Jump to content
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

“ER-OL

Önerilen Mesajlar

Arkadaşlar merhaba, 

 

2011 focus 1.6 ecoboost titanium araç almayı düşünüyorum. 100.000 km'de araç. Bu aracı kullanan arkadaşlar tecrübelerini paylaşırlarsa sevinirim. 

 

Araçta yatak sesinden dolayı 6.000 tl ye sıfır sandık takılmış. 

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
2 saat önce, Halis muhammet dal yazdı:

Bu aracı kullanan arkadaşlar tecrübelerini paylaşırlarsa sevinirim. 

100.000'i geçtim.

Yaklaşık 6 senedir beraberiz.

Performansı iyi, yakıtı performansına göre makul, genelde sorunsuz ve keyifli bir araç.

Beklentilerinizi alalım ki ona göre cevap üretelim.

Soğutma suyu haznesi ve borusu değişti, konusu var. 

Başka da sorun çıkarmadı. 

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Otomatik Mesaj

Bu konu, Focus III > Ford Garajı > Mk3- Sorular ve Sorunlar kategorisinden Otomobiller Hakkında > Otomobil Önerisi kategorisine taşınmıştır.

Lütfen konu açmadan önce uygun yeri bulmaya çalışalım.

Saygılarımızla,
Focus Club Tr Yönetimi

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
21 saat önce, Özer Aksu yazdı:

6000 tl ye sıfır sandık mümkün değil çıkma sandık motordur o .

sandık motor zaten çıkma motor demek değil mi ? başka bir arızadan yada kazadan dolayı perte çıkmış aracın motoru motor ihtiyacı olan araca takılır... araç yürürse devam :) (sıfır sandık) karışık bir tabir olmuş kafa karıştırıyor "sıfırlanmış rektefiye görmüş başka bir sandık motor" demek istemişler bence 

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
Misafir
sandık motor zaten çıkma motor demek değil mi ? başka bir arızadan yada kazadan dolayı perte çıkmış aracın motoru motor ihtiyacı olan araca takılır... araç yürürse devam  (sıfır sandık) karışık bir tabir olmuş kafa karıştırıyor "sıfırlanmış rektefiye görmüş başka bir sandık motor" demek istemişler bence 

Çıkma motor;
- kazalı hasarlı araçlardan sökülüp rektefiye işlemi sonrası kullanılır
- Garantisi bulunmaz.
- Muayene ve tescil işlemleri zordur süreç uzundur
Sandık motor;
- Araç üreticisinin üretim bandından segman, piston, krank ile beraber gelen 0 motordur . Ayar vs gerektirmez
- 2 yıl üretici garantilidir
- Muayene ve tescil işlemlerinde sıkıntı yasamazsiniz

Sıfırlanmış dahi olsa çıkma motordan hayır gelmez düşüncesindeyim.

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bugün Ankara da bir satıcıya ulaşarak sandık motor fiyatını sordum, 8500 tl dedi. 

Bu fiyatlara sıfır sandık motor mümkün müdür? 

 

Onun haricinde araçla ilgili bir sıkıntım yok. Titanium paket, 1.6 ecoboost  100.000 km de 52.000 lira sizce de fiyat makul müdür? 

Halis muhammet dal tarafından düzenlendi

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap


  • Benzer İçerikler

    • Yazan: Yakup Çağatay
      Amerika Ford amca dedi ki;
      ''2018 yılında Focus ve C-max'i Usa'da üretmeyeceğim'' Bu demek oluyor ki yeni model 2018 de geliyor; usa için üretimin Meksika'da olacağı tahmin ediliyor.
      Not: Malum makyajlı focus Avrupa'da daha erken sunuldu, en iyimser 2017 ikinci yarısı diyelim.
       
      Diğer bilgiler geldikçe, yeni mesajlarda iletilmektedir  
      Şuan en güncel bilgi: https://www.focusclubtr.com/topic/13422-ford-focus-mk4-çıkış-tarihi-malzeme-bilgisi-ve-motorları/?do=findComment&comment=463592
       
    • Yazan: Onur Gözütok
      Merhabalar,
       
      Bir araç arayışım sürüyor uzun zamandır, zira yoğun saatlerde Metrobüs kullanıyorsanız anlarsınız bu durumu
       
      Daha önce 2008 makyajsız Focus MKII 1.6 TDCi ile kulübe üyeydim ama hesaplar silinmiş demek zaman geçince.
      2010-2012 arası keyifli maceralardan sonra maalesef Focus ile vedalaşmıştık.
       
      İhtiyaçlarıma göre Opel Astra J-K 1.4T uygun olacak gibi görünüyordu, ancak Astra K'larda sık karşılaşılan "piston kırma" sorununa denk geldim.
      İkinci el araç alırken de emin olamıyorum tabi, önceki kullanıcısı nasıl davrandı, sorunlar kapıya dayanır mı gibi, hatta Focus'u aldığım ilk hafta debriyaj balatasından çıkan dumanlar o gün beni iki üç saat geriye atmıştı.
      Astra J'lerin de ağır olması sebebiyle yakıt tüketimi biraz yorucu oluyor.
       
