Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.
Geçtiğimiz günlerde banko sınavına girmek için kocaeline gidip geldik 350 km de yarım depo yaktı araç.. Sonrasında gelip arabayı yıkamaya gittim sorun yoktu , fakat çalıştırınca 1.6 TDCI Arabanın üst motor kapağının ordan ses gelmesi sonucu (şıkı şıkı tarzı , gaza bastıkca çoğalmasıyla) arabamızı özel servise bıraktık.Servisde 2-3 gün durmasına rağmen sesi bulamadılar..
Enjektörler söküldü , bakıldı bilgisayara bağlandı sorun yok denildi.. Yan seğmentlere baktılar , arba yığdırma sonucu seğment atabilir diye ondada sorun yok denildi.. Ve bugun beklenen oldu motoru komple indirdiler ve baktılarki 1.2.3. pistonda sorun yok fakat 4. piston normal yatağından 1 mm daha yüksekde duruyor , bu nedenle üst kapağa vurması sonucu ses yapıyormuş..
Yarın malzeme listesi verilecek bize ya biz alacağız yada özel servisdeki ustalar getirtecek...Piston yataklarında sorun yok fakat , 4. pistonda sorun olduğu için burçlar ve pistonlar yenilenecek sanırım.Motor taşlanacak diye duydum.Bu ara baya başımızı ağrıtcak gibi duruyor..
Tavsiyeleriniz , veya yapım aşamasında önereceğiniz bişey varsa dinlemekteyim..En önemlisi araçta aldığımızdan beri duman atma vardı , egr yi temizlettik fayda etmemişti , enjektörlerdede problem olmadığına eminiz artık , hazır motor açılmışken egr yi de iptal ettirmeyi düşünüyorum.Gelişmeleri topic altında belirteceğim , bu tür sorunları yaşayan olursa bilgi olur diye ..
Soru
Emre V.
Herkese merhaba hayırlı akşamlar...
Geçtiğimiz günlerde banko sınavına girmek için kocaeline gidip geldik 350 km de yarım depo yaktı araç.. Sonrasında gelip arabayı yıkamaya gittim sorun yoktu , fakat çalıştırınca 1.6 TDCI Arabanın üst motor kapağının ordan ses gelmesi sonucu (şıkı şıkı tarzı , gaza bastıkca çoğalmasıyla) arabamızı özel servise bıraktık.Servisde 2-3 gün durmasına rağmen sesi bulamadılar..
Enjektörler söküldü , bakıldı bilgisayara bağlandı sorun yok denildi.. Yan seğmentlere baktılar , arba yığdırma sonucu seğment atabilir diye ondada sorun yok denildi.. Ve bugun beklenen oldu motoru komple indirdiler ve baktılarki 1.2.3. pistonda sorun yok fakat 4. piston normal yatağından 1 mm daha yüksekde duruyor , bu nedenle üst kapağa vurması sonucu ses yapıyormuş..
Yarın malzeme listesi verilecek bize ya biz alacağız yada özel servisdeki ustalar getirtecek...Piston yataklarında sorun yok fakat , 4. pistonda sorun olduğu için burçlar ve pistonlar yenilenecek sanırım.Motor taşlanacak diye duydum.Bu ara baya başımızı ağrıtcak gibi duruyor..
Tavsiyeleriniz , veya yapım aşamasında önereceğiniz bişey varsa dinlemekteyim..En önemlisi araçta aldığımızdan beri duman atma vardı , egr yi temizlettik fayda etmemişti , enjektörlerdede problem olmadığına eminiz artık , hazır motor açılmışken egr yi de iptal ettirmeyi düşünüyorum.Gelişmeleri topic altında belirteceğim , bu tür sorunları yaşayan olursa bilgi olur diye ..
Herkese hayırlı forumlar dilerim
Emre V. tarafından düzenlendiYorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
Bu soruda 25 cevap bulunuyor
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap