Çağlar Sertan KASIMOĞLU Yanıtlama zamanı: Ekim 4, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 4, 2012 Kronik çift kütleli(yaylı) volant sorunu(gazı çekip bıraktıktan sonra lık luk gibi boşluk sesleri geliyor) ,şanzımandaki dişlilerin boşluklarını hissetme sorunlarını hissetmediniz mi ? 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cihan Buğdaycı Yanıtlama zamanı: Ekim 4, 2012 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 4, 2012 Araci ilk aldigimda ses gelmiyordu ancak son zamanlarda ses gelmeye basladi nerden geldiginide bilmiyordum hatta servis`e sormayida unuttum.Nerden gelmis oldugunu bulmus olduk bilgilendirme icin tesekkurler. Peki volanti degistirsem bu ses kesilirmi birde bizim araclarda da volant degisirken baski balata degisiyormu bilmiyorum.Eger degisiyorsa zaten 20.000 30.000 anca goturur daha o zaman degistirim volantida 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Çağlar Sertan KASIMOĞLU Yanıtlama zamanı: Ekim 4, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 4, 2012 Eğer aynı sesten bahsediyorsak %90 volanttır Garantiniz varsa devreye sokun değişsinler.Baskı balata durumuna bakılır eğer bitecek gibiyse hazır sökülmüşken oda değişir(ücretli olarak tabiki) Volant değişti diye baskı balata değişmeniz gerekmez normalde.Volant sadece lak luk ses yapıyorsa değişmeye gerek yok ama garantiden değiştirmek istiyorsanız balatanız bitmeden değiştirin çünkü yarın öbür gün balata bitince servise gidince ' balatan bitmiş volanta zarar vermiş' diyecekler ve volantı değişmeyecekler( sağlam torpiliniz yoksa)... 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cihan Buğdaycı Yanıtlama zamanı: Ekim 5, 2012 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 5, 2012 %100 ayni sesten bahsediyoruz.Buraya yazinca bende de ampul yandi. Garanti sizlere omur.Volant dislisinde bir sikinti yok herhangi bir seste yapmiyor.Sadece bu bahsetigimiz sesi yapiyor arada sirada gazdan ayagimi cektigimde vurma sesi yapiyor ama cok zayif bir ses zaten bu baski balatadanda geliyor olabilir cok elzem bir durum olmadigi icin bende kurcalamiyorum zaten fazla.En kotu baski balata degisirken rahatsiz edici sesler baslarsa volantida degistiririm. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Çağlar Sertan KASIMOĞLU Yanıtlama zamanı: Ekim 5, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 5, 2012 Volantı sadece dişli olarak görmeyin bu araçta.Debriyaj balatasındaki esneme için yapılmış yay sistemi bu çift kütleli volant dedikleri parçada bu araçlarda.Yani volant esniyor zamanla o yaylar bozuluyor,tansiyonu azalıyor ve boşluk sesi yapmaya başlıyor esneme durumlarında.Baskı balata grubunu değişseniz bile çözüm olmaz.Garantiniz yoksa hiç uğraşmayın balata bittiğinde baskısını,balatasını,volantını ihtiyacınız varsa bilyasınıda değiştirirsiniz.Yeni aldığınız volantta belirli bir zaman sonra ses yapmaya başlayacak buna emin olun Bendeki 1.6 dizel focus motorlu volvoda 40.000 kmde bu ses geliyor.siz yine 90.000 km iyi dayanmışsınız 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cihan Buğdaycı Yanıtlama zamanı: Mayıs 9, 2013 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 9, 2013 Aradan 1 sene gecmis arac`ta 120 kusur binde suan kullanicilar icin yada almak isteyenler icin guncelleme yapim dedim. Arac 110.000 km den sonra kafayi yedi. Ilk basta arac 3.000 devirden sonra tekleme yapip stop ediyordu.Krank sensoru arizalanmis degisti. Daha sonra benzincide kaldim.Mazot filtresi daha yeni degismis olmasina ragmen tikanmis.(malesef Turkiyede ki mazot kalitesinden kaynakli) 3.Yine yolda kaldim.Enjektorler nanay hale gelmis enjektor temizligi yapildi tekrar ederse enjektorler degisecek. 4.Arac cekisten dustu.Turbo valfi arizalanmis degisti bu seferde vesgate acmiyordu valf yeniden degisti ve ariza duzeltildi. 5.ve son olarak turbo uflemeye basladi yani degisim gerekiyor. Bunlarin hepsi 10.000 km icinde oldu. Alacaklara ve kullananlari bilgilendirme yapmak istedim tabiki her arabada bunlar olucak digede bir kural yok tamamen sans isi. 3 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mertcan Çelik Yanıtlama zamanı: Mayıs 9, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 9, 2013 Türkiye'de dizel arabanın ömrü 100.000 derlerdi de inanmazdım . Geçmiş olsun. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Kubilay Özgüçlü Yanıtlama zamanı: Kasım 4, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 4, 2013 bence gayet güzel ve bilgilendirici bir yazı olmuş. Bilen varsa merak ettiğim bir şey var : 1.6 109HP Otomatik vites'te yakıt tüketimi nasıl? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Kasım 4, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 4, 2013 bence gayet güzel ve bilgilendirici bir yazı olmuş. Bilen varsa merak ettiğim bir şey var : 1.6 109HP Otomatik vites'te yakıt tüketimi nasıl? Fabrika verileri CVT şanzıman için Şehir içi 7,2L/100km Şehir dışı 4,7L/100km Karma 5,6L/100km Uğraşılırsa zor da olsa bu değerler zaman zaman yakalanabilir, ancak genelde üzerine kullanım tarzına ve yerine göre %10-20 koymak lazım. 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Kubilay Özgüçlü Yanıtlama zamanı: Kasım 4, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 4, 2013 Fabrika verileri CVT şanzıman için Şehir içi 7,2L/100km Şehir dışı 4,7L/100km Karma 5,6L/100km Uğraşılırsa zor da olsa bu değerler zaman zaman yakalanabilir, ancak genelde üzerine kullanım tarzına ve yerine göre %10-20 koymak lazım. CEm abi teşekkür ederim verdiğin bilgiler için. Haklısın kullanımdan dolayı artıyor olabilir. Kullanım konusunda bir önerin var mı? Sonuçta araç dizel ve otomatik vites. Yüksek devirde gidiyor araç. Hele de klima açık yokuş kalkışında mecbur turboyu sokuyorum devreye. Eğer bilgin varsa aydınlatırsan sevinirim 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Taner Karakurt Yanıtlama zamanı: Nisan 28, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 28, 2014 Faydalı ve güzel bir çalışma, elinize sağlık. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cihan Buğdaycı Yanıtlama zamanı: Nisan 29, 2014 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 29, 2014 (düzenlendi) Hazır konuya mesaj yazılmisken bende guncelleme yapayım. 150.000km'yi devirdik bu süre zarfında bir takım degisikliklerde oldu tabi.120.000 km civarlarında turbo,4 enjektor,egr ve turbo hortumlari degisti. 130.000 km`ye dogru katalizor tikandi ve dpf`nin gereksiz sivisi bitti. 140.000km civarida baski balata ve volant degisti. Bunlar disinda aracta herhangi bir degisen olmadi hatta ilk diskleri halen uzerinde servis`e her degisime gittigimde bunlar daha gider digerek kovuyorlar beni. Arac`in yuruyen aksamindan yada sagindan solundan hic ses gelmiyor. Direksiyon derisinde ve vites derisinde herhangi bir asinma yok Ilginctir ki koltuklarin derisinde catlama bile yok.(surucu koltugu dahil) Yakup`un konusunda olan klima kontrol panelinde ki tuslarda soyulma yok.Kisaca aracin icin de herhangi bir asinma yok. Arac`la ilgili tek aldigim onlem bakim araliklarini 10.000 km`ye cektim. 150.000 km`lik kullanici yorumuna gelirsek eger:Ilk sayfada yazdigim ufak tefek eksiklikler disinda son derece memmnun oldugum kullanmaktan zevk aldigim basarili bir orta sinif otomobil. Nisan 29, 2014 Cihan Buğdaycı tarafından düzenlendi 4 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Fatih Aldemir Yanıtlama zamanı: Aralık 30, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 30, 2014 faydalı bi konu olmuş,teşekkür ediyorum Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Sercan Karataş Yanıtlama zamanı: Eylül 2, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 2, 2015 180.000 olmustur artık bi yorum daha yazarsın saka bi yana şimdi bende bakıyorum buldugumda nelere dikkat etmemi veya kontrol ettirmemi önerirsin. umarım cevap verirsin Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cihan Buğdaycı Yanıtlama zamanı: Ekim 18, 2015 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 18, 2015 180.000 olmustur artık bi yorum daha yazarsın saka bi yana şimdi bende bakıyorum buldugumda nelere dikkat etmemi veya kontrol ettirmemi önerirsin. umarım cevap verirsin Valla baya geç gördüm kusura bakma. 190.000 oldu sayılır.Aracta bu süre zarfında sağ ön porya bilyası değişti.Birde kızdırma bujileri değişti.Bunlarda çok masraflı arızalar değiller başka herhangi bir problem yok.Açıkcası içinde bile sony ünite üzerindeki tırnak çizikleri hariç (ki piano black çok normal) hiç bir eskime belirtisi yok. Valla hocam açıkcası aşırı dikkat etmeniz gereken bir yeri yok benim gözümde.Normal 2.el araba alınırken nelere dikkat ediyorsanız oralara bakın yeterli bence. 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap