Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

1.6 Ti-vct Yakıt Tüketimi


Önerilen Mesajlar

TOPLU VERİLER AŞAĞIDAKİ BAŞLIKTA YER ALMAKTADIR.

http://www.focusclubtr.com/topic/2846-focus-3-benzinli-yakıt-tüketim-değerleri/

 

------------------------

 

Aracı ağustos 21 de aldım ve bir haftalık bile değilken Bursa-Antalya-Ankara- Bursa arasında kullandım.1900 km civarında yol yaptık.

 

Bursa-Antalya arası 4 kişi, klima %100 açık 120 km ile (hız sabitleyici açık)(30-40km civarı 160-185 km hızla gidildi) sabit hızla yol bilgisayarı ortalaması 100 km de 6.6 lt idi. Gerçek tüketim 7.2 lt çıktı ki bu değeri depoyu fulleyerek ince ölçümler sonucu bulduk.

 

Antalya-Ankara arası 3 kişi, klima %100 açık, hız sabitleyici ile 110-120 km hızla y.b  ortalaması 5.9 lt ,

 

Ankara-Eskişehir arası 2 kişi, klima kapalı, hız sabitleyici kapalı 90-110 km hızla y.b  ortalaması 5.1 lt ( Gerçek tüketim 5.5 lt) ,

 

Eskişehir-Bursa arası 2 kişi, klima kapalı, hız sabitleyici kapalı 80-100 km hızla y.b ortalaması 4.4 lt idi.(Gerçek tüketim 4.8 lt) 

 

Gerçek tüketim değerleri her defasında depo fullenerek hesaplandı. Böylece yol bilgisayarındaki sapmanın da sabit olduğunu görmüş olduk.

Aracı almadan önce 1.0 ecoboost  ile 1.6 ti-vct arasında kalıp uzun süre karar verememiştim, lakin bir şey kaybetmediğimi bu verilerle anlamış oldum.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Değerler çok iyi 115 ti-vct ler 1.6 sınıfında atmosferik olarak 1. sırada benim gözümde alt devirleri olsun üst devirleri olsun çok istekli dizeller rampada daha hızlı deniliyor ama ti-vct ile 140 km hızla çıktığım rampada tdci 3. vites 130 da kesilirdi 4 de yürümezdi zaten. çok güzel 3. vites oranı var motorla uyumlu :yeah:

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Değerleriniz çok iyi. Yol bilgisayarınızdaki sapmayı yol bilgisayarı ekranından kendiniz ayarlayabiliyorsunuz. Konusu vardı. Bulabilirsem yine paylaşırım.

Bir de tanışma bölümünde kendinizi tanıtırsanız sevinirim. (Linkini veriyorum.)

http://www.focusclubtr.com/forum/9-tan%C4%B1%C5%9Fma/

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Aracı ağustos 21 de aldım ve bir haftalık bile değilken Bursa-Antalya-Ankara- Bursa arasında kullandım.1900 km civarında yol yaptık.

 

Bursa-Antalya arası 4 kişi, klima %100 açık 120 km ile (hız sabitleyici açık)(30-40km civarı 160-185 km hızla gidildi) sabit hızla yol bilgisayarı ortalaması 100 km de 6.6 lt idi. Gerçek tüketim 7.2 lt çıktı ki bu değeri depoyu fulleyerek ince ölçümler sonucu bulduk.

 

Antalya-Ankara arası 3 kişi, klima %100 açık, hız sabitleyici ile 110-120 km hızla y.b  ortalaması 5.9 lt ,

 

Ankara-Eskişehir arası 2 kişi, klima kapalı, hız sabitleyici kapalı 90-110 km hızla y.b  ortalaması 5.1 lt ( Gerçek tüketim 5.5 lt) ,

 

Eskişehir-Bursa arası 2 kişi, klima kapalı, hız sabitleyici kapalı 80-100 km hızla y.b ortalaması 4.4 lt idi.(Gerçek tüketim 4.8 lt) 

 

Gerçek tüketim değerleri her defasında depo fullenerek hesaplandı. Böylece yol bilgisayarındaki sapmanın da sabit olduğunu görmüş olduk.

