Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Yeni Renault Talisman


Burhan Bakar

Önerilen Mesajlar

Asıl gücü dört vanalı ve dört savaşlı (!) 200 PS'lik TCe motor sunuyor ama sanırım o da 1618 cc hacimli maalesef avantajlı vergi dilimini kaçırıyor

Cem abi malesef 200 lük benzinli motor ÖTV ye takılıyor ama 160 lık dizel hem yakıt hem performans olarak çok rekabetçi olacaktır,üstelik çift kavrama :yeah:

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

 

Arka tekerlekleri direksiyonla kontrol etmek  dış görünüşte biraz ofsayta düşmek gibi olacak

Dış görünüşte farkedilmeyecek kadar küçük değişimler oluyor,örneğin ön tekerlek 15 derece sağa dönünce hızınız 60 km altında ise arka tekerlekler 1 derece sola dönüyor,1/15 lik sapmayı farketmek zor olsa gerek

Passat'a rakip olur. teknik değerleri çok iyi. Fiyatı uygun olursa düşünülebilir.

Eğer hedefiniz varsa fedakarlık  yapmalısınız(Renault için söylüyorum),1.6 dci 160 en donanımlısı için konuşacak olursak psikolojik sınır olan 100 bin lira bence çok rekabetçi olur ama malesef Latitude nin fiyatlarınıda dikkate alırsak fiyat 120-125 den aşağı olmaz

Burhan Bakar tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bence hoş olmuş, yeni megane da benzer far ve stop grubu kullanacak buda renault un yeni yüzü olacak sanırım. Bu segmentte ülkemizde malum marka aslan payını alıyor, diğerleri de kalan kısmı aralarında paylaşıyor maalesef,

Ayrıca konu dışı ama bu vergi dilimi konusunda bir serzenişte bulunmadan edemeyeceğim, 2.0 lt araç ile 1.6 olanı arasında vergi hariç 1-2 bin euro fiyat farkı varken anahtar teslim fiyatında 60-70 bin tl fiyat fark ediyor Allah tan revamıdır bu alırkende kullanırkende bu kadar ağır vergilendirme olması çok saçma, D sınıfı araç için zaten 2.0 lt motor lüks değil ki , bilakis ihtiyaç, bu tip bir vergilendirme yapılacaksa da 2.0 lt üstü araçlar için yapılmalı, tabi bu serzenişi kim dikkate alır o da ayrı mesele :) sonuçta bu 1618 cc lik motor hapı yuttu şimdiden diyebiliriz...

 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 1 ay sonra...

Renault 4 wheel steering adını verdiği dört tekerleğe direksiyondan müdahaleyi ilk kez 2008 Laguna 3 GT'de kullanmıştı arka tekerler ön tekerlerin dönüş açısına göre aşağı yukarı 18 derecelik bir açıyla hareket ediyordu (You tube'da görüntüleri var ekte linkini koyuyorum). Ben 2010 yılında laguna 3 dci kullandım ama Türkiye'nin ithal ettiği araçlar 4 whell donanımlı gelmedi :))) Hevesimiz boğazımızda kalmıştı.Yaklaşık 2 yıl bu aracı kullandım, aracım Laguna'nın en üst donanımlısı olan Laguna 3 Previlege Executive Premium olmasına rağmen gerek kullanım keyfi, yol konforu ve  sorunsuzluk bakımından mondeo'nun keyfini alamamıştım. Sürekli km yapan biri olarak uzun yolculuklar sonrasında araç hem beni, hemde yolcuları oldukça fazla yoruyordu.Ayrıca Renault 2008 yılında üretime başladığı bir araca inanılmaz bol donanım koymuştu (eller serbest, elektrikli el freni, ısıtmalı 8 yöne hareketli deri koltuklar, bi-xenon adaptif farlar, vs vs...) ama saydığım elektronik donanımların çoğu ile ilgili garanti sonrası sorunlar yaşadım, örneğin eller serbest arıza yaptığında valeo marka küçücük bir ön kapı modülüne 2012 yılında 900 tl ödemek zorunda kaldım, aracın her iki ön koltuğunda yan kısımlarda çatlamalar oluşmuştu iki koltuk minderine 3500 tl fatura çıkarmışlardı ki aracın deri döşeme opsiyonu 2500 tl idi.Tüm bu sebeplerden ikinci elde de oldukça zarar ederek aracı sattım ve laguna'dan önce 187000 km sorunsuz kullandığım mondeo'ya geri dönme kararı aldım ve yaklaşık 1.5 yıldır yeniden mondeo kullanıyorum.Ford gerçekten uzun yolda çok rahat bir araç, sürüş konforu,yol tutuşu, renault'ya göre bariz üstün, ama donanım konusunda mondeo'da daha fazla ödemek zorunda kalıyoruz..Kısaca ben Fransız araçlarına artık şüpheyle yaklaşıyorum, ama 160 beygirlik Talisman gelince mutlaka bir test yapmak isterim.

