Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

  • 0

Tahrik Mili Için Servise Çağırdılar (Aks Mili)


Ahmet N.

Soru

Öncelikle herkese Merhabalar. Nisan ayından beri ben de focus sahibiyim. Arasıra niye ecoboost almadım diye hayıflanmam dışında memnunum. 

 

Asıl konuya gelince geçenlerde otosandan aradılar sol tahrik mili için servise çağırdılar. Aranızda başka çağrılan veya sıkıntı yaşayan varmı?

 

Ben geri vites geçişi (bazen geri vitese geçmiş gibi oluyor ama geçmemiş oluyor kalkmaya çalıştığında alttan boşa dönen dişli sesi geliyor bazen de vitesten atıyor. Tabi dikkat edersem olmuyor bunlar. Senkromeçsiz olmasından diyolar da sonuçta olmaması gereken bişey ya da senkromeç tak .)  ve ön yolcu tarafında geçen ve çok ısınan boru (o ne büyük bir tasarım aptallığı öyle ya onu ordan geçirme ya da geçirdiysen izole et) dışında sorun olarak bişey farketmedim.

 

 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Önerilen Mesajlar

  • 0

Asıl konuya gelince geçenlerde otosandan aradılar sol tahrik mili için servise çağırdılar. Aranızda başka çağrılan veya sıkıntı yaşayan varmı?

 

ön yolcu tarafında geçen ve çok ısınan boru (o ne büyük bir tasarım aptallığı öyle ya onu ordan geçirme ya da geçirdiysen izole et) dışında sorun olarak bişey farketmedim.

Tahrik mili sorununu ilk defa duyuyorum. 

Sağ aks keçesi kaçağı çokca görülüyor da, sol???

 

Boruyu da hiç fark etmemişim, ne borusudur acep?

Çok kimse bilmediğine göre önemsememek eğilimindeyim...

Bakalım bakalım, ben de diyorum kabin niye bu kadar sıcak oluyor yaz günü..!

 

Isınma sorunu mevcut evet tamamen tasarı hatası makyaj ile çözülür umarım.

Teessüf ederim, bundan haberdardın ve bizden gizledin!

Artık iyicene Ford için çalıştığına ikna oldum.

Aramızdaki herşey bitti :P

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Tahrik mili sorununu ilk defa duyuyorum. 

Sağ aks keçesi kaçağı çokca görülüyor da, sol???

 

Boruyu da hiç fark etmemişim, ne borusudur acep?

Çok kimse bilmediğine göre önemsememek eğilimindeyim...

Bakalım bakalım, ben de diyorum kabin niye bu kadar sıcak oluyor yaz günü..!

 

Teessüf ederim, bundan haberdardın ve bizden gizledin!

Artık iyicene Ford için çalıştığına ikna oldum.

Aramızdaki herşey bitti :P

 

Klima açıkken yolcunun sol bacağı konsol'a dayanırsa hisseder hatta kışın sevinir de :P ama yazın :D:zha: 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Geçmiş olsun...

 

Teşekkür ederim.

 

 

Tahrik mili sorununu ilk defa duyuyorum. 

Sağ aks keçesi kaçağı çokca görülüyor da, sol???

 

Boruyu da hiç fark etmemişim, ne borusudur acep?

Çok kimse bilmediğine göre önemsememek eğilimindeyim...

Bakalım bakalım, ben de diyorum kabin niye bu kadar sıcak oluyor yaz günü..!

 

 

etis.ford.com da  aynen şunu yazıyor:

 

Acil Kampanya

3U515 - Sol tahrik mili

 

 

Az önce otokoç tan yani burdaki servisten aradılar servis randevusu için 'sol aks mili' için dedi.

 

Isınan boru olayını da forum da bir yerde de okumuştum diye hatırlıyorum (şimdiye kadar gizli gizli takib ediyodum forumu ^_^  ).

 

Bir şey daha ekleyeyim torpido gözünden motorun olduğu alana ulaşılıyor nerdeyse orada koca bir delik var belki sadece trendlerde böyle . bir de eski versiyonlarda usb ve aux torpidodaymış şimdi orta konsola almışlar ve onların yeri delik kalmış olabilir.  Çok şikayet ettim gibi :) ama toplamda memnunum :) .

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Klima açıkken yolcunun sol bacağı konsol'a dayanırsa hisseder hatta kışın sevinir de :P ama yazın :D:zha:

 

Ben bunu kontrol ettim orada hiç sıcaklık hissedemedim, bir daha kontrol edeyim belkide yanlış yere bakmışımdır.

 

Benim en memmnun olmadığım kısım, hava sıcakken klimayı açmadığımda sürüş esnasında hava mazgallarından sıcak hava geliyor, kontrol düğmeleri soğukta dururken oluşuyor mecburen dış hava girişini kapatıyorum ki sıcak hava gelmesin veya mecburen klimayı açıyorum.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Az önce otokoç tan yani burdaki servisten aradılar servis randevusu için 'sol aks mili' için dedi.

Bu yeni bir durum, gelişmeleri bekliyoruz

hava sıcakken klimayı açmadığımda sürüş esnasında hava mazgallarından sıcak hava geliyor
 

Araç durduğu yerde ısındığı ve dış ortam havası da yeterince serin olmadığı için uzun bir süre sıcak hava üflüyor, yeterince sabırlı olursanız biraz daha ılınıyor, ama klima daha konforlu her halde...

 

Boru konusunda ben de bugün sıcakta kalmış arabamı sıcak sıcak kullanıp baktım, ne gözle görülür ne elle tutulur bir şey yoktu. Titaniumlar için geçerli değil diyesim geldi!

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Bu yeni bir durum, gelişmeleri bekliyoruz

Etis teki kodu Rus sitelerde buldum kalibrasyon tarzı bir şeylerden bahsediyorlar .  Hafta içi gitmeyi düşünüyorum sonuçları yazarım.

Ahmet N. tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Etis teki kodu Rus sitelerde buldum kalibrasyon tarzı bir şeylerden bahsediyorlar .  Hafta içi gitmeyi düşünüyorum sonuçları yazarım.
Ustamızla konuştum, resmi bülten yayınlanmamış. Sadece iB5 şanzımanlı 1.6 TiVCT araçları kapsıyor. Sol tahrik mili belli bir tarih aralığında olanlarınki kaydırma riski nedeniyle değişecekmiş. Yani öncelikle tarih kontrolu yapılıyor, söz konusu seriye denk gelmişse değişiyor. 

Bakalım piyango size çıkacak mı?

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Ustamızla konuştum, resmi bülten yayınlanmamış. Sadece iB5 şanzımanlı 1.6 TiVCT araçları kapsıyor. Sol tahrik mili belli bir tarih aralığında olanlarınki kaydırma riski nedeniyle değişecekmiş. Yani öncelikle tarih kontrolu yapılıyor, söz konusu seriye denk gelmişse değişiyor. 

Bakalım piyango size çıkacak mı?

 

 

:) Herzamanki gibi en kapsamlı bilgiye ulaşmışsınız saygılar...

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Dün Otokoç a (telefondaki bayan; yarım saatlik bir iş olduğu için hafta içi herhangi bir gün gelebileceğimi söylemişti.) gittim, beni bir müşteri temsilcisine yönlendirdiler, durumu anlattım, elemanın bana ilk sorduğu soru hangi gün gelmek istersiniz? Dedim ne günü siz bana hafta içi herhangi bir gün gelin dediniz . Adam bir başladı laf kalabalığı yapmaya yok otosan aramıştır sizi yok dedim önce otoson sonra otokoç aradı dedim bu sefer başka türlü çevirmeye çalıştı yok iş çok uzunmuş da vesaire vesaire.. neyse dedim hafta sonu geleyim ama bu neyin nesi beni çağırmışlar. Bu sefer başka bir laf kalabalığı başladı; endişelenecek bir şey yokmuş da Ford firmasının müşterisine verdiği önemdenmiş de arabasına sahip çıkmasıymış. Yani benim arabayı alım süreci de dahil  olmak üzere benim  buradaki Otokoç a notum koca bir sıfır.

 

Alım süreci demişken onu da kısaca anlatayım.

Ben tamamen lpg takacağım araba bakıyordum. Ecoboost u görünce olabilir mi diye kafama takıldı. Satıcıya sordum ecoboost a bir küfür etmediği kaldı (elinde olmadığı için). Eşim de atmosferikten yanaydı ve arabamı satmış olduğum için acil lazımdı ve atmosferik aldım. Ha çok önemsemiyorum atmosferik-lpg veya ecoboost çok kesin bir tercihim yok ama bu tavırlar 5. sınıf esnaf tavırları ve böyle büyük bir firmaya yakışmıyor.

 

Edit: imla

Ahmet N. tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.