Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×

Olcay Sert

Üye
  • Toplam İleti

    3.359
  • Katılım

  • Son ziyaret

  • Kazandığı Gün

    30

Olcay Sert tarafından yazılan her şey

  1. %75 derken? 75 derelik eğim demek istememişinizdir galiba
  2. algoritma zorluk derecesi sürekli artar e-coin lerde. bitcoin iyi bi başlangıç olsada mining işine girilcekse 1-2 aylık alt coinlerle ilgilenmeli borsa takibi gibi onları tAkip etmelisin. mining olayı ben bıraktığım zamanda bile çok karlı bi iş değildi. şimdi hobi için uğraşsan yılda 3-5USD civarı getirir herhalde pc/unit başına. neyse bu işler uzun işler sende var zaten gerekli altyapı merak edilen herşey şurda mevcut https://bitcointalk.org/
  3. oralar 2-3 yıl önce dutluktu, şimdi göz gözü görmiyor. 900 civarına çıkmış şimdi WAY!!! ilgilendiğim zamanlar 30-40usd arasıydı 1 sene bekletip 3 katına çıkınca satmıştım 1-2 ay sonra bi 2 katına daha çıkınca üzülmüştüm
  4. Olcay Sert

    Günün filmi

    pazar günü izledik buda filmden bikaç kare. güldük mü? evvet. gidilir mi? pek tabii.
  5. mümkünse kablolu kullanın. değilse bu biraz ufalak bişi, elinin yarısına gelirse laptopu bile açmak istemezsin. test etmek lazım
  6. uzun süredir kullanmakta olduğum bu chrome/opera eklentisini sizlerle paylaşmak istiyorum. chrome kurduktan sonra ilk yüklediğim eklentidir kendileri. eklentinin genel özellikleri MTV Bilgisini ilanlarda güncel olarak görebilirsiniz Arama sayfasında il/ilçe ye ek olarak semt bilgisinide görürsünüz Anahtar kelimelerden aracın boyalımı/hasarlımı olduğu ilana girmeden yazar sizde boşuna o ilana girmezsiniz arama sayfasında ilan üzerine gelince detay resimleri açılır ilanda küçük resim yoksa bile resimli gösterir Chrome için indirme linki https://chrome.google.com/webstore/detail/gelişmiş-sahibindencom-öz/mcpcaclpgijhadcflgcipmfmohmpbinp Opera için indirme linki https://addons.opera.com/en/extensions/details/gelismis-sahibindencom-ozellikleri/ bi kaç ekran görüntüsü koyayım
  7. usta bunlar daha sessizdir orjinale göre dediydi aldıydım bende. arada bi silecek ortada boşluk bırakıyor yukarı çıkarken aşağı inerken temizliyor.
  8. şurdaki canlı yayında bol bol geçiyorlar en eskisinden yenisine tabi denk gelirse https://www.youtube.com/watch?v=psfFJR3vZ78&list=PLNyzRZJYvzQFC0lxO1aEWQY2wH9Duo6b1&index=21
  9. yazın tarlaya buna ek 2 tanede güneş paneli koyma planım var. çanakkale gibi rüzgarlı yerler için ideal
  10. kamera söz konusu ise bütçeyi biraz zorlayarak http://urun.n11.com/cep-telefonu/asus-zenfone-2-cift-sim-45g-32gb-yenilenmis-P103687752 Biraz daha yukarı http://www.hepsiburada.com/general-mobile-gm5-plus-dual-sim-p-TELCEPGM5PD-B biraz daha yukarı çıkmak isterseniz http://www.hepsiburada.com/lg-g4-32-gb-dual-sim-ithalatci-garantili-p-TELCEPLGG432GR-A32 xiaomi genel olarak kaliteli telefonlar üretiyor red mi note diye bi versiyonunu tanıdığa almıştık sonra bi daha almam dedim. GPS bulması o kadar yavaştıki anlatamam. kamera konusu xiaomi firmasının hep zayıf olduğu bi konu gerçekten kaliteli tek bir telefonu yok bence kamera açısından. birde telefonu en az 32gb al sd kart alırım genişletirim deme 100 lira fazla olsun 32 ossun
  11. bilyaları eskidiyse ondandır evet @Servet Ö. tespit doğru gibi
  12. benzinde 35-40 litre/100 kmleri görüyor gazda en az 50 litresi var çok yaman bi tavsiye olmuş
  13. o tık sesini tok yapan bi bant varmış. bende yeni gördüm
  14. aç abi köşede dursun lazım olacağı zaman 1-2 gün hesap aktivasyonu beklemek olmuyor
  15. @H. Cenk abinin dediği gibi vpn yada opera ile sol üst köşeden vpn seçeneği ile
  16. 44binde az değilmiş aklımda bi 80 kalmış ama nerden?
  17. direk bi playlist yapsaydın youtubeda daha iyi olurdu çeke çeke bitiremedim
  18. Olcay Sert

    Mondeo Klima Problemi...

    iyiymiş bu.
  19. Lg Telefon uygulamasini kullaniyorum yillardir, tv kumandasi nerdedir bilmem galiba orta sehapanin altinda bi yerde.
  20. 140+ gidince ort 8-9 litre oluyor 450km benzin ile, lpg ile aynı yol 140+ 10-12lt. bi ara canım sıkılmıştı astra ile 90-100 hız sabitleme ile gelmiştim 5lt/100km benzin yakmıştı dizel değil benzin. focus ile hiç o kadar sıkıcı yolculuk yapamadım
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.