı klasmana sokmaya çalışıyorlar. Bakma şu an golf ün fiyatının ucuz olduğuna. Yeni kasası geldiğinde onunda 1.4 tsi ları 45-50 arasından başlayacak. 1.2 tsilar da muhtemelen 40-45 bandında olacaktır. Tabi baz donanımdan bahsediyoruz. Dolayısı ile üç aşağı beş yukarı aynı fiyat bandında güreşecekler. O nedenle bence ford fiyatta çok ciddi bir düşüş yapmayacaktır. Opsiyonlarda ufak tefek oynama "belki" olabilir. Ya da birkaç ıncık cıncık daha ekleyip aynı fiyattan satmaya devam ederler. Ama açıkcası ben fiyatta düşme beklemiyorum. Valla piyasa daralması öngörülenin altında olsun üstelik pazar payı daralsın görelim nasıl yapmıyorlar indirimi... Ha indirim yapmaz 48 ay sıfır faiz finansman sağlarlar o da olur Yada normalde 5 bin liralık opsiyonu makinalara standart çakıp yollarlar farketmez.. Elimizde Ford'un yaklaşık 6 aydır düzenli olarak pazar kaybeden bir trende girdiği şeklinde bilgi var. Üstelik toplam pazarın daraldığı gibi bir gerçekte var. Bence bunun bedelini tabloyu bu hale getiren sorumlularıda ödeyecek tabloyu düzeltmeye çalışacak olan Ford'da ödeyecek... Ayrıca VW ile Ford arasında öyle aman aman bir klasman farkı yok... sadece Ford satışta ve satış sonrasında müşterilerine biraz daha saygısız ee biraz da vw detaylarla cezbetmeyi biliyor. Bir ürünü satarken kendini akıllı sanmakla gerçekten akıllılık yapmak arasında farklar var... İşin aslı şahsi kanaatim Ford yıllardır kaz gelecek yerden tavuğu esirgiyor ve ayağa düşürdüğü bir ürün pazarlama mantığı var, kendine adam gibi standartlar koymayı ve standartları uygulamayı Doğuş kadar iyi başaramıyor v.s. v.s. Ee rakibinizden daha iyi bir ürün de satmıyorsanız bu hataların bedelini ödersiniz... Ben yine kahinlik yapıp yılsonunda hedef tutmayan modellerde gerçekten cazip denecek kampanyalar yapacaklarını tahmin ediyorum... Yılsonuna gelmeden ne kadar önce kendilerini düzeltmeye başlarlarsa yılsonundaki kampanyanın agresifliği o kadar az olur... 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mertol Kip Yanıtlama zamanı: Nisan 6, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 6, 2012 Ben seninle aynı fikirde değilim. VW nin imajı herzaman fordtan yüksek olmuştu hala da öyle. Aynı zamanda kalite hissi de fordtan yüksekti ve hala da öyle. O iş sadece Otosan ya da Doğuş ile falan ilgili değil. Ve olay servis ya da satış ile de kısıtlı değil. Bir VW aldığınız zaman arabayı satan adam arabayı teslim ederken size 20-25 dk aracı tanıtıyor. Oysa fordtakiler eline anahtarı tutuşturup hadi git artık moduna sokuyor seni. Sonuçta ikisi de araba ama VW aldığında daha değerli bir ürün almış hissine kapılıyorsun.Bu tamamen subjektif bir değerlendirme ama işe yaradığı kesin. Bu işin satış elemanlarının eğitimi tarafı. Bizimkilerin eğitim anlayışı antalyaya satış müdürlerini falan çağırıp iki araba gösterip nutuk çekmek ve önümüzdeki 3-5 aylık dönemle ilgili nutuk çekmekten ibaret. Öncelikle satışcılarını adam gibi eğitmeli, hak ettikleri parayı almalarını sağlamaları gerekir. Ki adam markayı savunabilsin. Satan adamın markaya güveni yoksa ondan cacık olmaz. VW alanlara bakarsan genelde dönüp dolaşıp gene bir VW alırlar. Oysa ford'un öyle pekte sadık bir müşteri kitlesi yok. Focustan sonra az da olsa bu oluşur gibi oldu ama tam olarak oldu diyemeyiz hala. Ford bugüne kadar hep fiyat avantajı ile satıyordu. Focusun başarılı olmasının nedeni de 1.6 TDCi motorun başarısı aslında. 115 lik motor tam bir hayal kırıklığı benim gözümde. VW nin FSi ı neyse 115 lik TiVCT de aynen öyle. Son kullanıcıya hiçbir faydası olmayan bir motordu. Dolayısı ile focusu sattıran öncelikle dizel motoruydu diyebiliriz. E artık hepsinde 1.6 dizel var. Artık o konuda eskisi kadar rahat olmayacaklar. Yeni focusta evet bir sürü yeni teknoloji var. Ama hala detaylarda çok gerzekce yapılan hatalar var. Şöyle söyleyeyim, focusa bindiğinde Samsung Galaxy zart zurt kullanır gibi hissediyorsun. Evet fonksiyonel olarak hiçbir eksiği yok. Hatta ford için devrim sayılabilecek iyileştirmelerde barındırıyor. Ama his? Yok... Oysa golf e bindiğinde I-Phone kullanır gibi hissediyorsun. IOS fonksiyon ve esneklik açısından ICS ten geride olsa da grafik ve renk büyüsü ve pek tabii aynı zamanda şık kasası ile i-phone her zaman daha fazla satacak.. Kendini farklı konumlandırmaya çalışması stratejisinin mimarı Otosan değil. Global bir strateji. Dolayısı ile o konuda başı ağrıyacak biri varsa bile bu Türkiyeden olmaz. Bizimkileri ancak bak biz şurada şöyle satıyoruz ama senin satışın düşük baskısı yapabilirlerdi ancak global olarak sıkıntı olduğu için o da pek baskın olmaz. Kısacası eminim o bahsettiğin kişiler üzerlerinde baskı oluşsa bile rahat rahat atabilirler. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap