Jump to content
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

“ER-OL
  • 0
Mehmet Emin Ünalan

1.0 EcoBoost Motor Ömrü Ne Kadardır?

Soru

Bu soruda 22 cevap bulunuyor

Önerilen Mesajlar

  • 0

Otomatik Mesaj

Bu konu, Focus III > Ford Garajı > Mk3- Test ve İzlenimlerimiz kategorisinden Focus III > Ford Garajı > Mk3- Sorular ve Sorunlar kategorisine taşınmıştır.

Lütfen konu açmadan önce uygun yeri bulmaya çalışalım.

Saygılarımızla,
Focus Club Tr Yönetimi

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
  • 0

hortumlardan yada kaplardan su sızıp motor hararete kalkmadıysa 🙂 ve hep redline kullanılmadıysa turbo kulkanım şartlarına uyulduysa ve düzenli bakım yapıldıysa bence 300ksı rahat var 🙂

Kağan Ö. tarafından düzenlendi

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
  • 0

Araştırıyorum 200 bini geçeni bile görmedim araç satılan sitelerde. Bende aracıma uzun yıllar binmek istediğim için içim rahat etmesi için soruyorum. Ben azami dikkat edersem aracıma kaç bini görür bu küçük motor. Belki bu forumda  bu motor tipiyle içimi rahatlatacak km ye ulaşan vardır 

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
  • 0

Motor ömründen ne anlıyorsunuz?

Motor birden bire tümden dağılan bir ürün değil ki.

Bir gün termostatı bozulur, 200 Binlerde turbo arıza çıkarabilir. Sonra ufaktab süpablar yenmeye başlar.

Ve yaşlanma kademe kademe devam eder.

Hepsinin de onarımı vardır. 

Yaptırır devam edersiniz.

300.000 görür müyüm diye sorarsanız "Evet görürsünüz" derim, "hiç masraf çıkarmaz değil mi" derseniz işte onu bilemem. 

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
  • 0

Benim amacım masrafsız kaç bini görürüm değil zaten. İnsanlar genelede bu küçük motorlara ömrü kısa olur gözüyle bakıyorlar. Bakıyorum araç al sat yapılan sitelere yüksek km li olan yok. Benim araç şuan 55 bin de şimdilik rahatım. Elbette ufak tefek büyük küçük az çok masraf açacak ama artık masraf bile açamayacak kadar kötü seviyeye kaç binlerde geliyor. Yada en iyi kullanışla kaç bine kadar çıkabilir bu araçlar onu merak ettim

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
  • 0

1- İlan siteleri nasıl referans oluyor?

Motor belki 2 kere değişti veya birçok işlem gördü

2- Türkiye’de kısa sürede çok km yapacak kişiler zaten dizel alıyor. Böyle az tercih edilen bir motoru Türkiye’de çok km ile şimdi görmek zor iş.

3- Mutlaka bir değer görmek istiyorum diyen Almanya / İngiltere / İtalya gibi ülkelerdeki sitelere bakabilir ama dediğim gibi buradaki km’lerin bir önemi yok

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
  • 0

Benim aracım 165.000 kmde. Hatta şuanda serviste bakımı yapılıyor.

1 -135.000 kmde fren diskleri değişti.

2- 150.000 kmde baskı balata değişti. Volan kontrol edildi değişime gerek yok dendi.

3-160.000 kmde katalizör arızalandı ve değişti.

4-165.000 km bakımında 1500 2000 devir arasında titreme şikayetim olduğunuda belirttim. Bu sebeple incelemek ve bakımını yapmak için bıraktım. Bugün arandım bujilerin değişme zamanı geldiği için vede sağ motoe kulağının biraz yıprandığı belşrtildi. Ama motor kulağının şimdilik değişimine gerek yok denildi. Rutin bakımdan sonra araç teslim edilecek.

5- Triger ve V kayışı değişmedi.

 

Özetle katalizör dışında bie arıza yaşamadım.

Kaan Zaim tarafından düzenlendi

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
  • 0

Düzgün bakıldığında, ekstra bir durum olmadığında, bilinçli kullanıldığında, sarf malzeme haricindeki değişenleri şans sayarsak, 300k görmeyecek seri üretim motoru bence yok gibi bir şey. Küçük hacimli 1.3 dizeller 600-700 görüyor 1.0 EB'nin aşırı bir farkı olacağını zannetmiyorum da çok fazla değişkenin olduğu bu denklemde kimse net bir şey söyleyemez. Sonuçta tüm plastik aksamın ömrü kullanılsa da kullanılmasa da 10 yıl civarı deniyor, araç durduğu yerde bile yıpranıyor teoride ve pratikte.

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
  • 0

Sıfir (yeni araç) kokusu bile nerdeyse bir yıl dan fazla gidiyor,en önemli etken kullanıcı ve kullanım şartları geri kalan kısım da şans diye düşünüyorum 

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
  • 0

Bu forumda daha çok kullanıcıya uulaşabileceğimden illaki  birisi ben 200 bini gördüm ben 300 bini gördüm seklinde somut bişeyler yazan olur diye düşünmüştüm. Bana görede 300 bin çok az. Normal bir kullanışla bakımlarını aksatmadan ufak tefek sıkıntılar illaki olur bu şekilde rahat 500 bini görür bu araçlar. Artık hep küçük hacimli araçlar tercih ediliyor kullanım ömrü az olsa insanlar bu kadar rağbet etmez diye düşünüyorım bu araçlara

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap


Focus Club Türkiye

Bu sitenin işleticisi, bu sitede yer alan bilgi, yazı ve makalelerin doğrudan veya dolaylı olarak kullanılmasından dolayı oluşacak zararlardan sorumlu tutulamaz. Kaynak gösterme kuralına uymak şartıyla, bu sitede yer alan yazı ve makalelerin belirli bir kısmına atıf yapılmasına, link verilmesine izin verilmektedir. Kaynak (canlı link) gösterilmeden yapılan alıntılara ise izin verilmemektedir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir.
×

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.