Aracı almadan önce 1.0 ecoboost  ile 1.6 ti-vct arasında kalıp uzun süre karar verememiştim, lakin bir şey kaybetmediğimi bu verilerle anlamış oldum.

bence çok şey kaybettiniz aynı kullanımda ecoboost 1.0 motor 1 litre daha aşağı yakardı .yani sizin veriler sırayla 4.9-4.5-3.8 olurdu...litre olarakta 1000km de 10litre az yakardınız bu da her 1000km de 50 tl ye yakın para demek .birde yılda daha az vergi ödeme olayı var....birde yakında tüp taktırırsınız aracınıza size söyleyim işte o zaman 1.0 ecoboost alsaydım demeye başlarsınız benden söylemesi,ha birde tüp takılıp araca bir sorun verdi miydi lpg sistemi o zaman işte tüh dersiniz şu foruma sorun bakalım 1.0 eboost mu yoksa 1.6 atmosferik mi doğru bir tercihtir? 

Değerler çok iyi 115 ti-vct ler 1.6 sınıfında atmosferik olarak 1. sırada benim gözümde alt devirleri olsun üst devirleri olsun çok istekli dizeller rampada daha hızlı deniliyor ama ti-vct ile 140 km hızla çıktığım rampada tdci 3. vites 130 da kesilirdi 4 de yürümezdi zaten. çok güzel 3. vites oranı var motorla uyumlu :yeah:

sen dizel focus ile  benzinli focusu  denedin mi yoksa rastgele mi konuşuyorsun kardeşim yazdıklarından rasgele konuştugun belli oluyor ,benzinli dizel yakın beygire sahip araçlardan dizel torktan dolayı daha yüksek viteste ve daha hızlı çıkar zaten..ayrıca dizel 3 .vıteste 130la giderken bas bas bagırır dizel 4. vitese atılmasını ister nasıl oluyorda 3 de kesilecekmiş dizel ..zaten dizel 130km yı 3. vıteste görüyorsa 4.vitesi istıyor demektır ...serviste bakıma gelen 115 ps benzınlı focus sahipleride nedense dizel alsaydım diyorlar yokuşta dizel gibi çekmiyor diyorlardı herhalde bu kişiler araçlarını yanlış tanıyorlar :) 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

bence çok şey kaybettiniz aynı kullanımda ecoboost 1.0 motor 1 litre daha aşağı yakardı .yani sizin veriler sırayla 4.9-4.5-3.8 olurdu...litre olarakta 1000km de 10litre az yakardınız bu da her 1000km de 50 tl ye yakın para demek .birde yılda daha az vergi ödeme olayı var....birde yakında tüp taktırırsınız aracınıza size söyleyim işte o zaman 1.0 ecoboost alsaydım demeye başlarsınız benden söylemesi,ha birde tüp takılıp araca bir sorun verdi miydi lpg sistemi o zaman işte tüh dersiniz şu foruma sorun bakalım 1.0 eboost mu yoksa 1.6 atmosferik mi doğru bir tercihtir? 

sen dizel focus ile  benzinli focusu  denedin mi yoksa rastgele mi konuşuyorsun kardeşim yazdıklarından rasgele konuştugun belli oluyor ,benzinli dizel yakın beygire sahip araçlardan dizel torktan dolayı daha yüksek viteste ve daha hızlı çıkar zaten..ayrıca dizel 3 .vıteste 130la giderken bas bas bagırır dizel 4. vitese atılmasını ister nasıl oluyorda 3 de kesilecekmiş dizel ..zaten dizel 130km yı 3. vıteste görüyorsa 4.vitesi istıyor demektır ...serviste bakıma gelen 115 ps benzınlı focus sahipleride nedense dizel alsaydım diyorlar yokuşta dizel gibi çekmiyor diyorlardı herhalde bu kişiler araçlarını yanlış tanıyorlar :)

Ben her ikisinide kullandım aylarca ;) Rampa dik dizel 3. vites max güç devrinde 130 km/k görüyor doğru mu? 4. vites dişlisi uzun. Rampa dik olduğundan dolayı 4. viteste kesilip kalıyordu 130da. Mantıksız mı bu dediğim. Ben bu dediklerimin hepsini denedim kendim gördüm ;) Ti-vct 3. viteste 150 km hız görür. Bu yüzden dizel 3 de 130 da kesilip 4 attığımda yürümezken benzinli ufak ufak da olsa o 7000 deviri dolduruyordu. Bunlar benim gördüklerim denediklerim. Ayrıca ti-vct 115 tdci 109 u her türlü geçer bu dediğimin sonuna kadar arkasındayım deneyin görün ;) 

Bugün ufak bi gezinti yaptım 17 dakika boyunca şehir içinde. Ortalamam 4.1 videosunu çektim upload ediyorum şu an....

