Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Kompakt sınıfın yeni üyeleri


Cem Boneval

Önerilen Mesajlar

Yakup abi yanlış anlaşılmasın dedim. Büyük tasarım değişikliklerinin illa ki marka imajında izleri vardır. Satış olarak Tr'dekini kastediyorsan yarısının(belki daha fazla) ne olduğunu biliyoruz Yakup abi.. Yurtdışını bilmiyorum; ama pek farklı olduğunu zannetmiyorum. Şimdi aynı tasarım iziyle(FI) FII çıksaydı sıradan bir tasarımla çıkacağına daha güzel olmaz mıydı? Daha çok kitleye hitap eder(FII ler ortada prepezant aracı olarak dolanmadı mı) , daha çok satış almaz mıydı? Mantıken düşün. O zamanlar pek fiyat farkıda yoktu bu markalar arasında ben ikisini de alacak param var gidip prepezant(adı her neyse) aracı olarak görülen bir araç alacağıma gider golf alırım derim. Sözüm meclisten dışarı yanlış anlama Yakup abi. Yok adam akıllı bir tasarımı var ikisininde hangisi ucuzsa(ki focus o yıllarda golfden daha ucuzdu) onu alırım. :kıhkıh: FI'in tasarımının hala hoş göründüğü düşünülürse.. :smiley2k:

Şimdi de yazayım sözüm meclisten dışarı sadece geçmişte öyle değilde böyle olsa Golf alacak adam gidip FII alabilirdi demek istiyorum. :) Kitle mitle yanlış anlama Golf daha iyiydiye getirmiyorum yani. :) FIII ile zaten durumu toparladılar hayırlısı artık. :)

Ben kolay kolay tr yorumu yapmam zaten tüm rakamlarım AVRUPA'nın 19 ülkesi için geçerli TR dahil değil..

Neyse tasarım görece iştir hasancım absurt bir durum yoksa çok etkilemez...F2 en çok satış yapan araç...f3 ile toplama olayı 3-4 yıl sonra satışa bakarak anlarız..Toplamadan önce o başarıyı yakalaması lazım yani toplanacak durum göremiyorum..Karşılaştırdığın aracı seçerken daha dikkatli ol bence..Zaten bu araba golf sonrası en çok satan model veya vw sonrası en çok satan Marka

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Ben kolay kolay tr yorumu yapmam zaten tüm rakamlarım AVRUPA'nın 19 ülkesi için geçerli TR dahil değil..

Neyse tasarım görece iştir hasancım absurt bir durum yoksa çok etkilemez...F2 en çok satış yapan araç...f3 ile toplama olayı 3-4 yıl sonra satışa bakarak anlarız..Toplamadan önce o başarıyı yakalaması lazım yani toplanacak durum göremiyorum..Karşılaştırdığın aracı seçerken daha dikkatli ol bence..Zaten bu araba golf sonrası en çok satan model veya vw sonrası en çok satan Marka

Yakup, bayağı bir Ford ve Focus fanatiğisin ve işin kötüsü bundan senin de haberin yok :kıhkıh:

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Yakup, bayağı bir Ford ve Focus fanatiğisin ve işin kötüsü bundan senin de haberin yok :smiley2k:

Başka türlü açıklayamıyorum :) Sorun değil ayrıca her yöne dönerim :kıhkıh:

Not:Fanatiğe ya fanatik olacaksın yada cevap vermeyeceksin...Bence böyle :)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Susmazsan banlayacam zaten az kaldı :smiley2k::kıhkıh:

Len yavru, dediğim yanlış mı onu söyle

Yav doğruda FII FI gibi bir tasarıma sahip olsa her yerde persperant(adı her neyse) aracı olarak bilinmez adam akıllı müşteriye satılırdı. :) Şimdi bütün araçlar öyle oldu; ama akıllardan çıkmaz ki bir kere girmiş o şekilde. :) Yakup abi benimki yorum, tahmin. Dışı daha hoş, kendine ait tarzı olan bir araç olabilirdi FII, böylece FI de olduğu gibi bir araç olurdu diyordum yani.. :)

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Orasını bilemem, okuyucu seçimi sonuçta, senin* Almancan vardır: http://www.auto-moto...se-4296390.html

Bu link, dediğin gibi 1 serisinin okuyucu oylamaları sonucu 2012 yılının kompakt aracı seçildiğini anlatıyor. Daha iyi olduğunu göstermezki... ve eminim seneye de Golf 7 birinci çıkar.

Ocak 2012 satışlarına bakmak lazım, bildiğim kadarıyla Almanya' da çok dehşet bir fiyat farkı da yok aralarında.

*Not: senli benli konuşma tarzı samimiyettendir, rahatsız edici bulursan hemen sizli bizliye geçerim :)

Aksine memnun olurum :D

Bu arada konu nerden nereye geldi, arada kaynadı ama bence esas yeni Mercedes A çok can yakacak gibi.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

1. Premium marka imajıDoğru ama subjektif

2. Arkadan itiş Doğru ama subjektif

3. Yeni Motorlar -Downsizing sonucu ortaya çıkan 1.6 170 bg motor - Yanlış - VW zaten yıllardır kullanmıyor mu?

4. Yeni 1 Serisi'ndeki kaliteli ve elit iç mekan - Yanlış - Golfteki malzeme ve işcilik kalitesi en kötü ihtimalle yeni 1 kadar.

5. Uzayan Boyut - Az veya çok sonuçta uzadı ve bu arka diz mesafesine yansıdı - Yanlış - Eskisine göre evet ama Golf'ten daha geniş değil.

6. Genişleyen Bagaj(önceki kasaya göre 200 lt artış var) ve Genişleyen İç Mekan - Golften daha mı geniş/dar bilmiyorum.

Eskiden bu aracı alan 1 ve 2. maddeler için alıyordu. Şimdi alması için daha çok neden var. :D Golfü alan ise premiuma yaklaşma isteği olan, yeni motorlar(TSI, TDI), kaliteli ve sade iç mekanı için alır. :) Ha birde 1 serisine göre ucuz fiyatı için. :D

Bu dediğin alma nedenleri TR için geçerli olabilir ama Almanlar çok rasyonel adamlardır. Premium, imaj falan çok takmazlar.

Yeni yaptıkları bir test daha

http://www.autobild.de/videos/video-astra-golf-focus-1er-megane-2775488.html

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

1 serisi malzeme konusunda pek iyi değil..Golf şuan en iyisi..Golf Passat'dan da kaliteli iç olarak

Buarada bu testler turbo motorlar karşılaştırması oldu.. 182-170-160-180 felan diye..

1. Golf

2. Focus

3. Bmw

4. Astra

5. Megane

Bmw motordan çok puan kaybetti..

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bu dediğin alma nedenleri TR için geçerli olabilir ama Almanlar çok rasyonel adamlardır. Premium, imaj falan çok takmazlar.

Yeni yaptıkları bir test daha

http://www.autobild....ne-2775488.html

Onları yazarken Golfle mukayese etmedim eski 1 serisi ile mukayese ettim. Eski 1 serisine göre iyileştirmeleri ve ondan önce olanları da yazdım. 1.16i ye bindiniz mi acaba. Şu atmosverik 115 bg(galiba) olan.. :) Yeni motorlar bence mucize niteliğinde oldu Yeni 1 serisi için. :D

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bu link, dediğin gibi 1 serisinin okuyucu oylamaları sonucu 2012 yılının kompakt aracı seçildiğini anlatıyor. Daha iyi olduğunu göstermezki... ve eminim seneye de Golf 7 birinci çıkar.

Zaten konu daha iyi olduğu değildi, sadece artık okuyucu testlerinde bile alışılmış sınıf birincisine karşı bir tepki oluştuğuna, kemikleşmiş alıcı kitlesinde bile çözülme olduğu şeklinde yorumlanabileceği ile ilgiliydi.

Autobild videsounu da zevkle izledim, teşekkürler, başlarına taş düşmüş, nasıl olmuşsa Focus'u iyi bir yere yerleştirmişler.

Alman forumlarında sıklıkla AutoBild'den AutoBlöd diye bahsedildiğini de hatırlamak lazım, en tabloidleden biri dergi olarak.

Golf'ü tahtından indirmeye yeltenebilecek bir dergi çıkacak mı bakalım...

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Şu linkten bir alıntı,mevzu A3 ama Golf'ten de bahsediyor.

http://www.autoshow....798.aspx?1.Page

"Audi kendisine çok büyük bir hedef koydu: BMW ve Mercedes’i geride bırakmak. Bunun için Alman marka, 2012 yılına 16 yenilik sığdıracak ve bunlardan ilki yeni A3 olacak. Markanın kompakt temsilcisi, yeni şasisini paylaştığı Golf’den kısa bir süre önce, yani Haziran ayında 3 kapılı karoseriyle piyasaya çıkacak. Audi, yeni A3’ün konfor, güvenlik ve sürüş dinamizmi konularında çok önemli ilerlemeler sağlayacağını iddia ediyor. Ağabeylerinden alınan kumanda konsepti iç mekanın elitlik hissini artıracak. Sportback ise 2012 yılında tanıtılacak."

Demek bu sefer şasisi bile değişecek Golf'ün.Şaşırdım valla.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.