https://www.youtube.com/watch?v=bzInZ6r8ww8

Bu arada aracın yol tutuşuyla ilgili kısa bir not: Hiç unutmam araç ile Başbakanlık korumalarının mondeoları arasında kalmış ve sert bir viraja oldukça hızlı bir şekilde girmek zorunda kalmıştım, koruma araçları mondeolar gram virajda izlerini kaybetmeden dönerken ben güvenlik sistemlerinin zırıl zırıl uyarıları ve göstergedeki ışıklar eşliğinde, (Ve tabiki dualar ve Besmele çekerek) virajı dönmüştüm.. (tekerlerim filan yeniydi ve viraja üç araç girmek zorunda kalmıştık, malum korumalar çapraz yanyana gidiyorlar ve beni ortalarına almışlardı ne sağa ne sola kaçamamıştım). Sonuçta mondeo iyidir, iyi

...

Gökhan Kalağan tarafından düzenlendi
  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Burhan Bey,bugün itibariyle bende aracımı yenileme kararı aldım ve Talisman gelince mutlaka test şürüşü yapacağım, umarım Renault, laguna ve latitude' daki yaşadığı kalitesizlik ve olumsuzlukları bu aracında düzeltmiştir.D segmentinde kıyasıya bir rekabet başlayacak gibi :-) gerçi rekabet,bize yarıyor ;-) 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

1 saat önce, Gökhan Kalağan said:

Burhan Bey,bugün itibariyle bende aracımı yenileme kararı aldım ve Talisman gelince mutlaka test şürüşü yapacağım, umarım Renault, laguna ve latitude' daki yaşadığı kalitesizlik ve olumsuzlukları bu aracında düzeltmiştir.D segmentinde kıyasıya bir rekabet başlayacak gibi :-) gerçi rekabet,bize yarıyor ;-) 

Renault'dan ağzı yanmış biri olarak çok heyecanlı gördüm sizi, hadi bakalım hayırlısı. :)

 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

2 saat önce, Gökhan Kalağan said:

Burhan Bey,bugün itibariyle bende aracımı yenileme kararı aldım ve Talisman gelince mutlaka test şürüşü yapacağım, umarım Renault, laguna ve latitude' daki yaşadığı kalitesizlik ve olumsuzlukları bu aracında düzeltmiştir.D segmentinde kıyasıya bir rekabet başlayacak gibi :-) gerçi rekabet,bize yarıyor ;-) 

Ford'un birçok aracında kolay giderilecek eksiklikleri mevcut fakat bunlar can sıkıcı eksiklikler,yoksa premiumlara yaklaşan modelleri var

Renault'un motorları uzun ömürlü ve çok verimli fakat içte ve dışta kullanılan malzeme kalitesi berbat,kolay giderilecek şeyler değil

 

Talisman'ın Mondeo gibi yol alacağını düşünmüyorum fakat sürüş keyfi denen şey birçok bileşenden oluşuyor,eğer ki Talisman motor ve şanzıman uyumunu çok iyi sağlamışsa diğer eksilerini bu uyum kapatabilir,tabi bu konuştuklarımız 1.6 dizel otomatiğe mahkum olmamızdan kaynaklanıyor

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

9 dakika önce, Burhan Bakar said:

Ford'un birçok aracında kolay giderilecek eksiklikleri mevcut fakat bunlar can sıkıcı eksiklikler,yoksa premiumlara yaklaşan modelleri var

Bence Ford Mondeo'da bunu bilerek Vignale'yi ön plana çıkarmak için yapıyor.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.