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Aracı almadan önce 1.0 ecoboost  ile 1.6 ti-vct arasında kalıp uzun süre karar verememiştim, lakin bir şey kaybetmediğimi bu verilerle anlamış oldum.

değerleriniz güzel ancak aynı şartlarda ebnin daha az yakacağı kesin. vergi avantajıda cabası. yani 1.0 eb 1.6 ti-vctden her türlü ekonomik. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Ayrıca şöyle bi durum var bizim insanımız yüklüyor arabasını bagaj dolu çıkıyor yola doğal olarak dizel yüklüyken daha güzel yürüyor hangi benzinli sahibi uzun yolda 6-7 bin çevirip vites atıyor tdci alsaydım demekte haklılar dizel hem performanslı hem tüketim açısında on numara :)

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Ben her ikisinide kullandım aylarca ;) Rampa dik dizel 3. vites max güç devrinde 130 km/k görüyor doğru mu? 4. vites dişlisi uzun. Rampa dik olduğundan dolayı 4. viteste kesilip kalıyordu 130da. Mantıksız mı bu dediğim. Ben bu dediklerimin hepsini denedim kendim gördüm ;) Ti-vct 3. viteste 150 km hız görür. Bu yüzden dizel 3 de 130 da kesilip 4 attığımda yürümezken benzinli ufak ufak da olsa o 7000 deviri dolduruyordu. Bunlar benim gördüklerim denediklerim. Ayrıca ti-vct 115 tdci 109 u her türlü geçer bu dediğimin sonuna kadar arkasındayım deneyin görün ;)

Bugün ufak bi gezinti yaptım 17 dakika boyunca şehir içinde. Ortalamam 4.1 videosunu çektim upload ediyorum şu an....

senin kullandığın dizelde iş yokmuş .o zaman diğer kullananlar aracı kullanmayı bilmiyor .115 ps yokuş yukarı dizeli geçemez onun dışında düz yolda ve maksımum hız olarak kafa kafaya giderler bende söylediğimin arkasındayım...valla video ile olacak iş değil bunlar sen kaç kuruş yakıyorsun fiyat olarak km de onu hesapladın mı hiç onu söyle bize 

Ayrıca şöyle bi durum var bizim insanımız yüklüyor arabasını bagaj dolu çıkıyor yola doğal olarak dizel yüklüyken daha güzel yürüyor hangi benzinli sahibi uzun yolda 6-7 bin çevirip vites atıyor tdci alsaydım demekte haklılar dizel hem performanslı hem tüketim açısında on numara :)

bende denedim yokuşta hemde boş bagajla 100ps lik focus 1 ve 125 pslik mondeo (focus1 ve mondeo aynı çıkıyor yokuşu ağırlıktan dolayı focus 1 de 2 ye göre daha hafif 15 beygirlik fark var arada ama ağrlıkları farklı hemen hemen hemen  aynı çıkarlar yokuşu )1.6 benzinlinin 150 ile çıktığı yokuşu dizel tdcı focus 170 ile çıkıyor ..115 ps lik focusta en fazla 160der benim çıktığım yokuşta bu araçlar bu şekilde çıkıyorsa focus115 ınde bı farkı olmaz .hemde dizel daha yüksek viteste çıkıyor bu yokuşu benzinli 4te çıkyor dizel 5 te çıkyor benzinliyi 5e atarsak eğer 150 değil 140la ancak çıkar..ecoboost 1.6 da aynı yokuşta 190 diyor biraz daha zorlarsam eğer 200 diyebilir ...