      Focus için sempatim hala duruyor, makyajlı MKIII'lerin eğlence sisteminin telefonlarla (Spotify vb.) iyi geçinmemesi beni soğuttu, ama makyajsız MKIII'leri zamanında çok beğendiğimi anımsadım
      Şöyle bir ilanda temiz görünen, pazarlıkla beraber bütçeme uyacağını düşündüğüm bir 1.6 EcoBoost'a denk geldim, ancak ilanda boyasız olan araba için telefon açınca çamurlukta işlem olduğunu öğrendim, biraz garip geldi mesele. Tabii ki niyet ciddiye binerse ekspertizden geçireceğiz aracı
       
      55-70 bin bandında, düşük kilometreli olarak bulabileceğim araç öneriniz var mıdır?
      Ya da Focus 1.6 EcoBoost için yorumlarınız nasıl olur?
       
      Çok teşekkür ederim.
    • Yazan: Gürkan Çakıroğlu
      Selamlar,
      Ailede kullandığımız 2006 Focus 2 1.6 tdci (110 bg) aracımız için motor araştırıyorum. Er-ol otomotiv Berk bey parça ve sıfır sandık motor için çalışma yapıyor sağolsun. 
      Ben de olası maliyet düşürme maksadıyla çıkma motor araştırmak istedim.
      Çevrenizde veya bildiğiniz esnaflarda çıkma motor var ise görüşmek/Fiyat almak isterim...
    • Yazan: İlker İstengel
      Merhaba,
       
      Aracımı genellikle işten eve giderken günlük ortalama 30-40km kadar şehir içi aktif olarak kullanmaktayım.
      Araçta daha önceden yapılan işlem:
      3 ay önce dpf temizlendi. 5 ay önce enjektör bakımları yapıldı. Kalibrasyon servis tarafından yapıldı. 7000 km önce bakımda olan her şey değiştirildi. yağ, hava ve bütün filtreler. Focus 2013 trend aracım 152.000 km de. 1.6 tdci 90hp  
      01.12.2017
      22 lt. mazot aldım. (İstanbul / Kozyatağı E5 Total İstasyonu)
      Eve giderken bir kasis üzerinden normal bir şekilde geçtikten sonra önce " Fren Ampül Arızası " verdi.
      Klasik olarak yenisini aldım ve değiştirdim. Fakat sonrasında her şey normal idi. (veya ben öyle zannediyordum)
       
      02.12.2017
      Akşam Ataşehir' e gittim arabamı kapalı otoparka çektim 2 saat sonra bindim ve seyir haline başladım.
      Yolda giderken aracı anlık tekleme yaptığı fark ettim. Tansiyonum mu düşüyor acaba bu sallantıda nedir dedim. 
      Kendimden emin olduktan  sonra arabayı 3. viteste sabit 2000 devire getirdim ve 1-2 dk sonra "motor arızası servis..."  ikazı verdi.
      Uygun bir yere çekip Stop ettim. Biraz bekleyip tekrar çalıştırdım. Arıza geçti. Sonrasında gene sabit bir devre getirip 1-2 dk sonra gene
      aynı "motor arızası servis..." ikazı verdi. gene stop edip bekledim. çalıştırdım geçti. 3. kez denedim gene aynı durum oldu ve kalıcı olarak
      motor arıza lambası yandı. Aracı eve götürüp park ettim.
       
       
       
      03.12.2017
      Sensörlerden şüphelendik söküp temizledik.
      bu sensörler sıra ile şöyle:
      Hava Debimetresi
      Emme Manifolt Basınç Sensörü
      Egr Vakum Subabı
       
      04.12.2017
      Şuan gelinen durum/netice şöyle:
      agresif olarak sürüşte herhangi bir arıza ile karşılaşmıyoruz. Sabit devirde gene aynı şey olmakta yığılma veya anlık bir motorda güç kaybı yaşanıyor.  
      Konu ile ilgili olarak böyle bir durum yaşamış tecrübe edinmiş veya tecrübeli/usta arkadaşlarca bilgi rica ediyorum.
       

    • Yazan: Hakan Fatih
      herkese merhaba. resimdeki malum hortumum birkaç ay önce çatladı. fakat bu güncellenip değişen hortum değil. dikkatli bakılırsa dönüş hattından ( devirdaimden) yedek su kabına gelen hat üzerinde. araçta antifiriz kokusunu alıp kaputu açtığımda hortumun çatlamış oldugunu gördüm ve silecek hortumu ile ek yapıp eve kadar götürdüm aracı. herkesin aralıklarla kontrol etmesini tavsiye ederim. zira güncellenen hortum değil sizi aldatmasın 

Focus Club Türkiye

Bu sitenin işleticisi, bu sitede yer alan bilgi, yazı ve makalelerin doğrudan veya dolaylı olarak kullanılmasından dolayı oluşacak zararlardan sorumlu tutulamaz. Kaynak gösterme kuralına uymak şartıyla, bu sitede yer alan yazı ve makalelerin belirli bir kısmına atıf yapılmasına, link verilmesine izin verilmektedir. Kaynak (canlı link) gösterilmeden yapılan alıntılara ise izin verilmemektedir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir.
×

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.