Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

  • 0

Focus 3 Powershift Şanzuman Eksikliği


Ercan Altunbaş

Soru

Merhabalar öncelikle şahsi fikrim olarak bu konu ford markasının kesinlikle eksiklik ve sorunudur. Daha öncede ilgili yazı yazılmışsa kusuruma bakmayın. istanbul içinde yaşayan biri olarak artık debriyaj kullanmak istemiyorum dedim. ve connect arabamı satıp focus 3 almaya karar vermiştimki ford bayisine gidene kadar Powershift şanzumanı Volvodan tanıyan biri olarak 1.6 dizelde powershift hiç fena olmazdı ve Dizel modellerimizde powershift şanzuman olmadığını öğrendim ve dumura uğradığım fakat tabuları yıkma zamanının geldiğini fark ettim ve ecoboost 180ps modelinde olmadığı aklımın ucundan bile geçmemişti Hanımefendi Sadece 1.6 125ps turbosuz Atmosferik motorda powershift şansumanın bulunduğunu söyledi performansıda seven biri olarak kendini yavaştan kanıtlamış bir motordu ecoboost cazipde gelmişti ekonomiside olsun. gel gelelim ne zaman powershift şanzumanın geleceğide belirsizdi. Ford almak mantıklımıydı diye sordum kendime ve Ford'un bence tek rakibi Volkswagen tüm modellerinde DSG şanzuman vardı İnsan ister istemez VAG grubuna yöneliyor şuan beklemedeyim İnsan verdiği paraya istediği şeyi almak ister ve bende 1.6 TDCİ Powershift Focus Almak isterdim Ama olmadıi Bu konu hakkındaki düşüncelerinizi almak isterim.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Önerilen Mesajlar

  • 0

Geçen akşam kullandığım 180 lik Ecoboost un otm. olmasını istemezdim şahsen; yani otm. olsa bile tercih etmezdim.

Biraz daha uzun süre kullansaydın, özellikle düşük devir yüksek torku ile çift kavramalı direksiyondan palet kumandalı bir otomatik şanzımanla ne kadar nefis bir kombinasyon olacağını, üzmeden, yormadan, adeta bir BMW tadında akıp gideceğini eminim sen de anlardın.

Otomatik düşmanı olarak nitelendirilen ben bile böyle bir şanzımana bu motorda hayır demeyeceğimi buraya yazıyorum.

6 ileride sürekli vites değiştirmekten yorulduğumdan, pardon daha doğrusu sıkıldığımdan artık 1-2-4-6 kullanıyorum, şehir içinde bile.

VAG'ın DSG performansını veren bir şanzımana kimsenin kolay hayır diyeceğini zannetmiyorum.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Bilemiyorum; siz hergün kullandığınız için daha doğru yorumlar yaparsınız tabii ki.

Birazcık sertleştirilmiş debriyaj; harika bir motor sesi; vites geçişleri falan kesinlikle bir spor otomobil tadında; böyle olunca da otm. vites geçmiyor bu araca aklımdan pek.

Biraz daha uzun süre kullansaydın, özellikle düşük devir yüksek torku ile çift kavramalı direksiyondan palet kumandalı bir otomatik şanzımanla ne kadar nefis bir kombinasyon olacağını, üzmeden, yormadan, adeta bir BMW tadında akıp gideceğini eminim sen de anlardın.

Otomatik düşmanı olarak nitelendirilen ben bile böyle bir şanzımana bu motorda hayır demeyeceğimi buraya yazıyorum.

6 ileride sürekli vites değiştirmekten yorulduğumdan, pardon daha doğrusu sıkıldığımdan artık 1-2-4-6 kullanıyorum, şehir içinde bile.

VAG'ın DSG performansını veren bir şanzımana kimsenin kolay hayır diyeceğini zannetmiyorum.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Yakup haklı burada...

Küçük dizel veya benzinli otomatik gelirse pazar payı ne kadar artar : 0.1 diyelim. Bunun getirisi ne olur : A dolar

Küçük dizel ve benzinliye otomatik koymanın maliyeti ne: B dolar

A<B ise . Marka için gereksizdir ki inanın öyledir. Ford Volvo gibi prem olmaya çalışan veya VAG gibi dünyanın en çok satanı olmaya çalışan bir firma değil ki. 1. olmadığı için her ihtiyaca cevap verme zorunluluğu yok.. Belki VWden az satıyor vs ama personel başı kar; yatırım başı kar gibi konularda VWden iyi FORD..

Bu arada 1.6 dizel otomatik isteyen sadece ama sadece 2 pazar var biri Rusya biri de Türkiye. Elbette maliyeti kurtarmaz sadece bu ülkenin talebi.

Ancak en azından 150-160 lik ecoboosta (eski 2.0 benzinliler seviyesinde olduğundan) niye otomatik yapılmadığını anlamıyorum a..O arabaya en azından mondeo ile talep olurdu. Fakat yapılan her şeye rağmen mondeo segmentinde satışlar düşüyor.

Avrupa krizde tüm pazar geriliyor , D segmenti özellikle fazlasıyla geriliyor.

Fordun çıkışı 1.0T nin otomatiğinde..Bir de bir aralar fordun 8 ilri mi 9 ileri mi ne çok yeni bir şanzıman üzerinde çalıştığını okumuştum. Maliyeti nisbeten ucuz olacak ama çok yeni ve innovatif bir şanzıman olacaktı. Maliyeti düşük olduğu için küçük arabalara da uygulanabilecekti. Sonra ne oldu bilmiyorum

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.