çağlar çetinkaya tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

bence çok şey kaybettiniz aynı kullanımda ecoboost 1.0 motor 1 litre daha aşağı yakardı .yani sizin veriler sırayla 4.9-4.5-3.8 olurdu...litre olarakta 1000km de 10litre az yakardınız bu da her 1000km de 50 tl ye yakın para demek .birde yılda daha az vergi ödeme olayı var....birde yakında tüp taktırırsınız aracınıza size söyleyim işte o zaman 1.0 ecoboost alsaydım demeye başlarsınız benden söylemesi,ha birde tüp takılıp araca bir sorun verdi miydi lpg sistemi o zaman işte tüh dersiniz şu foruma sorun bakalım 1.0 eboost mu yoksa 1.6 atmosferik mi doğru bir tercihtir? 

sen dizel focus ile  benzinli focusu  denedin mi yoksa rastgele mi konuşuyorsun kardeşim yazdıklarından rasgele konuştugun belli oluyor ,benzinli dizel yakın beygire sahip araçlardan dizel torktan dolayı daha yüksek viteste ve daha hızlı çıkar zaten..ayrıca dizel 3 .vıteste 130la giderken bas bas bagırır dizel 4. vitese atılmasını ister nasıl oluyorda 3 de kesilecekmiş dizel ..zaten dizel 130km yı 3. vıteste görüyorsa 4.vitesi istıyor demektır ...serviste bakıma gelen 115 ps benzınlı focus sahipleride nedense dizel alsaydım diyorlar yokuşta dizel gibi çekmiyor diyorlardı herhalde bu kişiler araçlarını yanlış tanıyorlar :)

Arkadaşım o verdiğin veriler fabrika verilerinden bile daha aşağıda. Ayrıca aracı her türlü  koşulda kullanıp gerçek değerleri verdim size. 1.0 ecoboost u kullananların da verileri forumda mevcut, lütfen bakınız...Ben almadan önce de forumu yeterince inceledim merak etmeyin...

 Yıllık 10 bin km yi geçemem, 10 yıldır da benzinli 2003 model Corolla kullanıyordum. lpg taktırmayı düşünmüyordum zaten şimdi hiç düşünmüyorum ve tercihimden yüzde yüz memnunum. Önerilerin için  teşekkürler...

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

senin kullandığın dizelde iş yokmuş .o zaman diğer kullananlar aracı kullanmayı bilmiyor .115 ps yokuş yukarı dizeli geçemez onun dışında düz yolda ve maksımum hız olarak kafa kafaya giderler bende söylediğimin arkasındayım...valla video ile olacak iş değil bunlar sen kaç kuruş yakıyorsun fiyat olarak km de onu hesapladın mı hiç onu söyle bize 

bende denedim yokuşta hemde boş bagajla 100ps lik focus 1 ve 125 pslik mondeo (focus1 ve mondeo aynı çıkıyor yokuşu ağırlıktan dolayı focus 1 de 2 ye göre daha hafif 15 beygirlik fark var arada ama ağrlıkları farklı hemen hemen hemen  aynı çıkarlar yokuşu )1.6 benzinlinin 150 ile çıktığı yokuşu dizel tdcı focus 170 ile çıkıyor ..115 ps lik focusta en fazla 160der benim çıktığım yokuşta bu araçlar bu şekilde çıkıyorsa focus115 ınde bı farkı olmaz .hemde dizel daha yüksek viteste çıkıyor bu yokuşu benzinli 4te çıkyor dizel 5 te çıkyor benzinliyi 5e atarsak eğer 150 değil 140la ancak çıkar..ecoboost 1.6 da aynı yokuşta 190 diyor biraz daha zorlarsam eğer 200 diyebilir ...

şehir içi 0,25 kuruş yakıyor genelde 5 ortalamasıyla geziyorum. 

Valla kullandığım dizel cacık değildi çokta cigerliydi. Ti-vct düz de geçer tdci'ı. Kafaya kafaya gitme ihtimali yok düz yolda 190 km de takılıp kalır dizel focus ben 210 km görmüştüm ama rampa aşağıydı yol ti-vct 4 ün sonlarında 195 falan görür rahat rahatta yürür düz de 200-210 km hız görüyordu rahat. 

Birazdan videoyu atıcam zaten izleriz hep beraber bi yerde gazladım eğer gazlamasaydım ortalama 3.8 falan olacak :) 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

190da takılırmış bekle sen focus sürdüğün bayagı belli oluyor :) ben 220 km yi gördüm hemde düz yolda burası Urfa -Gaziantep otobanı Türkiye nin en düz otobanı ve en uzun düzleğe sahip yeri rampa aşağıda değil burası.Burayı bilen bilir Urfaya dan Antepe giderken çok uzun bi düzlük var şimdi Mardin'e doğru da otoban biraz var bilen bilir .bak bu araç 2006 model trend tdcı focus ve 160 bin km de 

 


Allah aşkına rampayı biri 190la çıkmış biri 180'le ne farkı var varacağı yere 30 saniye... Konuylada alakalı değilki.. Neyse atmosferiktaş beyde güle güle kullanın bizde o civarlardayız tüketimde :)

saniyeyle ne alakası var biz burda süreyi mi tartışıyoruz hangisinin daha iyi tırmanacagını ayrıca insanlar bir yere daha çabuk varmak için performanslı araba tercih etmezler ,zevk almak için tercih ederler ben arada basarım gaza  bazen de 100-130 arası giderim,,hiç bir zaman bir yere daha cabuk varayım diye basmıyorum .


şehir içi 0,25 kuruş yakıyor genelde 5 ortalamasıyla geziyorum. 

Valla kullandığım dizel cacık değildi çokta cigerliydi. Ti-vct düz de geçer tdci'ı. Kafaya kafaya gitme ihtimali yok düz yolda 190 km de takılıp kalır dizel focus ben 210 km görmüştüm ama rampa aşağıydı yol ti-vct 4 ün sonlarında 195 falan görür rahat rahatta yürür düz de 200-210 km hız görüyordu rahat. 

Birazdan videoyu atıcam zaten izleriz hep beraber bi yerde gazladım eğer gazlamasaydım ortalama 3.8 falan olacak :)

ş.içi 25 kuruş yakıyorsan eğer aracın 5.7 civarı falan yakıyordur bu veriyide tutturmak için aracı bayağı ekonomik kullanmak lazım ,ancak o zman bu kadar yakar..sen şimdi 25 kuruş yakıyorum demişin ..25 kuruş yakan bir araç 5.5litreden fazla mazot yakar...sen bize 4 litre diyorsun..madem 4 litre yakıyorsun o zaman ş.içi  175 kuruş yakman lazım ..bizim arkadaş tüplü 1,2 opel corsası ile ancak bu kadar yakıyor ..lpg yıde 2.50 den alıyor ..sen birde yaktığın yakıta göre hesapla yakıt tüketimini bakalım

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

190da takılırmış bekle sen focus sürdüğün bayagı belli oluyor :) ben 220 km yi gördüm hemde düz yolda burası Urfa -Gaziantep otobanı Türkiye nin en düz otobanı ve en uzun düzleğe sahip yeri rampa aşağıda değil burası.Burayı bilen bilir Urfaya dan Antepe giderken çok uzun bi düzlük var şimdi Mardin'e doğru da otoban biraz var bilen bilir .bak bu araç 2006 model trend tdcı focus ve 160 bin km de 

 

attachicon.gif07022009.jpg

saniyeyle ne alakası var biz burda süreyi mi tartışıyoruz hangisinin daha iyi tırmanacagını ayrıca insanlar bir yere daha çabuk varmak için performanslı araba tercih etmezler ,zevk almak için tercih ederler ben arada basarım gaza  bazen de 100-130 arası giderim,,hiç bir zaman bir yere daha cabuk varayım diye basmıyorum .

Bunu düzde yapması imkansız bişey eğim gözle görülmeyecek kadar azdır belki rüzgar arkadan esiyordur çok etken var çook. teknik verisinde 188 km yazıyor sapmayla 200 olsun diyelim. aradaki 20 km hız çok fazla :) yazılımlısı bu hızı zor yapıyor zaten 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bunu düzde yapması imkansız bişey eğim gözle görülmeyecek kadar azdır belki rüzgar arkadan esiyordur çok etken var çook. teknik verisinde 188 km yazıyor sapmayla 200 olsun diyelim. aradaki 20 km hız çok fazla :) yazılımlısı bu hızı zor yapıyor zaten 

 ben kendim yazılımlıyım :) vallaha yol düzdü rüzgarda yoktu baska bir zaman hava aşırı rüzgarlıydı o zamnda 200-205 falan demişti  o kadar basmama ragmen gecememişti ruzgarlı gunde 205 i. videosu da var bu fotonun istersen onu da göndereyim bi bak..220 dediğinde bi araba çıkmıştı önümüze o çıkmasa belki biraz daha gidecektı araba.çıkan araçta honda city idi :) ..bu araba dışında focus 2.5 2011 model focus titanyum tdcı  aynı yolda onlada 215 dedim ama bunu zorladığım kadar zorlamamıştım onu ...zorlasam o da derdi 220 yi

Arkadaşım o verdiğin veriler fabrika verilerinden bile daha aşağıda. Ayrıca aracı her türlü  koşulda kullanıp gerçek değerleri verdim size. 1.0 ecoboost u kullananların da verileri forumda mevcut, lütfen bakınız...Ben almadan önce de forumu yeterince inceledim merak etmeyin...

 Yıllık 10 bin km yi geçemem, 10 yıldır da benzinli 2003 model Corolla kullanıyordum. lpg taktırmayı düşünmüyordum zaten şimdi hiç düşünmüyorum ve tercihimden yüzde yüz memnunum. Önerilerin için  teşekkürler...

benim verdiğim veriler sizin aracınızın 1 litre aşağısı yani siz aracınıza bu tüketimi yaptırıyorsanız 1.0 ecoboost 1 litre aşağı yakar...ayrıca 1.6 ya göre hem daha az yakıyor hem vergi avantajı..foruma sorun bakalım ne diyecek arkadaşlar ...1.0 motor her yönden daha ekonomiktir...heleki yılda 10 binden az yol yapanlar için dizelden daha ekonomiktir ..sizin araç fabrika verisi 6 litre ,ecoboost 1.0  5.1 litre hesabı kendiniz yapın ...ben 1.6 ecoboostla sizin gibi kullanayım aynı tüketimi yapıyorum 1.0 ecoboostu varın siz düşünün....tercihinizde %100 memnun olmak için 2 aracıda alıp biraz kullanıp denemek lazım ondan sonra belli olur memnuniyet diğer aracı kullanmadan nerden bileceksiniz ki ne kadar tüketim yapacagını veya sürüş zevkini

çağlar çetinkaya tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

 ben kendim yazılımlıyım :) vallaha yol düzdü rüzgarda yoktu baska bir zaman hava aşırı rüzgarlıydı o zamnda 200-205 falan demişti  o kadar basmama ragmen gecememişti ruzgarlı gunde 205 i. videosu da var bu fotonun istersen onu da göndereyim bi bak..220 dediğinde bi araba çıkmıştı önümüze o çıkmasa belki biraz daha gidecektı araba.çıkan araçta honda city idi :) ..bu araba dışında focus 2.5 2011 model focus titanyum tdcı  aynı yolda onlada 215 dedim ama bunu zorladığım kadar zorlamamıştım onu ...zorlasam o da derdi 220 yi

benim verdiğim veriler sizin aracınızın 1 litre aşağısı yani siz aracınıza bu tüketimi yaptırıyorsanız 1.0 ecoboost 1 litre aşağı yakar...ayrıca 1.6 ya göre hem daha az yakıyor hem vergi avantajı..foruma sorun bakalım ne diyecek arkadaşlar ...1.0 motor her yönden daha ekonomiktir...heleki yılda 10 binden az yol yapanlar için dizelden daha ekonomiktir ..sizin araç fabrika verisi 6 litre ,ecoboost 1.0  5.1 litre hesabı kendiniz yapın ...ben 1.6 ecoboostla sizin gibi kullanayım aynı tüketimi yapıyorum 1.0 ecoboostu varın siz düşünün....tercihinizde %100 memnun olmak için 2 aracıda alıp biraz kullanıp denemek lazım ondan sonra belli olur memnuniyet diğer aracı kullanmadan nerden bileceksiniz ki ne kadar tüketim yapacagını veya sürüş zevkini

Anlamakta zorlanıyorsun anlaşılan, 1.0 ecoboost u kullananların verileri daha yüksek ,bi açıp baksan anlayacan ama...ayrıca 1.0 ın 2. elini bi araştırıver bakalım ne görecen...

 

 Ben teknik ve gerçek verileri vererek konuyu açtım, cevabı aynı şekilde beklerim, elinde veri varsa görelim lütfen. Bunun harici boş konuşmak olur...

Ercüment Balcı tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Misafir
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.